Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  189 członków

Roon Labs Klub
IGNORED

roon core/ błąd sieci :brak połączenia internetowego


rys007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,  mam taki problem:  zakupiony roczny roon core zainstalowany na laptopie  działa  ok . Chciałem dodać go na na inny pc wylogowując się z laptopa i po zalogowaniu na nowym urządzeniu pc wyskakuje mi informacja o treści "błąd sieci :brak połączenia internetowego"

Pisałem do nich, ale na razie bez odpowiedzi, Proszę o pomoc w tym temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 1 rok później...
W dniu 9.01.2023 o 10:38, payong napisał:

Mam podobny problem ale z tego samego PC i szlag mnie trafia. Raz jest logowanie raz nie ma. Nawet jak aplikacja ROON się nie łączy mogę się zalogować na konto przez przeglądarkę.

Problem rozwiązany?

Pytam,bo też zalogować się nie mogę.Raz się udało,to żadnych grajków nie widział w zakładce audio.

Z PC wszystko usunąłem, żeby zainstalować na nowo,to też nie mogę,bo komunikat-"rozłącz się z serwerem i próbuj jeszcze raz"

Ręce opadają.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, darwroc napisał:

Problem rozwiązany?

Rozwiązany, bo używałem do końca lutego ale nie pamiętam jak sobie poradziłem. Czasami aplikacja nie znajdowała serwera ROCK to wtedy się na niego przez przeglądarka dostawałem i robiłem jego restart. Ja wyłączałem serwer po zakończeniu odsłuchów. Co charakterystyczne często po ponownym włączeniu meldował, że pracował powiedzmy 200 dni co nie było prawdą a po restarcie pokazywał np 20 sekund co już było prawdą i aplikacja go znajdowała.

Może Ci się przydadzą te doświadczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc temu...

Powoli zaczynam głupieć. 

Jakiś czas temu spaliłem Digione Signature jako end point do Roon. Słuchałem z maliny po USB, ale to nie było to. Kupiłem nakładkę Hifiberry Pro 2 i wszystko było ok, do momentu aż zachciało mi się ją porządnie konfigurować.

Ustawiłem w Ropiee dokładny model i zaczęły się problemy. Jak włączam Play to nic się nie dzieje, czerwona kreska się nie przesuwa. Czy ktoś miał podobny problem i udało mu się to jakoś rozwiązać?

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.