Skocz do zawartości
IGNORED

Potrzebuje rady przy wyborze kolumn .


mar.s

Rekomendowane odpowiedzi

Skąd pomysł na zmianę koncepcji , z Martin Loganów na ATC ?

 

Elektrostaty mają swoje zalety (w końcu słuchałem ich 10 lat) ale tez poważne ograniczenia (jak zresztą wszystkie konstrukcje. Dla mnie te ograniczenia juz przeważyły nad zaletami i szukałem alternatywy (prawie 5 lat trwały te poszukiwania).

W końcu znalazłem po odsłuchaniu w swoim systemie całkiem pokaźniej liczby kolumn z różnych pólek cenowych.

ATC pozwoliło mi pójść dalej w kierunku którego szukałem, tak więc geneza zmiany tej koncepcji dość banalna :-)

Wąski sweetspot świadczy o tragicznej akustyce pomieszczenia.

Testowałem u siebie Quad ESL 2912 sweet spot był szeroki. Pomieszczenie okazało się za małe(23m2) Jest coś magicznego w tym dźwięku w klasyce, w innych gatunkach już tak dobrze nie było.

 

.

zdaniem mniej wymagające od tradycyjnych głośników dynamicznych

 

Z taką opinią się nie można zgodzić, jest ze wszech miar błędna. Wymagające są tak jak i wszystkie inne zestawy głośnikowe.One szczególnie wymagają bardzo dużo przestrzeni wokół siebie.

 

Jedyne co mogę napisać to optymalne są ustroje hybrydowe pełnopasmowe o maksymalnie żywym działaniu w zakresie wysokotonowym.

Niestety to zupełnie inne ceny i półka niż powyższe zabawki.

 

Mógłbyś wkleić zdjęcie takich hybryd dla przykładu?

 

Dokładnie tak. pierwsze parę lat mój pokój nie miał adaptacji, potem kilka drobnych pomysłów a potem ostatnich parę lat profesjonalne pomiary akustyki, projekt adaptacji i ustrojów i realizacja tegoż.

Tak więc tak, mogę potwierdzić, że mam tutaj osobiste bogate doświadczenia :-)

 

Jeśli masz takie bogate doświadczenie to się nim podziel. Myśmy tu wielokrotnie zamieszczali zdjęcia z adaptacjami.Szymon kilka razy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) post-18481-0-90611100-1486623591_thumb.jpg post-18481-0-43018200-1486623646_thumb.jpg

 

post-18481-0-34662800-1486623702_thumb.jpg post-18481-0-62947000-1486623737_thumb.jpg post-18481-0-03447100-1486623972_thumb.jpg

 

Wszystkie zostały wykonane przeze mnie ze sklejki 9 i 12 mm., kantówek 5x5cm. stąd wiem co nieco, co tu jest grane.

 

Pochwal się swoją adaptacją, nie bądź taki tajemniczy. Wąski sweetspot wynika z niewiedzy użytkowników,

 

Raczej z braku adaptacji. Kolega z pewnością wklei i się przekonamy:)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Gość Diogenes

(Konto usunięte)

 

 

Elektrostaty mają swoje zalety (w końcu słuchałem ich 10 lat) ale tez poważne ograniczenia (jak zresztą wszystkie konstrukcje. Dla mnie te ograniczenia juz przeważyły nad zaletami i szukałem alternatywy (prawie 5 lat trwały te poszukiwania).

W końcu znalazłem po odsłuchaniu w swoim systemie całkiem pokaźniej liczby kolumn z różnych pólek cenowych.

ATC pozwoliło mi pójść dalej w kierunku którego szukałem, tak więc geneza zmiany tej koncepcji dość banalna :-)

Co takiego jest w ATC , że zrezygnowałeś z Loganów ?

Pytam poważnie , ponieważ to są zupełnie inne koncepcje dźwięku .

Miałem kiedyś okazję posłuchać ATC SCM 150 ASL w studiu i byłem pod dużym wrażeniem.

Piękne barwne granie , liniowe z potężnym basem .

Problem jest tylko napędzenie pasywnych wersji takich głośników stąd częsty wybór wersji aktywnej .

 

 

.

To fakt, byłem u Szymona wielokrotnie i w jego pomieszczeniu słowa sweetspot się nie używa . Materializacja artystów , instrumentów jest wyjątkowa , i to bez względu na miejsce punktu odsluchowego. Bez wątpienia jest to zasługa odpowiedniej wielkości pomieszczenia oraz bezkompromisowej adaptacji.

A ja mam wrażenie , że szeroki sweet spot u Szymona bierze się z odmiennej budowy sekcji wysoko-średniotonowej jego Loganów .

Jest mocno wygięta co daje szerokie promieniowanie w płaszczyźnie poziomej ..pozostałe modele są bardziej " płaskie " stąd węższe promieniowanie kierunkowe i wąski sweet spot .

Prawda li to , czy moja teoria gwintu ;)?

Co takiego jest w ATC , że zrezygnowałeś z Loganów ?

Pytam poważnie , ponieważ to są zupełnie inne koncepcje dźwięku .

Miałem kiedyś okazję posłuchać ATC SCM 150 ASL w studiu i byłem pod dużym wrażeniem.

Piękne barwne granie , liniowe z potężnym basem .

Problem jest tylko napędzenie pasywnych wersji takich głośników stąd częsty wybór wersji aktywnej .

 

 

Barwa i nasycenie - to mnie głównie w ATC urzekło. Przy przestrzeni co najmniej nie gorszej, a lokalizacji bardziej precyzyjnej i do tego bez wąskiego sweet spota.

 

historia adaptacji - bardzo proszę

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Chochla, adaptacja akustyczna ma działać ale i też jakoś wyglądać aby cieszyć oko - tak myślę

u Ciebie można z powodzeniem kręcić horrory ;-)......szkoda mi tych obrazów...fajnego klimatu się pozbyłeś

bardziej na ścianach teraz pasują jakieś topory albo siekiery...trza być despotą aby takie coś zrobić ;-)

historia adaptacji - bardzo proszę

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Lubię post

Do góry

 

Duże i bardzo nieregularne pomieszczenie stąd gro to tłumienie. Jestem za rozpraszaniem, ale w takim pomieszczeniu to głębokość dyfuzorów powinny mieć minimum z pół metra głębokości.

 

Chochla, adaptacja akustyczna ma działać ale i też jakoś wyglądać aby cieszyć oko - tak myślę

u Ciebie można z powodzeniem kręcić horrory ;-)......szkoda mi tych obrazów...fajnego klimatu się pozbyłeś

bardziej na ścianach teraz pasują jakieś topory albo siekiery...trza być despotą aby takie coś zrobić ;-)

 

pasują jakieś topory albo siekiery...trza być despotą aby takie coś zrobić ;-)

 

Topory, siekiery ? Wisiały szable i kopie dawnej broni więc atrybuty despoty poszły do innych pomieszczeń.

A co do klimatu? Coś za coś. Bez adaptacji nawet najlepszy sprzęt sam w sobie nie zagra dobrze i nie ma co się oszukiwać, to mus. Zasilanie i akustyka to 50% sukcesu. Właśnie dostałem specjalny bezpiecznik do licznika prądowego na klatce schodowej. Jest ze srebra. Działa i to nadzwyczajnie. To miejsce to prawdziwa tragedia jak się okazuje. To absolutnie najwęższe gardło.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Barwa i nasycenie - to mnie głównie w ATC urzekło. Przy przestrzeni co najmniej nie gorszej, a lokalizacji bardziej precyzyjnej i do tego bez wąskiego sweet spota.

 

historia adaptacji - bardzo proszę

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Po takiej adaptacji nie dziwota, że elektrostaty nie grały. Jedna ścianka i trochę wełny na suficie to zdecydowanie nie ten kierunek. Dipole wymagają odpowiedniego kształtowania charakterystyki zakresu średnio-wysokotonowego ale to powinien wiedzieć realizator tej zabudowy. W tych warunkach dobrze, że przeszedłeś na inne paczki. Może kiedyś się spotkamy u mnie to posluchasz co można z nich wycisnąć.

 

Co takiego jest w ATC , że zrezygnowałeś z Loganów ?

Pytam poważnie , ponieważ to są zupełnie inne koncepcje dźwięku .

Miałem kiedyś okazję posłuchać ATC SCM 150 ASL w studiu i byłem pod dużym wrażeniem.

Piękne barwne granie , liniowe z potężnym basem .

Problem jest tylko napędzenie pasywnych wersji takich głośników stąd częsty wybór wersji aktywnej .

 

 

 

A ja mam wrażenie , że szeroki sweet spot u Szymona bierze się z odmiennej budowy sekcji wysoko-średniotonowej jego Loganów .

Jest mocno wygięta co daje szerokie promieniowanie w płaszczyźnie poziomej ..pozostałe modele są bardziej " płaskie " stąd węższe promieniowanie kierunkowe i wąski sweet spot .

Prawda li to , czy moja teoria gwintu ;)?

Wygięcie ma główne znaczenie w pustych pomieszczeniach. U mnie wszystkie modele grały bez wąskiego sweetspotu. To jest kwestia przemyślanej akustyki i konstrukcji pomieszczenia. Trzeba uwzględnić sporo czynników żeby osiągnąć satysfakcjonujący efekt.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Po takiej adaptacji nie dziwota, że elektrostaty nie grały. Jedna ścianka i trochę wełny na suficie to zdecydowanie nie ten kierunek. Dipole wymagają odpowiedniego kształtowania charakterystyki zakresu średnio-wysokotonowego ale to powinien wiedzieć realizator tej zabudowy. W tych warunkach dobrze, że przeszedłeś na inne paczki. Może kiedyś się spotkamy u mnie to posluchasz co można z nich wycisnąć.

 

Mniej więcej takiej odpowiedzi się spodziewałem :-)

Po takiej adaptacji nie dziwota, że elektrostaty nie grały.

Tylko jeszcze pytanie - kto Ci powiedział, że one nie grały?!?

Jakby nie grały to bym ich tyle lat nie trzymał.

Przy czym sweet spot nie jest dla mnie kluczowym ograniczeniem elektrostatów i nie ten element odegrał kluczową rolę w decyzji o zmianie.

Ale dość już chyba o moich zmianach, bo chyba nie o tym ten wątek :-)

Mniej więcej takiej odpowiedzi się spodziewałem :-)

Dobrze, że zdajesz sobie sprawę z ograniczeń tego typu zabudowy. Najważniejsze, że jesteś obecnie zadowolony.

Odnośnie doświadczenia z elektrostatami wybacz ale nie zamierzam się licytować. Będziesz kiedyś miał czas to zapraszam do siebie, możemy porównać z ATC i porozmawiamy wtedy o ograniczeniach.

Piszemy jak najbardziej na temat bo właściciel wątku właśnie takowe kolumny sobie sprawił.

 

Dlatego , że to są elektrostaty ...

Nieprawda . Często dywan przetłumia pomieszczenie - patrz - Rafał i ja .

Napisz jakie masz doświadczenia z głośnikami dipolowymi oraz ich ustawieniem .

 

 

Na czym polega tak szeroka niewiedza właścicieli Loganów ?

 

 

Dipole są znacznie mniej wymagające w sprawie akustyki pomieszczenia od klasycznych głośników ,szczególnie w dolnym paśmie .

Skąd pomysł na zmianę koncepcji , z Martin Loganów na ATC ?

Diogenes nie mam zamiaru sie sprzeczac. Faktycznie z loganami nie mialem doswiadczenia ale z Magnepanami juz tak i ta konstrukcja najlepiej gra stojac daleko od scian i przynajmniej jakies rozsadne minimum trzeba zachowac . Plaskie duże ,gołe powierzchnie zawsze będą niekorzystne pod wzgledem akustycznym jakich bys kolumn nie używał. Oczywiscie z roznymi konstrukcjami rozne będą wyniki i wnioski.

Odnosnie tego dywanu to co jest nieprawdą? Nie wiem jakich Ty dywanow uzywales ,ze Ci przetlumily pokoj . Chyba ze cala reszta rzeczy umieszczonych w pokoju ma wlasciwosci tlumiace ale to dla mnie jakas ekstremalna i niezrozumiala sytuacja. Tak wiec nieprawde na ten temat piszesz Ty. Ciezko jest przetlumic dywanem pomieszczenie a jesli chodzi juz o to widoczne na zdjeciu to wrecz piszesz bzdury w tej kwestii.

 

Tam ,zeby akustyka byla przyzwoita trzeba sie jeszcze sporo napracowac

Mógłbyś wkleić zdjęcie takich hybryd dla przykładu?

 

Pewnie, tu jest przykład:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Gość Diogenes

(Konto usunięte)

Chyba ze cala reszta rzeczy umieszczonych w pokoju ma wlasciwosci tlumiace ale to dla mnie jakas ekstremalna i niezrozumiala sytuacja.

To akurat widzę ;).

Zmiana czasu pogłosu do 0,2-0,3 sek z dywanem i 0,5-0,6 bez dywanu ..tak u mnie wychodzi.

Po położeniu dywanu dżwięk staje się matowy i martwy , znikają wybrzmienia i naturalne pogłosy .Pusta podłoga nie powoduje jakichkolwiek problemów ze względu na zawężone pionowe promieniowanie wstęgi ,

To, że tego nie rozumiesz to nic dziwnego , mnie też to dziwiło do momentu pomiarów.

Potwierdza to tezę , że ocenianie grania na podstawie zdjęć jest mocno mylące.

Podobnie umieszczenie Loganów blisko bocznych ścian i szerokiej bazie jest jak najbardziej prawidłowe. Zobacz jak ma ustawione głosniki Szymon i inni właściciele Loganów.

Dipole mają promieniowanie ósemkowe, a nie koroidalne jak w przypadku klasycznych głosników , dlatego ustawia się je w zupełnie inny sposób niż klasyczne skrzynki.

Napisalem wyraznie ze z loganami nie mialem do czynienia. Wczesniej byla mowa o Magnepanach.Byc moze z Loganami jest jak piszesz. A co do akustyki i tego co opisujesz ,to rzeczywiscie musi byc to specyficzna konstrukcja. U mnie sa dwa duze dywany ,ciezkie kotary i firanki na dwoch oknach ,regaly z ksiazkami i meble obite miekkimi materialami a do tego kupa materialu na suficie plus pulapki basowe i jest fantastycznie :)

Napisalem wyraznie ze z loganami nie mialem do czynienia. Wczesniej byla mowa o Magnepanach.Byc moze z Loganami jest jak piszesz. A co do akustyki i tego co opisujesz ,to rzeczywiscie musi byc to specyficzna konstrukcja. U mnie sa dwa duze dywany ,ciezkie kotary i firanki na dwoch oknach ,regaly z ksiazkami i meble obite miekkimi materialami a do tego kupa .......

 

 

...... kabli wile.

Napisalem wyraznie ze z loganami nie mialem do czynienia. Wczesniej byla mowa o Magnepanach.Byc moze z Loganami jest jak piszesz. A co do akustyki i tego co opisujesz ,to rzeczywiscie musi byc to specyficzna konstrukcja. U mnie sa dwa duze dywany ,ciezkie kotary i firanki na dwoch oknach ,regaly z ksiazkami i meble obite miekkimi materialami a do tego kupa materialu na suficie plus pulapki basowe i jest fantastycznie :)

Widocznie kolegi system ma wyjątkowo ekspresyjną górę pasma.

Po położeniu dywanu dżwięk staje się matowy i martwy , znikają wybrzmienia i naturalne pogłosy

 

A może niektórzy lubią właśnie taką matowość? Lubię minimalną martwotę dźwięku.Zbyt długie wybrzmienia są nudne, pogłosów może być trochę, ale nie za dużo:) Niestety u mnie ta matowość zniknęła jak te Duelundy się ostatecznie wygrzały i jestem niepocieszony. Dźwięk wyśmienity, wręcz bajka i wszystkie płyty odsłuchuję na nowo(głównie katuję awangardę w klasyce). Klasa firmy się potwierdziła. Postanowiłem zbierać na Kawero Kaiser. Z tą ilością Duelundów to musi być odjazd. Ktoś już je słyszał? Może jakaś niezależna i krytyczna opinia?

 

Szymon ten ustrój jest bardzo pracochłonny do wykonania, bardzo dużo elementów. Wykonałbym go w rok, tylko now how.

A może niektórzy lubią właśnie taką matowość? Lubię minimalną martwotę dźwięku.Zbyt długie wybrzmienia są nudne, pogłosów może być trochę, ale nie za dużo:) Niestety u mnie ta matowość zniknęła jak te Duelundy się ostatecznie wygrzały i jestem niepocieszony. Dźwięk wyśmienity, wręcz bajka i wszystkie płyty odsłuchuję na nowo(głównie katuję awangardę w klasyce). Klasa firmy się potwierdziła. Postanowiłem zbierać na Kawero Kaiser. Z tą ilością Duelundów to musi być odjazd. Ktoś już je słyszał? Może jakaś niezależna i krytyczna opinia?

Ma je Marcin z Wrocławia. Żebyś się nie zdziwił :)

Czyli wtopa?

Posłuchasz to sam ocenisz. Słuchałeś te wstęgi RAALa lub Mundorfa?

 

Szymon ten ustrój jest bardzo pracochłonny do wykonania, bardzo dużo elementów. Wykonałbym go w rok, tylko now how.

Jest jeszcze wersja z 40864 elementów :)

Jest jeszcze wersja z 40864 elementów :)

 

Ta ilość jest absurdalna w tej wersji. Może gotowca? Jaka cena?

Posłuchasz to sam ocenisz

Chodziło mi o Twoją opinię. Migasz się. Może na PW?

Gość Diogenes

(Konto usunięte)

 

 

Czyli wtopa?

Cena jest absurdalna .

 

A może niektórzy lubią właśnie taką matowość?

Mam dla Ciebie rozwiązanie , wywal wszystko .Duelundy , Siltechy , analog .

Kup nowy system - pliczki z laptopa do tego Krell Kav300i koniecznie jakieś głośniki Harpii .

Będziesz miał matowo , analitycznie , bez wybrzmień i kupa kasy zostanie ;)

Cena jest absurdalna .

Diogenesie, nie komentujemy ceny tylko jak to gra. Może wiesz? Czy ta cała bateria Duelundów na coś się nadała, czy tylko to taki trik marketingowy nie przekładający się na dźwięk?

Gość Diogenes

(Konto usunięte)

Napisalem wyraznie ze z loganami nie mialem do czynienia. Wczesniej byla mowa o Magnepanach.Byc moze z Loganami jest jak piszesz. A co do akustyki i tego co opisujesz ,to rzeczywiscie musi byc to specyficzna konstrukcja. U mnie sa dwa duze dywany ,ciezkie kotary i firanki na dwoch oknach ,regaly z ksiazkami i meble obite miekkimi materialami a do tego kupa materialu na suficie plus pulapki basowe i jest fantastycznie :)

Każde pomieszczenie jest inne i wymaga indywidualnego podejścia .

Nie ma uniwersalnych rozwiązań dla każdego. W akustyce jest tak dużo zmiennych , że nie da się tak łatwo oceniać co jest dobre , a co złe .

 

 

Diogenesie, nie komentujemy ceny tylko jak to gra. Może wiesz? Czy ta cała bateria Duelundów na coś się nadała, czy tylko to taki trik marketingowy nie przekładający się na dźwięk?

Niestety nie miałem okazji . Skontaktuj się z Marcinem GPS . Jest właścicielem takich głośników.

 

 

 

...... kabli wile.

He he ,to tez faktycznie sie zgadz. Calosc okablowana przewodami Wile

 

Widocznie kolegi system ma wyjątkowo ekspresyjną górę pasma.

Ekspresji jej nie brakuje ale ekspresji wpisanej w liniiwosc i naturalnosc. Zarowno Levinson No390s jak i Wile Jazz to urzadzenia bardzo zrownowazone a kolumny dopelniaja ten duet w podobnym stylu a okablowanie nie wtraca sie w calosc, robiac swietna robote.
Gość Diogenes

(Konto usunięte)

Posłuchasz to sam ocenisz. Słuchałeś te wstęgi RAALa lub Mundorfa?

 

Jest jeszcze wersja z 40864 elementów :)

Ja słuchałem RAALa , jest super pod warunkiem , że obsługuje pasmo powyźej 4 KHz .

Poniżej wstęgi niestety są zbyt ostre , moim zdaniem zupełnie nie nadają się na średnicę .

Wysokie pasmo obsługiwane przez dobrą wstęgę jest obłędne .

Żaden klasyczny głośnik nie jest w stanie przekazać takiej ilości szczegółów bez wystrzeń i podbicia tego pasma .

Wstęga ze względu na bardzo niską masę i duźą powierzchnię w dobrej aplikacji pokazuje rzeczy , których nie usłyszysz np. z nawet najlepszych tekstylnych kopułek .

Mundorf to nie jest typowa wstęga tylko AMT i jest znacząco przereklamowana .

Co do Kawero to Father Pio - Audiosynergia zbuduje Ci takie za ułamek tej kwoty i jeszcze dostroi do Twojego gustu i pomieszczenia .

 

Ja słuchałem RAALa , jest super pod warunkiem , że obsługuje pasmo powyźej 4 KHz .

Poniżej wstęgi niestety są zbyt ostre , moim zdaniem zupełnie nie nadają się na średnicę .

Wysokie pasmo obsługiwane przez dobrą wstęgę jest obłędne .

Żaden klasyczny głośnik nie jest w stanie przekazać takiej ilości szczegółów bez wystrzeń i podbicia tego pasma .

Wstęga ze względu na bardzo niską masę i duźą powierzchnię w dobrej aplikacji pokazuje rzeczy , których nie usłyszysz np. z nawet najlepszych tekstylnych kopułek .

Mundorf to nie jest typowa wstęga tylko AMT i jest znacząco przereklamowana .

Co do Kawero to Father Pio - Audiosynergia zbuduje Ci takie za ułamek tej kwoty i jeszcze dostroi do Twojego gustu i pomieszczenia .

Wyobrażasz sobie połączenie takiej wstęgi z gęsto grającym średniakiem audiotechnology, dynaudio lub illuminatorem? Miałem tego RAALa u siebie. Przy tym Mundorfie to Mercedes.

Połączenie jego charakteru grania z głośnikiem klasycznym jest niemożliwe. To piszczy a nie gra. Na szczęści Bóg dał nam folię stretch :)

Będziesz miał matowo , analitycznie , bez wybrzmień i kupa kasy zostanie ;)

Widocznie inaczej rozumiemy matowość- to jest taka welwetowa aura wokół dźwięku wychodząca jakby z czarnego tła, ale to nie jest aura z Passa. Zbyt analitycznie nie lubię, a Duelundy dają w tym umiar pierwsza klasa. Bez wybrzmień? Nie oto chodzi. Muszą być, tylko wolę jak są szybko wygaszane a nie snują się jak smród po gaciach. Jak widzisz każdy ma własną wizję ulubionego dźwięku i się nie dogadamy:)

Widocznie inaczej rozumiemy matowość- to jest taka welwetowa aura wokół dźwięku wychodząca jakby z czarnego tła, ale to nie jest aura z Passa. Zbyt analitycznie nie lubię, a Duelundy dają w tym umiar pierwsza klasa. Bez wybrzmień? Nie oto chodzi. Muszą być, tylko wolę jak są szybko wygaszane a nie snują się jak smród po gaciach. Jak widzisz każdy ma własną wizję ulubionego dźwięku i się nie dogadamy:)

W dali masz 9700, pozostań przy niej.
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.