Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, Piotr_1 napisał:

1.0 MPI, 75km

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

O! I to mi się podoba: 3-cyl na wysokich obrotach brzmią magicznie.

-----

20 minut temu, rafal735r napisał:

Osramy padają po roku i nawet krócej.

Piszesz o tych Nightbreakerach 55W +200%? Coś o tym słyszałam. A jak te 80W? No i kupić Blue czy zwykłe?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

5 minut temu, rafal735r napisał:

To pełna opcja 🙂 

Nie za mały? Chyba że rodziny nie masz to pal licho, ja musze pomieścić 4 os. 

W środku jest więcej miejsca niż w e34. Ot ciekawy, inteligentny projekt. Krótki ale szeroki. Oczywiście to tani samochód. Tani, ale rozwiązania inżynieryjnie bardzo ciekawe. Ogólnie jeżdżę sam, ale z tyłu też źle się nie siedzi. Fotele zostały skonstruowane tak, aby tylni pasażerowie mieli komfort nóg. Ciekawe rozwiązanie.

4 minuty temu, Piotr_1 napisał:

W środku jest więcej miejsca niż w e34.

Domyślam się, ale tylko z przodu. Kiedyś jak żona miała fiestę było dokładnie tak samo. Nawet pierwszy Yaris jest mega przestronny, ale znów tylko z przodu. 

Nawet E39 jest ciasne. W sumie do porównania do mojego obecnego, zwykłego auta to nawet E38 jest takie sobie pod względem przestronnosci

Edytowane przez rafal735r

?👈

6 minut temu, szymon1977 napisał:

O! I to mi się podoba: 3-cyl na wysokich obrotach brzmią magicznie.

Ten reaktor został wbrew pozorom zaprojektowany na niskie obroty. Ma ciężki dwumas, sprawdza się bardziej w ekonomicznej jeździe na niskich obrotach aniżeli w sportowej, podobnie też układ dolotowy. 

10 minut temu, szymon1977 napisał:

O! I to mi się podoba: 3-cyl na wysokich obrotach brzmią magicznie.

Zapewne bije na głowę takie R6, V6, V8, a nawet V12. 

Edytowane przez rafal735r

?👈

6 minut temu, rafal735r napisał:

Zapewne bije na głowę takie R6, V6, V8, a nawet V12. 

W tym aucie to nie ta dyscyplina. Ale jak projektanci mają ciekawe wyzwanie to całkiem ciekawe rzeczy im wychodzą.

 

6 minut temu, Piotr_1 napisał:

W tym aucie to nie ta dyscyplina

Ja to całkowicie rozumiem, ale szymuś chyba nie co nie raz potwierdził. Obecnie przemieszczam się też zwykłym wolnosscym R4. Tyle że dużym przestronnym sedanem i żałuję tylko ze nie ma automata. 

?👈

6 minut temu, rafal735r napisał:

Ja to całkowicie rozumiem, ale szymuś chyba nie co nie raz potwierdził. Obecnie przemieszczam się też zwykłym wolnosscym R4. Tyle że dużym przestronnym sedanem i żałuję tylko ze nie ma automata. 

6,5 l gazu w mieście u 7,5 l gazu w trasie przy dość szybkiej jeździe. Top 10 silników pod gaz. O czym mowa?

Edytowane przez Piotr_1

Schodzimy na temat spalania 😁 i piszesz o zakupie V12? Dobre, dobre. Jakbym to był dla mnie priorytet chodził bym piechota. Po co jeździć? Chodzenie jest za free. I planeta zadowolona. Ewentualnie tramwaj. 

Dobrej nocy. 

?👈

1 minutę temu, rafal735r napisał:

Schodzimy na temat spalania 😁 i piszesz o zakupie V12? Dobre, dobre. Jakbym to był dla mnie priorytet chodził bym piechota. Po co jeździć? Chodzenie jest za free. I planeta zadowolona. Ewentualnie tramwaj. 

Dobrej nocy. 

To tylko kwestia zarobków, nie bądź obrażalską dziewczynką. Są lata chude i sute.

Ja dużo nie zarabiam, ale nie ma co dorabiac ideologi tam gdzie jej nie ma. Jeżdżę zwykłym R4, pali w trasie 7-8, w mieście pewnie 2 x tyle, szczególnie przy tych temp jak teraz gdzie jezdze ciągle na zimnym silniku. Ale nie wymieniam tego jako zalete. Może porozmawiamy jeszcze o wielkości bagażnika 😃 

UP pali ci 6, a ja mam rozrząd na łańcuchu dożywotni i nie obchodzi mnie kompletnie obsługa tego silnika poza wymiana oleju. Oszczędzam w ten sposób parę setek. Mamy się "mierzyć" na koszty? To nie ze mną. Mimo że jeżdżę zwykłym woziłem nie straciłem jeszcze do końca jakiegoś ducha Motoryzacji. 

W niedalekiej przyszłości musi być coś w automacie z jakąś większą mocą. 

?👈

2 minuty temu, rafal735r napisał:

Ja dużo nie zarabiam, ale nie ma co dorabiac ideologi tam gdzie jej nie ma. Jeżdżę zwykłym R4, pali w trasie 7-8, w mieście pewnie 2 x tyle, szczególnie przy tych temp jak teraz gdzie jezdze ciągle na zimnym silniku. Ale nie wymieniam tego jako zalete. Może porozmawiamy jeszcze o wielkości bagażnika 😃 

UP pali ci 6, a ja mam rozrząd na łańcuchu dożywotni i nie obchodzi mnie kompletnie obsługa tego silnika poza wymiana oleju. Oszczędzam w ten sposób parę setek. Mamy się "mierzyć" na koszty? To nie ze mną. Mimo że jeżdżę zwykłym woziłem nie straciłem jeszcze do końca jakiegoś ducha Motoryzacji. 

W niedalekiej przyszłości musi być coś w automacie z jakąś większą mocą. 

Na szerokim pasku rozrządu, wymiana co 240tyś. Kolektor wydechowy skonstruowany w ten sposób, że szybciej rozgrzewa silnik na zimnym, podgrzewając wodę.

Masa własna 920kg, co przekłada się na wymianę wszystkich elementów układu zawieszenia i hamulcowego, a w dodatku są mniejsze i tańsze?

42 minuty temu, rafal735r napisał:

Zapewne bije na głowę takie R6, V6, V8, a nawet V12. 

Coś w tym jest.

43 minuty temu, Piotr_1 napisał:

Ten reaktor został wbrew pozorom zaprojektowany na niskie obroty. Ma ciężki dwumas

Zasadniczo R3, ze względu na problem z wyważeniem, ma bardzo ciężki układ tłokowo korbowy. Dlatego kręcić się jak Honda nie będzie, ale dynamiczna jazda do 5000obr/min jest super. Zwłaszcza, że przy tej mocy jest kiedy bawić się obrotami.

30 minut temu, rafal735r napisał:

Ja to całkowicie rozumiem, ale szymuś

...zbyt trudny temat dla Ciebie. 

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

1 minutę temu, szymon1977 napisał:

Zasadniczo R3, ze względu na problem z wyważeniem, ma bardzo ciężki układ tłokowo korbowy. Dlatego kręcić się jak Honda nie będzie, ale dynamiczna jazda do 5000obr/min jest super. Zwłaszcza, że przy tej mocy jest kiedy bawić się obrotami.

Tak właśnie jest, ale w normalnym użytkowaniu to wystarcza. Przy wysokich obrotach niestety sprawność silnika maleje. Volkswagenowskie auto dla ludu.

26 minut temu, rafal735r napisał:

Mimo że jeżdżę zwykłym woziłem nie straciłem jeszcze do końca jakiegoś ducha Motoryzacji. 

Jeden marzy o V12, a drugi upala R3 - kwestia siły ducha.

7 minut temu, Piotr_1 napisał:

Tak właśnie jest, ale w normalnym użytkowaniu to wystarcza

To właśnie w R3 jest fajne, że przy "normalnym użytkowaniu" daje radochę.

Edytowane przez szymon1977

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

Hej, weźta dowolne BMW i dowolny tor wyścigowy w Polsce. Ustawimy się, wezmę zwykłego Up'a 75km, ustawimy się i zobaczymy kto zrobi lepszy czas. Ścigałem się kiedyś.

 

3 godziny temu, szymon1977 napisał:

Czyli 2-3tys przed zmianą oleju, dodać tą płukankę, a potem normalnie zmiana?

Dokładnie tak a najlepiej zalewać później swoim sprawdzonym przyzwoitym olejem , wymieniać regularnie co 10 tysięcy i przez kolejne 100 tysięcy nie dolewać żadnych płukanek ani ulepszaczy. Co jakiś czas jednak używać preparatów do czyszczenia układu wtryskowego oraz paliwowego i... nie zapominać o wymianie świec. Ja z lenistwa wstawiłem najlepsze za tym wymiana razem z płukanką też co 100 tysięcy

3 godziny temu, rafal735r napisał:

A ja jestem przeciwnego zdania. Bo moje silniki nie mają 300-400 tys przebiegu. Jak wleje świeży olej to zachowuje swoją barwę przez długi czas. Nawet przy wymianie jest dość żółty. Przy plukance jak rusza jakieś nagary w układ to amen. 

Natomiast w aucie żony jest tragedia, ktoś wcześniej nie zmieniał oleju na czas i za każdym razem jest smoła. Ale płukanie tego silnika i inwestowanie mija się z celem ze względu na jego niska wartość. Niech jeździ aż się rozleci. Ale wątpię żeby go coś ruszyło, bo to ostatnia jednostka Opla z 8 zaworami. Pojedzie to nawet na smalcu. 

Za tym bardzo wolno rozpuszczający smołę i syfy olej dla obu przypadków

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

9 minut temu, ASURA napisał:

Dokładnie tak a najlepiej zalewać później swoim sprawdzonym przyzwoitym olejem

A co z syfem, który się rozpuścił i zmieszał z olejem?

23 minuty temu, Piotr_1 napisał:

Ścigałem się kiedyś.

Ja już tych czasów nie pamiętam, zdjęć nie mam a kamerek nie było 😞

 

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

18 minut temu, Piotr_1 napisał:

Nie było kamerek, to prawda.

Pewne artefatky zostały. Wygrana w najwyższej klasie pojemnościowej w największym KJS w PL. Rajd Magnolii w Stargardzie Szczecińskim i Szczecinie. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
50 minut temu, Piotr_1 napisał:

Hej, weźta dowolne BMW i dowolny tor wyścigowy w Polsce. Ustawimy się, wezmę zwykłego Up'a 75km, ustawimy się i zobaczymy kto zrobi lepszy czas. Ścigałem się kiedyś.

 

A ja mam duży bagażnik. 

?👈

5 minut temu, Piotr_1 napisał:

Pewne artefatky zostały. Wygrana w najwyższej klasie pojemnościowej w największym KJS w PL. Rajd Magnolii w Stargardzie Szczecińskim i Szczecinie. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

To ja byłem na drugim końcu stawki, ale nigdy ostatni 🙂

To i tak przepaść w stosunku do kierowcy zwykłego.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

2 godziny temu, rafal735r napisał:
2 godziny temu, szymon1977 napisał:

Żarówki H7: polecicie jakieś lepsze? Widzę, że są jakieś+100%, +200%, niebieskie, ale też 12V/80W. Nie interesują mnie LED ani chińszczyzna.

Osramy padają po roku i nawet krócej. Wolałbym te chińskie Ledy. Mam teraz w drugim aucie, świeca jak Xenon. Tylko trzeba kupić lepsze

Za LED-y to dalej można dostać mandat i niestety policja to rozróżnia. Trzeba by wszystkie żarówki wymienić mieć wyższą taką samą ciepłotę koloru i udawać z daleka głupa że to nowszy model auta.... bo z bliska to patrz to co wcześniej

Philipsa +130 i +150 są trwalsze od Osrama i dobrze świecą. Ja tak powoli z ASO-wskiej NARVY tak sobie świecącej powoli przeszedłem w górę. Wiadomo że czym wyższy + tym trwałość będzie mniejsza, jak na razie

 

Ale u mnie volta i kusi mnie do przednich przeciw mgłowych z racji rzadkiego używania H11 OSRAM Night Breaker +200%. ( trwałość 150/250h) Hamulcowym jest upierdliwa wymiana połączona z demontażem przedniego pasa i paru rzeczy tak że stoję w rozkroku samemu nie chce mi się tego robić bo jakieś zaczepy pourywam.... Kusi jednak lepsza widoczność obiektów z boku drogi czy to człowiek ,sarna, bezmyślny desperat nijak oznaczony

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

2 minuty temu, szymon1977 napisał:

To ja byłem na drugim końcu stawki, ale nigdy ostatni 🙂

To i tak przepaść w stosunku do kierowcy zwykłego.

Sporo wypadków, ukończyć też sukces.

34 minuty temu, szymon1977 napisał:
46 minut temu, ASURA napisał:

Dokładnie tak a najlepiej zalewać później swoim sprawdzonym przyzwoitym olejem

A co z syfem, który się rozpuścił i zmieszał z olejem?

Przy wymianie spuszczasz razem jako jednolity olej po 10 tysiącach przebiegu a po 2-3 tysiącach od zalania tą konkretną płukanką

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

1 minutę temu, Piotr_1 napisał:

Sporo wypadków, ukończyć też sukces.

Ja wypadku ani jednego, tak na prawdę nie miałem jaj do agresywnej jazdy jak mieli kumple lubiłem spokojnie łagodnie.

-----

4 minuty temu, ASURA napisał:

Philipsa +130 i +150 są trwalsze od Osrama i dobrze świecą

Ale piszesz o 55W - a jak 80W?

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

2 minuty temu, ASURA napisał:

Za LED-y to dalej można dostać mandat i niestety policja to rozróżnia.

Tia 😃

U mnie nawet na przeglądzie się nie zorientowali. Odcięcie światła lepsze jak przy Xenonie. Oczywiście jak ktoś zwróci uwagę to zobaczy że przy włączaniu nie ma typowego dla Xenona rozblysku i brak sprysków. Ale to trzeba jeszcze coś ogarniać. 

?👈

Teraz, rafal735r napisał:

U mnie nawet na przeglądzie się nie zorientowali

Bo nie chcieli się zorientować.

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.