Skocz do zawartości
IGNORED

Sklep Benefit w Łodzi: klient nasz wróg!


Advocat

Rekomendowane odpowiedzi

Do wczoraj byłem przekonany, że praktyki Wszechwładnych sprzedawców, tak trafnie wyśmiewane przez Stanisława Bareję są reliktem dawnej epoki, a w dobie kapitalizmu należy dbać o klienta. Myliłem się.

Otóż w sklepie, do którego udałem się, aby wyjaśnić, co się dzieje z moim DVD Koda oddanym MIESIĄC temu do naprawy gwarancyjnej, miała miejsce następująca scena z udziałem sprzedawcy (S), mojej żony (MZ) i mnie (A). Rozmowa toczyła się oczywiście w spokojnej atmosferze, bez tzw. uniesień i mniej więcej przebiegała tak:

 

A: dzień dobry, chciałbym się dowiedzieć, co się dzieje z moim DVD Koda, który oddałem do naprawy.

S: dzień dobry, a kiedy był oddany?

MZ: miesiąc temu. Na naprawę gwarancyjną to juz trochę długo to trwa.

S: niech się pani uspokoi, BO JAK BĘDĘ CHCIAŁ TO PAŃSTWU MOGĘ PRZETRZYMAĆ TO DVD DO 30 DNI ROBOCZYCH.

A: chyba pan żartuje. a z czego pan wziął ten termin?

S: takie są przepisy prawa. 30 dni roboczych.

A: ale z jakiego aktu prawnego?

S: ...mmm...Z kodeksu cywilnego. I prosze sie nie awanturować, bo PRZETRZYMAM PANSTWU TEN ODTWARZACZ.

A: nie bedzie nas pan szantażował i prosze mi nie opowiadać bzdur, że z kodeksu cywilnego, bo kodeks nie ma zastosowania do sprzedaży konsumenckiej. jest od tego specjalna ustawa o sprzedaży konsumenckiej i tam nie ma żadnych takich terminów o których pan mówi. jest tylko "odpowiedni termin". a poza tym żaden akt prawny nie posługuje sie pojęciem "dni roboczych".

S: no to jak się pan tak zna, to pan wie co może zrobic...

A: ????

S: złożyć reklamacje.

MZ: myli sie pan. mozemy odstąpić od umowy i nie będziemy sie bawić w żadne reklamacje.

(moja żona też jest prawnikiem)

W tym momencie sprzedawca wykonuje telefon do serwisu Koda:

S: Halo. Cześć... słuchaj są u mnie bardzo oburzeni klienci...Dopytują sie o DVD 504-kę....Aha ...już jedzie..

Odkłada słuchawkę:

S: Państwa odtwarzacz będzie jutro u nas do odebrania.

Na tym rozmowa się zakończyła. Cel wątku- ku przestrodze.

>> Advocat

 

Wspólczuję Ci.

 

Typowe podejście koziołka-matołka "sprzedawca Twój pan". W normalnej firmie gość po ukazaniu się Twojej noty wylądował by na bruku.

 

pzdr.

yamen

dzisiaj zadzwonili, że mój DVD jest już do odebrania. Uprzejmie i bezpretensjonalnie.

Tylko czy musieliśmy wspomnieć wczoraj o odstąpieniu od umowy, żeby zaczęli się zachowywać jak przystało na renomowany sklep?

>> Advocat

 

Najwidocznej w ich pojęciu w ten sposób zyskuje się renomę. hah ;)

Dla mnie wątek kwalifikuje się do zakładki AUDIO-AFERY. ;) Jak tak dalej pójdzie w końcu taka powstanie. ;)

 

yamen

służę uprzejmie:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

w wyszukiwarce wpisach ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Plik w formacie pdf

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

No więc cel osiągnięty. Benefit zrobił się znany :))) Może taki miał cel?

 

Ale ten manewr z odstąpieniem od umowy to niezły był. Znaczy na podstawie niezgodności towaru z umową. To takie pojemne określenie.

 

Miałem nieprzyjemność załatwiać naprawę gwarancyjną już po dniu jej wejścia w życie ale jeszcze na prawach z daty kupna. Omal mnie krew nie zalała wtedy. A teraz, to proszę - krótko i elegancko ;)

a ja ostatnio tam bylem ze znajomymi zainteresowanymi zakupem zestawu kina domowego

i zostalismy mile przyjeci i obsluzeni.

Stad 2 wnioski: - wszystko zalezy od czlowieka

- wielu sprzedawcow wychodzi z zalozenie, ze ten kto kupuje

jest lepszy od tego, ktory kupil, a juz nie daj Boze jest niezadowolony.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.