Skocz do zawartości
IGNORED

TIDAL


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam problem z płatnością Tidal. Po wprowadzeniu kodu pokazuje się informacja - "wprowadzony kod z vouchera jest nieważny"

Może ktoś poradzi ,co w takiej sytuacji zrobić.

Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/160376-tidal/
Udostępnij na innych stronach

kod Tidal jest ważny określony czas, który pewnie już upłynął

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/160376-tidal/#findComment-5743357
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

kod Tidal jest ważny określony czas, który pewnie już upłynął

Kupując kod , wprowadziłem go od razu . Po zgłoszeniu reklamacji w sklepie Muve.pl  kupiłem drugi w innym sklepie i to samo. I tak trzy razy  . czyli 120zł poszło... Karta płatnicza jest podpięta do serwisu.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/160376-tidal/#findComment-5743373
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, marek.pap napisał:

Kupując u pośredników ryzykujesz kupno przeterminowanych kodów.

U trzech naraz ?

10 minut temu, przmor napisał:

Jaki jest cel kupowania kodów zamiast zwykłej subskrypcji zabierajacej z karty co miesiąc kwotę według wybranego planu?

Racja. 

A może Tidal blokuje kody , żeby używać subskrybcji.

 

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/160376-tidal/#findComment-5743556
Udostępnij na innych stronach

Czy próbowałeś odstąpienia od umowy ze względu na niezgodność towaru z umową? W sieci są wzory formularzy.

Pozdrawiam

Możesz też poradzić się najbliższego rzecznika praw konsumenta.

 

Edytowane przez PioZ
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/160376-tidal/#findComment-5743573
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, PioZ napisał:

Czy próbowałeś odstąpienia od umowy ze względu na niezgodność towaru z umową? W sieci są wzory formularzy.

Pozdrawiam

Cały czas próbuje. Otrzymuje maile żebym skontaktował się z Tidalem.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/160376-tidal/#findComment-5743599
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, artur 1984 waw napisał:

Skontaktować się z pomocą TIDAL ?

 

14 godzin temu, izapat napisał:

Próbuje , nie takie to proste.

Potwierdzam, w ogóle nie można.

Nie odpisują na swojej stronie, bo nawet nie ma jak normalnie do nich napisać, choćby poprzez e-mail.

Na facebooku, gdzie mają stronę, nie odpisują.

Na stronie internetowej trzeba wypełnić formularz ( do kontaktu) a tam jest rubryka, gdzie trzeba wpisać nazwę czy numer klienta.

A co w takim razie z nowymi klientami  TIDAL?

Pewnie trzeba się rejestrować, wypełniając dane, a tego nie potrzeba, bo ja chciałby najpierw poznać TIDAL od strony technicznej jak to wygląda, a nie od razu zakładać u nich jakieś konto!

 

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/160376-tidal/#findComment-5744129
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, MateuszZ napisał:

120 PLN ? Bogato 🤣 Tyle to kosztuje Tidal na trzy lata. (Argentyna)

czy nie skończyło się już argentyńskie eldorado ? ( problem z akceptacją płatności )

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/160376-tidal/#findComment-5744465
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, artur 1984 waw napisał:

Tak, jak piszą Koledzy - pisz do sklepów. To jest odpowiedzialność sprzedającego za wady przedmiotu świadczenia.

Oczywiście że tak. Nie mogą tego zrzucić na kogoś innego 

Mogą być po prostu przeterminowane kody albo dwukrotnie wysłali ten sam komuś.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/160376-tidal/#findComment-5744550
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Piotr Sonido napisał:

Oczywiście że tak. Nie mogą tego zrzucić na kogoś innego 

Mogą być po prostu przeterminowane kody albo dwukrotnie wysłali ten sam komuś.

Wydaje mi się , że to nie wina sklepów , bo aż trzy różne wysłały by zły kod? Raczej mało prawdopodobne.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/160376-tidal/#findComment-5744561
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, izapat napisał:

Wydaje mi się , że to nie wina sklepów , bo aż trzy różne wysłały by zły kod? Raczej mało prawdopodobne.

odżałuj 4 zł i baw się Tidal'em przez dwa miesiące

może w tym czasie doczekasz się aktywnego kodu

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/160376-tidal/#findComment-5744586
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, izapat napisał:

Wydaje mi się , że to nie wina sklepów , bo aż trzy różne wysłały by zły kod? Raczej mało prawdopodobne.

Moim zdaniem tak bo może one kupowały te kody od tidala dawno dawno temu później tidal mógł zaprzestać tego typu formy sprzedaży i oni to po prostu nadal sprzedają. 

Nie wiem. Trudno mi powiedzieć 

Ale trzy różne sklepy trzy różne kody i żaden nie działa to mi na to wygląda.

Inna sprawa to dlaczego za drugim razem nie zostało to kupione oficjalnie przez tidal....

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/160376-tidal/#findComment-5744621
Udostępnij na innych stronach
43 minuty temu, Piotr Sonido napisał:

Moim zdaniem tak bo może one kupowały te kody od tidala dawno dawno temu później tidal mógł zaprzestać tego typu formy sprzedaży i oni to po prostu nadal sprzedają. 

Nie wiem. Trudno mi powiedzieć 

Ale trzy różne sklepy trzy różne kody i żaden nie działa to mi na to wygląda.

Inna sprawa to dlaczego za drugim razem nie zostało to kupione oficjalnie przez tidal....

Nie wiem dlaczego w ogóle subskrybcja się nie odnawia skoro karta jest podpięta.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/160376-tidal/#findComment-5744678
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Zbi_Rek napisał:

czy nie skończyło się już argentyńskie eldorado ? ( problem z akceptacją płatności )

Podobno trzeba jakieś kombinacje robić, Sufrshark + Brave n.p. ... Sam zakładałem rok temu, więc problemów nie miałem.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/160376-tidal/#findComment-5744754
Udostępnij na innych stronach
Teraz, MateuszZ napisał:

Podobno trzeba jakieś kombinacje robić, Sufrshark + Brave n.p. ... Sam zakładałem rok temu, więc problemów nie miałem.

rok temu...

konto argentyńskie można utworzyć, ale płatności nie przechodzą-Revolut odrzuca

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/160376-tidal/#findComment-5744764
Udostępnij na innych stronach
W dniu 3.12.2022 o 06:14, izapat napisał:

kod z vouchera jest nieważny"

Rozumie,że masz podpiętą kartę płatniczą a Tidal traktuje twoją płatność jako Voucher ? Czy też kupujesz tzw. Vouchery ?

Utwórz nowe konto ,na zupełnie innym (lub nowym adresie e-mail) i spróbuj wykorzystać zakupiony Voucher (kod).

To mi się udało znaleźć w sieci na chwilę obecną .

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/160376-tidal/#findComment-5744771
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.