Skocz do zawartości
IGNORED

Amplituner stereo plus kolumny podstawkowe za max 4500-5000

Rellim

Rekomendowane odpowiedzi

Hej!

Chciałbym do mojego aż 16-metrowego salonu kupić coś fajnego, w miarę przyzwoitego do słuchania muzyki. Wiem, że wzmacniacz da lepszą jakość dźwięku, ale ja bym jednak wolał amplituner. Kolumny niestety tylko podstawki. Słucham żywego dynamicznego, a rzadziej spokojnego bluesa, rock&rolla, rocka, czasem popu, głównie z płyt cd i radia fm (tak wiem, to przeżytek, ale jednak), a moja żona ze spotify. Lubimy ciepłe ale i jasne granie, z lekko wycofaną średnicą (mam nadzieję, że dobrze się wysłałam, nie znam się aż tak).

Co sądzicie o amplitunerze Denon DRA-800H albo Marantz NR1200?

I do tego kolumny Heco Aurora 300, lub Elac B6.2, a może Polk audio RTi A3?

Co będzie najlepszym i najbardziej sensownym połączeniem?

Niestety nie bardzo to zrozumiałem jeśli lubisz ciepłe brzmienie to nie  może być za razem jasne, jedno trochę wyklucza drugie. Amplituner Denona i Marantza gra raczej jasno i szczegółowo i jeśli o takie granie chodzi  to warto w nie zainwestować. Jeśli ma być ciepło to szukałbym w amplitunerach Onkyo TX-8250(obecnie niedostępny) i Onkyo TX-8270. Z monitorów, które warto brać pod uwagę to na pewno Heco Aurora300, Indiana Line Tesi 261, Monitor Audio Bronze 2 i pewnie znalazłbym kilka innych nieco droższych. Zapraszam na odsłuch i porównanie.

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

Tak chlapąłem bez większego pojęcia z tym ciepłym i jasnym. Niestety nie znam się ?

Lubię kiedy góra i dół są wyróżnione, kiedy wyraźnie słychać gitarę basową. Przynajmniej tak mi się zdaje.

Nie wiem czy to wstyd, czy nie, ale kiedyś miałem takie połączenie - harman kardon hk3700 i jbl studio 230 i wydawało mi się, że to jest blisko tego co lubię, co sprawia mi radość.