Skocz do zawartości
IGNORED

Zestaw HiFi do salonu ok. 17m2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałbym zakupić nowy zestaw do odtwarzania dźwięków i proszę Was o doradztwo w zakresie doboru sprzętu. Nie jestem audiofilem. Nie znam się na muzyce. Niedawno zmieniłem słuchawki z tanich, nausznych na Sony XM4 i w utworach usłyszałem dźwięki, których dotąd nie słyszałem. Dźwięk nie był już płaski, ale wielopłaszczyznowy. Podoba mi się wrażenia e słuchania dźwięku na dobrej jakości sprzęcie. Chciałbym cieszyć się również dobrym dźwiękiem z kolumn. Dotychczas miałem doświadczenia głównie z tanimi głośnikami komputerowymi oraz z zestawem Logitech X-530. Mój salon ma ok. 17 m2, jest prawie kwadratowy. Kanapa stoi na przeciwko telewizora.

Rozumiem, że zestaw musi kosztować, aby odtwarzał dźwięki miłe dla ucha. Jestem przygotowany na wydanie 5-6 tys zł, z tym że jeśli różnica w graniu zestawu za 3 tys. a 6 tys. będzie 10% to nie wiem czy warto dopłacać. Proszę o opinie.

Do nowego sprzętu chciałbym podłączyć:

- telewizor, aby dźwięk z telewizji leciał z kolumn,

- konsolę PS4 Pro (do grania w gry i oglądania filmów raz na jakiś czas),

- telefon przez bluetooth, wifi albo przewodowo, aby móc odtwarzać kawałki np. z youtube, spotify albo radia internetowego.

Uważam, że nie potrzebuję zestawu kina domowego. Zależy mi na tym, aby dźwięk był dobrej jakości. Przeczytałem wiele artykułów i mam mętlik w głowie. Nie chce kupować kolejnego plastikowego zestawu z marketu. Nie wiem czy lepiej wybrać amplituner (np. Yamaha R-N803D) czy wzmacniacz (NAD C356BEE + MusicCast WXAD-10) czy jeszcze coś innego. Polecane są kolumny są Heco Aurora 700 i Dali Zensor 7, ale nie wiem czy potrzebuję właśnie takich. Dźwięków będę słuchał raczej cicho lub średnio głośno z uwagi na mieszkanie w bloku. Nie zamierzam urządzać głośnego grania.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość