Skocz do zawartości
IGNORED

Problem z podłączeniem starego kina domowego z nowym TV


shadyyo313
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam problem z podłączeniem starego kina domowego do nowo zakupionego TV. Kino to zestaw 4 narożnych głośników, jednego frontowego i subwoofera oraz odtwarzacza. W załącznikach przesyłam 3 zdjęcia, na których poza wszystkimi złączami z tyłu widać również dokładny model tego odtworzenia czy też formaty, jakie obsługuje.

Telewizor z kolei to Samsung QE75QN91BATXXH. Myślałem, że podłącze to łatwo przez HDMI, ale oczywiście jestem trochę zielony w temacie i wyszło na to, że się przeliczyłem 🙂 W TV widzę 4 różne wejścia HDMI, w tym jedno HDMI eARC (kino na pewno takiego nie obsługuje 😛 )

Czy urządzenie wystarczy podpiąć bezpośrednio do TV? A co z dekoderem? Czy nie obędzie się bez jakiegoś dodatkowego urządzenia / adaptera?

Poza tym, chciałem też się doradzić, jak sądzicie - rodzice kupili sobie TV i teraz twierdzą, że "wypadałoby" kupić jakieś nowsze audio do tego mając na myśli dopasowany soundbar + subwoofera od Samsunga do tego. I pytanie - czy iść w coś takiego, czy jednak takie kino będzie lepsze mimo upływu lat (podejrzewam, że ta druga opcja?) Pomieszczenie jest spore, ma ponad 20m2.

Z góry dziękuję za każdą pomoc!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

2.jpg

3.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Redaktorzy

No to pozostają 3 gniazda: