Skocz do zawartości
IGNORED

S4 HOME - BLOKOWANIE KAUCJ I OSZUKAŃCZE PRAKTYKI


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez ttttttt3433434,

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, ttttttt3433434 napisał:

UPDATE: wczoraj zwrócono mi kaucję w pełnej kwocie. Dzwoniłem do POCZTEX żeby zapytać o status reklamacji, niestety nie mogą podać żadnych szczegółów (nie mam upoważnienia), natomiast potwierdzono że nie jest to reklamacją w moim imieniu, więc nie otrzymałbym nic z tego tytułu ;/ 

PS: konsultantka potwierdziła że reklamację może złożyć adresat oraz odbiorca, nie musi to być osoba zamawiająca usługę.

No i bicie piany się skończyło 🙂

...i po co ta awantura tu na forum? S4Home załatwił sprawę reklamacji  za autora wątku. Pozytywnie dla obu stron i super 🙂

Do autora tematu - co by było gdyby opłacona i wysłana przez Ciebie przesyłka zaginęła ? Też byś oskarżał sklep na forach i żądał zwrotu pieniędzy za zaginiony towar....

S4Home zachowali się PROFESJONALNIE....a autor tematu jak rozwydrzony, spanikowany dzieciak tupiący nóżkami. Nawet teraz, zamiast się cieszyć i przeprosić TU na Forum S4Home nadal tupie !!!!

Wcale bym się nie zdziwił gdyby ten wątek zakończył się...w SĄDZIE.

 

 

*****Sprzęt: Bezprzewodowy Boombox Hykker Sound Storm z Biedronki*****

                                 Idź Pod Prąd. Z prądem płyną śmieci.

4 minuty temu, marian.ch napisał:

...i po co ta awantura tu na forum? S4Home załatwił sprawę reklamacji  za autora wątku. Pozytywnie dla obu stron i super 🙂

Do autora tematu - co by było gdyby opłacona i wysłana przez Ciebie przesyłka zaginęła ? Też byś oskarżał sklep na forach i żądał zwrotu pieniędzy za zaginiony towar....

S4Home zachowali się PROFESJONALNIE....a autor tematu jak rozwydrzony, spanikowany dzieciak tupiący nóżkami. Nawet teraz, zamiast się cieszyć i przeprosić TU na Forum S4Home nadal tupie !!!!

Wcale bym się nie zdziwił gdyby ten wątek zakończył się...w SĄDZIE.

 

 

Chyba Ci się pomieszało kto tu był po krzywdowany albo nie znasz w pełni tematu

Do Administratora: proszę zamknąć temat na dalsze komentarze

Profesjonalnie... 

Napewno nie profesjonalnie. Na szczęście dla założyciela tematu, dla mnie i dla innych osób temat zakończył się dobrze. Jakby w Waszym wypadku doszło do zablokowania np 14 tys zł to inaczej byście rozmawiali.

Nie mniej jednak wypożyczanie jak dla mnie jest ok. Sklep jak sklep, wypożyczają, niesie to ryzyko dla obu stron. 

Zaszufladkować kogoś na forum można łatwo. Teraz założyciel tematu nagle staje się ten zły, napiętnowany. Za kilka dni będzie cała nagonka na kogoś bo prawdę napisał. 

Kto ma trochę oleju w głowie wyciągnie własne wnioski. Osobiście mam historię emailowa na kilkadziesiąt stron i moich argumentów podważyć nie można bo są czarno na białym zapisane. Natomiast tak jak to bywa czasem na forach zrobić z kogoś debila jest bardzo łatwo. Jakie to polskie.

Chyba Ci się pomieszało kto tu był po krzywdowany albo nie znasz w pełni tematu
Do Administratora: proszę zamknąć temat na dalsze komentarze

Mieliśmy kolego okazję przeczytać również opinię drugiej strony. Pozdrawiam.

CXN v2 // Roksan K3 // KEF R3

Natomiast tak jak to bywa czasem na forach zrobić z kogoś debila jest bardzo łatwo. Jakie to polskie.


Działa to w dwie strony. Współczuje założycielowi tematu, natomiast nie uważam że jest bez winy. Przykro mi jeżeli kogoś tym urażę.

Natomiast na pewno temat dostarczył dużo rozrywki. Pod pręgierz z prywaciarzem. Razów nie żałować, ku uciesze gawiedzi.

CXN v2 // Roksan K3 // KEF R3

@ttttttt3433434 ile dni czekałeś na zwrot gotówki od czasu odebrania przesyłki przez sprzedawcę ?

*****Sprzęt: Bezprzewodowy Boombox Hykker Sound Storm z Biedronki*****

                                 Idź Pod Prąd. Z prądem płyną śmieci.

W dniu 18.01.2023 o 09:55, ttttttt3433434 napisał:

Treść niniejszej wiadomości jak i jej załączników jest poufna i objęta zakazem jej ujawniania. Odbiorcą może być jedynie jej adresat z wyłączeniem dostępu osób trzecich. Jeżeli nie jesteś adresatem niniejszej wiadomości, pracownikiem upoważnionym do jej przekazania adresatowi, niniejszym informujemy, że jej rozpowszechnianie, kopiowanie, rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym charakterze będzie karane grzywną w wysokości: 50 000zł. Jeżeli otrzymałeś tą wiadomość omyłkowo, proszę bezzwłocznie zawiadomić nadawcę wysyłając odpowiedź i usunąć tą wiadomość z poczty bez otwierania załączników.

To jest komizm w czystej postaci.
Adresat ma prawo robić z korespondencją, która do niego dociera wszystko co tylko przyjdzie mu do głowy, łącznie z rozpowszechnianiem jej na lewo i prawo - art. 82 Ustawy o Prawie Autorskim
A mega komiczne jest samozwańcze wyznaczanie kary grzywny wedle własnego widzimisię na podstawie wymyślonego samemu sobie przepisu.
 

Sprzęt studyjny i oprogramowanie studyjne. Edytory, sekwencery, stacje robocze (DAW), authoring, stoły, maszyny i linie replikacyjne.

Witam,

cały wątek pokazał, że przy zakupie na odległość zawsze dochodzi dodatkowa niewiadoma - transport.

Sklep może wysłać w pełni sprawny sprzęt, a podczas transportu może zdarzyć się wszystko.

Klient otrzymując uszkodzony sprzęt musi starać się o odszkodowanie od firmy kurierskiej, co pewne nie jest gdy przesyłka wizualnie nie jest naruszona.

Równie dobrze klient może zwracać sklepowi sprzęt, który np. upadł mu podczas przenoszenia, a będzie twierdził, że uszkodzenie mogło powstać podczas transportu.

Wtedy ktoś musi pokryć szkodę, tylko kogo obciążyć i jak udowodnić?

Moja znajoma kupiła kiedyś firmową torebkę w bardzo dużym i znanym sklepie internetowym.

Torebka okazała się podróbką, która jak się okazało znalazła się w opakowaniu jako zwrot od poprzedniego klienta (kupił oryginał, przepakował umieszczając wewnątrz podróbkę), a pracownik sklepu się nie zorientował i skierował do ponownej sprzedaży. Tak więc zdarzają się różni klienci i należałoby się od tego ubezpieczyć prowadząc taką działalność.

Ja pozostaję przy swoim - negocjuję cenę, kupuję sprzęty najlepiej stacjonarnie, nie dopuszczam możliwości 14 dniowego zwrotu (wręcz uważam, że jest to możliwość mogąca powodować powstawanie nadużyć - jak wyżej z torebką) i  w razie czego później odsprzedaję.

Dodatkowy czynnik jak transport jak widać powoduje ryzyko dla każdej ze stron, którego chyba nie da się uniknąć.

Pozdrawiam

  • Administratorzy

Na wniosek Autora

W dniu 18.01.2023 o 11:21, ttttttt3433434 napisał:

zamknij proszę ten temat

 

Zamykam.

Sprawa została rozwiązana w ustalonym prawnie czasie i prosiłbym o niedoszukiwanie się drugiego dnia.

 

 

https://www.audiostereo.pl/subskrypcja/

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.