Skocz do zawartości
IGNORED

karta/interface dla Edifier R2750DB - eliminacja zakłóceń PC

teotym

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

chciałbym kupić te głośniki

https://www.edifier.pl/product-pol-135-Edifier-R2750DB-bluetooth.html

ale mam problem z doborem pozostałej konfiguracji do PC. Płyta główna, jaką mam, to

https://www.asus.com/pl/Motherboards/PRIME-A320M-A/

Chodzi mi o to, aby kupić takie urządzenie, które zminimalizuje czy wyeliminuje dźwięki dochodzące z PC, czyli szumy przy ruchach kursorem, pracy dysku twardego itd.

Jestem laikiem i nie wiem, czy to powinien być DAC USB, czy zewnętrzna karta dźwiękowa, czy jeszcze coś innego. Zależy mi przede wszystkim na wyeliminowaniu zakłóceń komputera. Budżet - około 500 PLN. Biorę pod uwagę jedynie sprzęt nowy i łatwo dostępny w Polsce. Bardzo proszę o poradę, bo pogubiłem się w tych wszystkich interfejsach, złączach itp. Muzykę odtwarzam wyłącznie z PC, pokój mam niezbyt duży, w dźwięku liczy się dla mnie szczegółowość, ale najważniejsze jest uwolnienie się od wewnętrznych zakłóceń PC.

Używam Asus Prime Z370 dla Intela, która posiada wyjście Toslink z karty Realtek. Twoja niestety takiego nie posiada a to byłoby naturalne połączenie z głośnikami które chcesz kupić. Ze swoją płytą nie skorzystasz z DACa wbudowanego w głośnikach. Z resztą, nie spodziewałbym się niczego dobrego po takim DAC.

Jeśli chcesz dobre PC audio to powinieneś zakupić zewnętrzny DAC/kartę dźwiękową USB zasilaną zewnętrznie. I zastanowiłbym się nad innymi głośnikami, bez DAC i BT ale np z wejściami symetrycznymi. Bez cyfrowych bajerów dostaniesz lepsze głośniki w podobnej cenie.

Wtedy Focusrite Scarlett 2i2 albo Behringer UMC202HD dadzą radę. Żadnych filtrów USB, sanityzerów i innych cudów. Tylko możliwie krótki i ekranowany kabel USB.

Serdecznie dziękuję za podpowiedź. Czy te głośniki:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )