Skocz do zawartości
IGNORED

Który router polecacie do współpracy z Auralic Mini

daru0105

Rekomendowane odpowiedzi

Firma Auralic rekomenduje takie routery

Netgear Nighthawk AC1900

Netgear Nighthawk AC1750

ASUS RT-AC68U

ASUS RT-AC66U

Linksys EA6900 AC1900

Ponieważ mam starego złoma i tak muszę coś kupić, co byście polecali?

A może inny tańszy o tych samych parametrach?

Niestety nie znam się na tym sprzęcie

Ty -- wódkę za wódką w bufecie...

Oczami po sali drewnianej -- i serce ci wali (Czy pamiętasz?)

Nie ma co polemizować o powyższych modelach. To jest sprzęt aktualnie HI-END :) Osobiście używam ASUS RT-AC68U, jestem zadowolony. Możliwość tw. sieci dla gości, pasmo 5G i wiele innych mało przydatnych rzeczy :)

Najwygodniej to kupić router z wbudowanym modemem LTE i nadajnikiem 5Ghz dla świętego spokoju.

PC (Spotify, AIMP4) | ODAC revB+O2 | ADAM A7X | Sennheiser HD600

Nie ma co polemizować o powyższych modelach. To jest sprzęt aktualnie HI-END :) Osobiście używam ASUS RT-AC68U, jestem zadowolony. Możliwość tw. sieci dla gości, pasmo 5G i wiele innych mało przydatnych rzeczy :)

No właśnie. Nie potrzeba mi bajerów. Ma to być prosty router do sieci domowej z zasięgiem dobrym na podwórko i piętro.

Nie wiem dlaczego Auralic poleca na swojej stronie akurat te (drogie rutery).

Auralic poleca właśnie dwa pasma.

5G do strumieniowania muzyki, a pasmem 2,4 resztę danych

" Separating 2.4G and 5G WiFi network from each other in your router can give better performance and reliability in your network streaming systems.

From the factory if you have a dual band router it will switch automatically between these frequencies depending on what's best for the device your using. This function is convenient as the router shows you only one network while it is operating with two at the same time actually. However, such setting may not be the best option for overall network performance.