Skocz do zawartości
IGNORED

HIFI ROSE AUDIO


izapat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, foka79 napisał:

Mam wersje 4.15

Nie posiadam Rose, ale jak patrzę na notyfikację na ich stronie to ostatnia aktualizacji firmware:

Rose OS 4.6.06 SW Update Notice

- Update date: May 26th, 2023 (Fri) PM 18:00 (GMT +9)
- How to update: Settings → System information → Click “Update” and then update the system
- Updated version: Ver 4.6(Rose OS 4.6.07)

- RoseConnectPremium for Android: Ver 4.6.06.1
- RoseConnectPremium for iOS : Ver 4.6.01
- Update for: RS150(B) / RS201(A) / RS250(A) / RS520 / RS130

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Zatem zmuś Swoją Różyczkę do aktualizacji i zobaczysz. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
51 minut temu, krzysztof.filipak napisał:

Nie posiadam Rose, ale jak patrzę na notyfikację na ich stronie to ostatnia aktualizacji firmware:

Rose OS 4.6.06 SW Update Notice

- Update date: May 26th, 2023 (Fri) PM 18:00 (GMT +9)
- How to update: Settings → System information → Click “Update” and then update the system
- Updated version: Ver 4.6(Rose OS 4.6.07)

- RoseConnectPremium for Android: Ver 4.6.06.1
- RoseConnectPremium for iOS : Ver 4.6.01
- Update for: RS150(B) / RS201(A) / RS250(A) / RS520 / RS130

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Zatem zmuś Swoją Różyczkę do aktualizacji i zobaczysz. 

Zrobiłem reset całego urządzenia i niestety wyświetla mi się, że 4.15  to ostatnia wersja.  

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez foka79
problem z aktualizacją
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, foka79 napisał:

Mam wersje 4.15

Czasem trzeba wejść w ustawienia aplikacji i samemu aktualizować.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, foka79 napisał:

Zrobiłem reset całego urządzenia i niestety wyświetla mi się, że 4.15  to ostatnia wersja.  

Polecałbym skonstatować się z Dystrybutorem / sprzedawcą, może była jakaś aktualizacja, gdzie musiała iść z pendrajwa. Rosa jest w miarę stabilna, acz ostatnio wychodziły poprawki do RS130, jednak to nowe urządzenie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, foka79 napisał:

Lipa. Chciałem się cieszyć przez święta nowym klockiem a tu zonk. 

Nie zna Rose, ale może da sie wyłączyć poszczególne usługi. Zostaw sobie tylko te co zamierzasz używać, np. Tidal Connect. Może to poprawi stabilność.

Może to problem sieciowy. W sieci każde urządzenie ma mieć własne IP lokalne, jak go kupiłeś uruchomionego może trzyma IP gdzieś ze sklepu, a w Swojej sieci masz już urządzenie z tym samym IP (dekoder, laptop) i wtedy będzie router szalał i raz jedno urządzenie przypinał raz drugie, bo tablica DHCP daje żądania a statyczny przypis jej koliduje.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Zrobiłem całkowity reset- 2x. Nie powinno być kłopotu z wifi. Próbowałem tez wszystkiego po kablu.

A żeby szły aktualizacje to może trzeba się zarejestrować w Rosę?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, krzysztof.filipak napisał:


A żeby szły aktualizacje to może trzeba się zarejestrować w Rosę?

Zrobiłem to na samym początku. Dźwiękowo ten rose to kto, ale oprogramowanie działa mi na nerwy heh

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Napisałem do audioklan i support rose.  Ewentualnie w środę lecę do Top HIFi.

Ja raz miałem podobną przeprawę z DS-10. Tak był niestabilny że masakra. Panowie z Delta audio wymienił pamięć trochę się poprawiło, ale dalej była kpina, więc zwróciłem. Szkoda było dźwięku, ale to nie usprawiedliwienie.
Potem poszedłem w Lumina i to było to. Obecnie zaprzyjaźniam się z Wavelight serwer Rockny. To jest skok jakościowy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
49 minut temu, foka79 napisał:

Przez kilka lat używałem yamaha wxc50 - zero problemów. Zachciało mi się czegoś lepszego hehe

Rozumiem że zainstalowałeś Rose connect premium

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, mcemsi napisał:

Cały piszesz o sterowaniu appką?  A sterowanie na ekranie samego urządzenia też takie daje takie wariacje?

Sterowanie z samego urządzenia niby ok. Tylko czasami potrafi zatrzymać utwór po kilkudziesięciu sekundach, taka zawiecha. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka odpowiedź.. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 26.12.2023 o 10:47, mcemsi napisał:

Może ten egzemplarz jakiś walniety. Jak nowy to zareklamuj.

 

Chyba masz rację.

"Uszkodzony towar proszę wysłać firmą przewozową DHL."  Odpowiedź audioklan. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 23.12.2023 o 17:50, foka79 napisał:

Cześć Wam. Od wczoraj jestem posiadaczem rose 250a. Dźwięk super! Niestety aplikacja w moim telefonie, a także komputerze kuleje-  Ciężko cokolwiek włączyć. Jak już się uda coś włączyć np z dysku ssd to gra jeden utwór, następnie samo przełącza się na tidal i po jednym utworze error- cisza. Wskaźniki wychyłowe żyją własnym życiem. Non stop zacięcia.. Info o problemie z wifi. 

IMG_2577.PNG

Może faktycznie jest coś nie tak z tym egzemplarzem. Wymienimy na nowy ;) 

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Może faktycznie jest coś nie tak z tym egzemplarzem. Wymienimy na nowy 😉

Tophifi Poznań ul. Woźna jak zwykle klasa. Jeden telefon i po problemie. Polecam tamtejszych chłopaków w 100% 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, foka79 napisał:

Tophifi Poznań ul. Woźna jak zwykle klasa. Jeden telefon i po problemie. Polecam tamtejszych chłopaków w 100% 

To my 😉 Na forum pisze Michał z THF Poznań-Woźna (od jakiegoś już czasu)

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Top HIFI Poznań Woźna  Panowie stanęliście na wysokości zadani!!. Otrzymałem bez jakichkolwiek problemów nowego ROSE, a ten od dwóch dni działa idealnie. Dźwięk i możliwości urządzenia WOW! Polecam w/w salon, a także rose! Raz jeszcze dziękuję za pomoc. Szczęśliwego Nowego Roku 😃

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

     Udostępnij



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.