Skocz do zawartości
IGNORED

Motyw przewodni w Reklamie SONY

zdezintegrowany_3PO

Rekomendowane odpowiedzi

Mały apdejcik - można na przykład kupić tutaj

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) za 14$ tylko nie wiem czy wysylaja do polski, tak na marginesie to wogóle nie mam doświadczenia z kupowaniem w zagramanicznych sklepach.

Pzdr

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

>i_nemes

Dziękuję znalazlem Nicka Dreak'a jednak jeszcze między nami nie zaiskrzyło. W przypadku Gonzaleza to było jak uderzenie łopatą :) w głowę. Nie wiem czy to teksty, jego głos, czy coś innego. Co ty o tym sądzisz ?

Proszę bardzo moll :)

Heartbeats

One night to be confused

One night to speed up truth

We had a promise made

Four hands and then away

Both under influence we had divine scent

To know what to say

Mind is a razorblade

To call for hands of above to lean on

Wouldn't be good enough for me

One night of magic rush

The start: a simple touch

One night to push and scream

And then relief

Ten days of perfect tunes

The colours red and blue

We had a promise made

We were in love

And you, you knew the hand of a devil

And you kept us awake with wolves teeth

Sharing different heartbeats in one night

miłego śpiewania :)

No dobra Panowie, żarty się skończyły - znalazłem polski sklep z Gonzalezem

Ukryta Zawartość

ale.... niestety nie moge sprawdzić cen, ponieważ żeby sprawdzić ceny trzeba być stałym klientem tego sklepu, czyli dokonać chociaż jednego zakupu. Teraz rola należy do was, niech się odezwą ci, którzy tam kupowali i mogą powiedzieć ile będzie kosztował:

1. CD "Veneer"

2. LP "Veneer"

3. CD "crosses EP"

4. LP "crosses EP"

Jesteśmy już bliżej niż dalej :)

p.s.

przeszukałem wszystkie polskie sklepy internetowe z muzyką, ten jest jedyny który ma Gonzaleza.

Ukryta Zawartość

Heban -->