Skocz do zawartości
IGNORED

wzmacniacz CA 640A"powrót do przeszłości"

DM42

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanowne Grono Forumowiczów.

Dawno temu zapragnąłem zbudować budżetowy zestaw stereo. Amplituner kina domowego Yamaha 430 RXV wymieniłem na wspomniany CA 640A. Wiem że ten wzmacniacz nie cieszy się przychylnymi opiniami(męczący analityczny dźwięk ze słabym dołem) ale cóż takiego wybrałem wtedy i teraz chciałem zrobić w temacie zestawu w oparciu o niego come back. Od początku wzmak CA gra z DVD HK21 i z kolumnami Tannoy M1. Kolumny połączone są ze wzmakiem kablem Black Rhodium bodajże Symphony. Chciałbym temu CA dać szansę i dokupić do niego większe nieco kolumny. Muzykę słucham raczej cicho lub co najwyżej potencjometr jest na godz. 10. Lubię w zasadzie wszystko PoP, lekki RoCK Jazz. I nowe i starsze:-) Chciałbym wzbogacić dźwięk o dolne zakresy, więcej jakby masy i ocieplenia. Kiedyś myślałem o większym Tannoy-u, Wharfedale lub Kef-ach ale teraz jestem totalnie zielony. Podpowiedzcie proszę jakie kolumny (modele) mogłyby spełnić moje oczekiwania? Interesują mnie raczej nowe w kwocie 2-2,5 tys. Mam sentyment do kolumn podstawkowych także również i taka konstrukcja mnie interesuje. A może nie ma sensu takie przedsięwzięcie? Sprzedać ten wzmak i zacząć od początku? Tylko kto to kupi? Czy Harman Kardon obecnie ma jakiś budżetowy-dobry wzmak? Pytam bo od początku do H/K czuję bliżej niezdefiniowaną miętę:-) Pozdrawiam.

Ale brzmienie tego wzmacniacza ci się podoba czy nie? Bo nawet jeśli tak, ale cudze opinie nie dają ci spać to go sprzedaj jednak i kup to co ma poważanie wśród audiofili. Potem dopiero kombinuj dalej bo inaczej spokoju nie zyskasz.

Byś mógł mnie obrazić, najpierw muszę cenić Twoje zdanie.

Trzeba pamiętać, że brzmienie CA jest w większości zdefiniowane przez M1, niestety.

Chyba, że słuchanie go przez słuchawki to jedynie źródło przykrości ;-)

Co do zmiany kolumn, to rzecz dużo ważniejsza od wzmacniacza.