Skocz do zawartości
IGNORED

Dostawca energi elektrycznej Oszust !


Kasjel

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie ratujcie ! Może mieliście takie doświadczenia lub ktoś z Waszych znajomych ?

Parę miesięcy temu moja matka która jest już w podeszłym wieku podpisała umowę "Panom z elektrowni" którzy podawali się za pracowników Taurona który jest naszym dostawcą energii. Niestety panowie nie zostawili żadnego duplikatu umowy, więc nawet do tej pory nie wiem z kim umowa została podpisana. Na trzeci dzień po podpisaniu matka zgłosiła sprawę w Urzędzie Ochrony Praw Konsumenta oraz w prokuraturze. Zostało również wysłane pismo do Taurona. Z prokuratury przyszło idiotyczna odpowiedź, że mamy prawo rozwiązać umowę do 14dni a przecież było podane że nie mamy żadnej umowy i nie wiemy do kogo to wypowiedzenie umowy wysłać. Natomiast z Taurona przyszło pismo że jak dotychczas żaden dostawca nie zgłosił się do nich w sprawie zmiany. Zrozumiałem że ów nieuczciwy dostawca się przestraszył z powodu wielu takich zgłoszeń i zaniechał sprawę. Byłem pewny że wszystko jest już OK a tu dzisiaj dostaję pismo z Taurona z rozliczeniem końcowym za prąd z powodu rozwiązania umowy. Co do cholery mam teraz zrobić ? Przecież wszystko zostało zgłoszone już na trzeci dzień i tam gdzie poleciła sama pracownica Taurona z infolinii.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/123933-dostawca-energi-elektrycznej-oszust/
Udostępnij na innych stronach

Złożyć oświadczenie nowemu dostawcy o uchyleniu sie od skutków prawnych oświadczenia woli z powodu działania pod wpływem błędu i kopie do taurona.

Po nastepnej fakturze od nich złożyć doniesienie do prokuratury o usiłowanie włyłudzenia.

Zacząć od telefonu na info tego nowego dostawcy, zwyzwać od złodziei i oszustów. Jak nie da skutku, patrz punkt pierwszy.

 

Ale przed tym wszystkim zastanów sie czy coś na tym tracisz ? Bo może wcale nie.

Przecież ja nie wiem kim w ogóle jest ten nowy dostawca. On ujawni się dopiero gdy przyjdzie pierwszy rachunek od nich za prąd. Chyba że w poniedziałek dowiem się na infolinii Taurona kto nas przejął.

powinni wiedziec ale czy ci udziela informacji to drugie.

Pewnie BYŁEMU ODBIORCY już nie muszą udzielać żadnych informacji.

 

Po co w ogóle gadać z takim? Przecież ich porzucił, zdrajca!

Panowie ratujcie ! Może mieliście takie doświadczenia lub ktoś z Waszych znajomych ?

Parę miesięcy temu moja matka która jest już w podeszłym wieku podpisała umowę "Panom z elektrowni" którzy podawali się za pracowników Taurona który jest naszym dostawcą energii. Niestety panowie nie zostawili żadnego duplikatu umowy, więc nawet do tej pory nie wiem z kim umowa została podpisana. Na trzeci dzień po podpisaniu matka zgłosiła sprawę w Urzędzie Ochrony Praw Konsumenta oraz w prokuraturze. Zostało również wysłane pismo do Taurona. Z prokuratury przyszło idiotyczna odpowiedź, że mamy prawo rozwiązać umowę do 14dni a przecież było podane że nie mamy żadnej umowy i nie wiemy do kogo to wypowiedzenie umowy wysłać. Natomiast z Taurona przyszło pismo że jak dotychczas żaden dostawca nie zgłosił się do nich w sprawie zmiany. Zrozumiałem że ów nieuczciwy dostawca się przestraszył z powodu wielu takich zgłoszeń i zaniechał sprawę. Byłem pewny że wszystko jest już OK a tu dzisiaj dostaję pismo z Taurona z rozliczeniem końcowym za prąd z powodu rozwiązania umowy. Co do cholery mam teraz zrobić ? Przecież wszystko zostało zgłoszone już na trzeci dzień i tam gdzie poleciła sama pracownica Taurona z infolinii.

Też miałem taki przypadek z usługami telekomunikacyjnymi. Podeszła mnie firma która przedstawiła się jako Telekomunikacja Polska. Jako że byłem klientem TP SA myślałem że z nimi rozmawiam i zgodziłem się na nowe warunki umowy (korzystniejsze od poprzednich). Jak się dowiedziałem że to nie TP SA to się wkurzyłem bo jakość usług mogła się obniżyć. Od tamtego czasu minęło kilka lat i dalej jestem klientem tego operatora a warunki jakie mi dają jako stałemu klientowi są zaskakująco dobre. Jakość usługi też nie budzi zastrzeżeń. Też radzę spokojną analizę/obserwację tematu.

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Taurona z rozliczeniem końcowym za prąd z powodu rozwiązania umowy.

Pełnomocnictwo od mamy, udać się do firmy, póki co nie ma tak iż x rozwiązuje naszą umowę a firma nie udzieli informacji kto zacz ten x.

 

A wyzwiska na infolinii nowego dostawcy jak ktoś tu radzi to piękny sposób na ..... dostanie własnych zarzutów...

 

 

A już całkowicie na serio, w takiej sytuacji korzysta się z prawnika, nie z forum.

 

P.S. Niestety na tych umowach się traci i to dużo. Zazwyczaj powiązane one są z usługami dodatkowymi (ubezpieczenia) za które ofiara płaci ciężki pieniądz.... A rozwiązanie tej umowy jest obwarowane karą w wysokości kilku, kilkunastu tysięcy....

 

No chyba, że czasy się zmieniły i firmy też i mama dużoooo zyska na zmianie dostawcy. Acz pozwól iż zostanę póki co sceptyczny..

 

Ciocia google ma wszystkie materiały....

Też miałem taki przypadek z usługami telekomunikacyjnymi. Podeszła mnie firma która przedstawiła się jako Telekomunikacja Polska. Jako że byłem klientem TP SA myślałem że z nimi rozmawiam i zgodziłem się na nowe warunki umowy (korzystniejsze od poprzednich). Jak się dowiedziałem że to nie TP SA to się wkurzyłem bo jakość usług mogła się obniżyć. Od tamtego czasu minęło kilka lat i dalej jestem klientem tego operatora a warunki jakie mi dają jako stałemu klientowi są zaskakująco dobre. Jakość usługi też nie budzi zastrzeżeń. Też radzę spokojną analizę/obserwację tematu.

A co to teraz za nowy operator?

A co to teraz za nowy operator?

NOM.

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Też miałem taki przypadek z usługami telekomunikacyjnymi. Podeszła mnie firma która przedstawiła się jako Telekomunikacja Polska. Jako że byłem klientem TP SA myślałem że z nimi rozmawiam i zgodziłem się na nowe warunki umowy (korzystniejsze od poprzednich). Jak się dowiedziałem że to nie TP SA to się wkurzyłem bo jakość usług mogła się obniżyć. Od tamtego czasu minęło kilka lat i dalej jestem klientem tego operatora a warunki jakie mi dają jako stałemu klientowi są zaskakująco dobre. Jakość usługi też nie budzi zastrzeżeń. Też radzę spokojną analizę/obserwację tematu.

 

Zalegalizowanie lichwy i wszelkiego złodziejstwa może się obrócić przeciw lichwiarzowi gdy trafi na lepszego cwaniaka.

Znalazłem bardzo ważne informacje/przepisy prawa które bardzo mnie uspokoiły. Okazuje się też że mój dotychczasowy dostawca energii firma "Tauron" ma specjalną infolinię "Dla poszkodowanych". Miła pani wytłumaczyła mi co należy zrobić :-)

Myślę że będzie dobrze....

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Okazuje się też że mój dotychczasowy dostawca energii firma "Tauron" ma specjalną infolinię "Dla poszkodowanych".

Tak samo było z tym moim zdarzeniem z TPSA. Też dzwonili i proponowali powrót. Poczekałem do końca już zawartej umowy z NOM, która była nieco korzystniejsza od tej z TP SA i podpisałem nową z ......NOM. Proponowali warunki, które były bezkonkurencyjne. Na plus jest to że TP SA (Orange) też teraz ma na skutek konkurencji przyzwoitą ofertę, ale nie tak dobrą jak NOM u którego jestem już stałym klientem ze specjalną ofertą. Orange ma specjalne oferty głównie dla nowych klientów. Stałych jeszcze parę lat temu ignorowali.

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Tak samo było z tym moim zdarzeniem z TPSA. Też dzwonili i proponowali powrót. Poczekałem do końca już zawartej umowy z NOM, która była nieco korzystniejsza od tej z TP SA i podpisałem nową z ......NOM. Proponowali warunki, które były bezkonkurencyjne. Na plus jest to że TP SA (Orange) też teraz ma na skutek konkurencji przyzwoitą ofertę, ale nie tak dobrą jak NOM u którego jestem już stałym klientem ze specjalną ofertą. Orange ma specjalne oferty głównie dla nowych klientów. Stałych jeszcze parę lat temu ignorowali.

 

lokowanie produktu

lokowanie produktu

Którego, bo wymieniłem dwie firmy ?

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Tej złodziejskiej firmy

Która jest złodziejska ?

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

lechu daj sobie spokoj.Przeciez to psychopaci.

 

z rózy zrobia drut kolczasty.

Wiem, ale eksperymentuję bo to ciekawy materiał do badań nad zachowaniami ludzkimi ;-).

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.