Skocz do zawartości
IGNORED

Głośniki do yamaha rx-v485

JednorazowyJoe

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam prośbę o dobór głośników do amplitunera yamaha rx-v485. Nie znam się zabardzo na technicznych aspektach, ale już od dawna marzyłem o zestawie KD. Pomieszczenie to salon, jakieś 32m2. Głównie będę używał zastawu do oglądania filmów, Spotify i ewentualnie IP radio, słuchania muzyki przy różnych pracach domowych. Nie jestem wymagającym słuchaczem ale chciałbym aby głośniki cieszyły też oko. Muzyka różna od dubstepy, po jakiś trance. Żona zaś spokojnie jezz i wolniejsze kawałki. A no i teraz może o budżecie. Celuje w zestaw 4.0 może 5.1 ale nie stać mnie na taki wydatek jednorazowo. Budżet to niestety tylko 200€ na głośniki, ewentualnie gdyby można było kupić 4 szt to pewnie znalazlbym jeszcze z 100wke. Następna sprawa to koszty wysyłki mieszkam na wyspie i większość sklepów internetowych nie chce wysyłać. A jak już to ceny są kosmiczne. Znalazłem sklep na miejscu z darmową przesyłka, lecz wybór nie wielki.(link zapewne nie wskazany?) Może napiszę co na stronie "BOGATEGO DŹWIĘKU" mi się spodobało: Mission lx2 /Q acoustic 3020 / Cambridge audio sx60-sliczne lecz tylko 8ohm. No i nie wiem co wybrać.

https://www.audiostereo.pl/topic/140808-g%C5%82o%C5%9Bniki-do-yamaha-rx-v485/

Skupiłbym się na używanych kolumnach w tym budżecie (choć i tak będzie ciężko o zestaw 5.1, może 5.0 uda się skompletować). Z nowych nie kupisz nic ciekawego, chyba że tylko 2 przednie kolumny.

A no tak, źle to napisałem. Chodzilo mi o to że szukam właśnie 2 speakerów. A z czasem kiedy będzie pieniądz. Dokupie moze reszte aby dobić do 5.1 przynajmniej taki jest plan. Co udało mi się znaleźć to właśnie te 3. Mission lx2 /Q acoustic 3020 / Cambridge audio sx60 te ostatnie to 8ohm a wzmacniacz jest 6ohm nie wiem czy to robi jakąś różnice?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników