Skocz do zawartości
IGNORED

Onkyo TX-8270 + Samsung 49mu7002 + UPC Horizon


Slavko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam problem z przesyłaniem dźwięku z dekodera UPC Horizon oraz telewizora Samsung 49mu7002 do mojego amplitunera Onkyo TX-8270. Mianowicie dźwięku nie mam żadnego.

 

Do TV mam podłączony amplituner za pomocą HDMI (ARC mam w TV i amplitunerze). Do tego samego telewizora też za pomocą HDMI mam podłączony dekoder. Jednak nie mam żadnego dźwięku ani z kablówki ani z wbudowanych aplikacji TV jak Netflix czy Youtube. Samsung natomiast widzi amplituner jednak nie pozwala przesyłać dźwięku. W menu TV mogę zmienić wyjście dźwięku - tylko że działa jedynie telewizyjne, przy wyborze odbiornik HDMI - cisza.

 

Na pewno jednym z rozwiązań jest podłączenie złącza optycznego (które stosowałem w poprzednim modelu TX-8150) ale miałem nadzieję, że za pomocą kabli HDMI będę mógł przesyłać dźwięk bez jego użycia.

 

Czy da się jakoś rozwiązać tą sytuację?

 

Moje głośniki to Magnat Quantum 673.

Wygląda na to, że oba wejścia OPTICAL w amplitunerze trzeba będzie wykorzystać - jedno

do dekodera UPC, a drugie do TV. Kabel kosztuje grosze i daje łatwe przełączanie źródeł.

Mam chyba uzasadnione obawy, że Magnaty w tym problemie palców nie moczyły ;-)

Nie ma nic gorszego, niż człowiek wykształcony ponad własną inteligencję.   Jerzy Dobrowolski

Nie wiem czy nie zauważyłeś ale napisałem rozwiązanie z kablem optycznym.

 

Według Onkyo (instrukcja) można wszystkie sprzęty podłączyć za pomocą HDMI - tylko nie wiem dlaczego TV widzi że źródło dźwięku idzie przez HDMI ale go nie słychać.

 

Czy może być to wina kabla HDMI że nie obsługuje ARC?

Oczywiście, że opisałeś, ale przez problemy z drutami, standardami i konfiguracją uważam toslink

za rozwiązanie łatwiejsze.

Poza tym bywa, że dekodery UPC mają dezaktywowane wyjścia, co też przerabiałem :-(((

Oby Ci się to nie przydarzyło ...

Nie ma nic gorszego, niż człowiek wykształcony ponad własną inteligencję.   Jerzy Dobrowolski

Co to znaczy dezaktywowane? Nawet jeżeli tak jest w dekoderze to nie wyjaśnia problemu z przesyłaniem bezpośrednio dźwięku z HDMI Samsunga do Onkyo - Netflix, Youtube oraz Spotify są aplikacjami na systemie Tizen Samsunga a i tak nic nie słychać :/

Co to znaczy dezaktywowane? Nawet jeżeli tak jest w dekoderze to nie wyjaśnia problemu z przesyłaniem bezpośrednio dźwięku z HDMI Samsunga do Onkyo - Netflix, Youtube oraz Spotify są aplikacjami na systemie Tizen Samsunga a i tak nic nie słychać :/

A masz włączone złącze HDMI w menu ONKYO? Poz.5 Hardware, następnie 1.HDMI i potem HDMI CEC - ON

A masz włączone złącze HDMI w menu ONKYO? Poz.5 Hardware, następnie 1.HDMI i potem HDMI CEC - ON

 

Tak, wszystko włączone.

 

Ale problem rozwiązałem - kupiłem nowy kabel ale już nie no-name i pyknęło. Oczywiście nie od razu bo Samsung nie ogarniał że podłączyłem coś innego ale po kilku restartach wszystko mi działa - i kablówka z Horizona oraz Netflix, Youtube, Spotify z Samsunga. Jestem szczęśliwy :)

 

Temat można zamknąć (z sukcesem)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.