Skocz do zawartości
IGNORED

Wzmacniacz sieciowy Stereo + kolumny - jakie? Budzet 5-6 tys zł

Rekomendowane odpowiedzi

Mam prośbę o poradę przy zakupie wzmacniacza stereo oraz kolumn frontowych. Jestem amatorem w tym temacie, bardzo bym prosił o łaskawe spojrzenie na mój post ;-)

Zdecydowałem się na model wzmacniacza stereo sieciowego z możliwością streamingu z Tidala, Spotify.
Chciałbym podłączyć do niego 2 kolumny podłogowe lub monitory.
- Budżet 5000-6000 zł za całość (wzmacniacz + 2 fronty), chociaż jestem skłonny dołożyć + 1-2 tyś zł, jeśli będzie to miało sens
- Pokój 27m2,
- 70% muzyka, 25% kino domowe, 5% kablówka, konsola PS4.
- Muzyka rockowa, pop, chillout - np. U2, Coldplay, Linkin Park, Foo Fighters, Limp bizkit, Papa Roach, Pearl Jam, Disclosure, Rudimental, The Prodigy, Daft Punk, Hans Zimmer, Ludovico Einaudi, Yann Tiersen itp.
- port optyczny (podłączenie komputera), dodatkowy port optyczny / hdmi do TV

Aktualnie mam zestaw Harman Kardon AVR 235, głosniki 5.1 - fronty JBL E80, tył JBL E20, centralny JBL EC25 oraz sub JBL E150.
Generalnie z tego zestawu byłem zadowolony, niestety amplituner Harmana polegał i jestem zmuszony przebudować mój zestaw.
Myślałem o zostawieniu JBL E80, jednak przy wymianie Harmana możliwe, że nie będą to zbyt dobrze dopasowane kolumny.

Muszę zaznaczyć, że podczas doboru wzmacniacza testowałem jeszcze z moimi kolumnami Cambridge Audio Azur 540r - niestety kolumny JBL E80 z tym wzmacniaczem nie miały  dynamiki, energii, bassu, chociaż dźwięk był trochę bardziej szczegółowy niż z Harmanem. Nie odpowiadało mi to do muzyki której słucham, było to bardziej odpowiednie do jazzu, czegoś spokojnego itp.

Aktualnie chciałbym kupić zestaw, który ma dynamikę grania i moc uderzenia bassu na poziomie Harmana, natomiast chciałbym trochę lepszej jakości sprzęt, jeśli chodzi o szczegóły - stąd rezygnacja z amplitunera 5.1 na rzecz wzmacniacza stereo.

Czy uda się takie coś złożyć w moim budżecie i moich wymaganich?