Skocz do zawartości
IGNORED

Ostrzeżenie przed sklepem internetowym


karibe

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Moze ten watek sie komus przyda, proponuje umieszczac sklepy internetowe lub zwykle ktore wg was nie sa godne zaufania...

Ja pierwszy raz naciolem sie na www.kyoto-electro.com

Z kolesiem nie ma zadnego kontaktu, dopiero jak znalazlem jakis mail na uczelnie sie zaczal odzywac.

Generalnie jak komus odpowiada czekanie po kilka miesiecy na towar i brak jakich kolwiek wiadomosci to tylko wtedy:)

No to ja się wypowiem o firmie Akkus. Zamawiałem przez znajomego który ma firmę. Powiedział on o nich: "najgorsza firma z jaką współpracowałem". Na fakturze istaniły inne elementy niż zamawiane. Po telefonie, jeśli dobrze pamiętam jakaś kobieta, powiedziała że wartość jest taka sama jak zamawianych elementów. Musieli dosyłać cyne bo "zapomnieli" Może całe zamieszanie było spowodowane Audio show bo akurat w tym czasie było wszystko realizowane ale... Paczka była solidnie zapakowana w folię bombelkową.

Może nie o sklepie internetowym ale ostrzegam ludzi z Gdańska przed stolarzem na ulicy Słowackiego naprzeciwko "Srebrnego młynu" Koleś zignorował jeden wymiar ! Facet powiedział że nie zauważył jedengo wymiary ! Zamiast podfrezowania 1 cm zrobił tyle co miałą być głębokość czyli w jednym 4 a w drugim 5. Jak włożyłem głośik oczywiście się oparł ale śruby można wkręcić co najwyżej w powietrze. Głębokość podfrezowania wyliczył sobie jako średnią z dwóch i zrobi 4,5. Czyli teraz w jednym ma za mało a w drugim zadużo. Niby to naprawił wklejając wycięte z sklejki pierścienie ale ... wkręty od niskotonowego wychodzą idealnie w szczelinie gdzie łączona jest obudowa z wklejonym pierścieniem. Wysokotonowy będzie się trzymał tylko wklejonego pierścienia. Myślę że po jakimś czasie od drgań i od ciśnienia wydmucha mi głośnik razem z wklejonym pierścieniem. Zastanawiam się czy nie pozostało mi tylko przykleić głośników do pozostałości frezu. Jeśli ktoś miał podobny problem to nich coś poradzi.

ja wypowiem sie na temat AKKUS poniewaz jest bardzo solidną firmą zamawiane rzeczy są 100% ok ,szybka dostawa oraz świetny kontakt z panem Witoldem jesli chodzi o ten to polecam wszystkim !!!

Ja natomiast maiłem taką przygodę z akkusem:zamówiłem głośniki-wszystko fajnie i czekam:mija tydzień(niecierpliwie się troszke,ale czekam dalej)mija 10 dni,postanowilem wslac meila,zero odzewu,czekam 2 tygodnie,w miedzyczasie wysłałem ze 3 mail'e i nic...w koncu jakis facet odezwał sie do mnie po 2,5 tygodnia czasu od zlozenia zamowienia,ze nie maja tych glosnikow i czy moglbym poczekac jeszcze troszke.

 

A czy kupował ktoś z forumowiczów w Grelton'ie ,czy to dobry i odny zaufania sklep??

 

Pozdrawiam

W Greltonie swego czasu (kilka lat temu) zamawiałem obudowy na skrzynki do moich kolumn. Zrobili wszystko extra, zgodnie z rysunkiem, łącznie z frezowaniem otworów pod głośniki. Oczywiście w MDF-ie.

Nie było się do czego przyczepić.

Nie chciałem tu nic wpisywać, ale zmieniłem zdanie.

Kiedyś wysłałem zapytanie do www.madral.pl o potek Alpsa. Zero odpowiedzi na maila. W końcu zadzwoniłem na comórkę, facet odebrał gdzieś w aucie :).

W Greltonie kupowałem przed laty kit Experience V20 .....nie mam żadnych uwag przesyłka dotarła prędko i w całosci po jednym telefonie do firmy.

W Akkusie kupowałem kilka drobiazgów.... śrubki, cewki , kondensatory i nie miałem żadnych problemów.

Nie wiem, czy akurat przed firmą

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) trzeba ostrzegać, pewnie nie... Wierzę, że to poważna firma, ale kontakt na maila jest poniżej krytyki. Zero odpowiedzi. Najczęściej do takich firm już nie wracam. Przecież można kupić gdzie indziej.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Sugeruję żeby ostrożnie kożystać z tego wątku. Wiem że każdy lubi sobie ponarzekać, od czasu do czasu zmieszać kogoś z błotem, itd. Ale myślę że trudno nam przewidzieć, jakie efekty wywierają upubliczniane tutaj uwagi. Oczywiście warto ostrzec innych przed oszustwem i innymi zagrożeniami, ale robienie rabanu o to, że jakaś firma prowadzi politykę wysokich marży (mamy wolny rynek), albo publiczne dziwienie się, że jak dzwonimy na komórkę to jej właściciel może być w tym czasie na przykład w kiblu, jest chyba nie potrzebne i może wyrządzić niezasłużone szkody.

Firma od której kupuję elementy też czasem przysyła mi opaski zamiast tranzystorów, ale wszystko można wyjaśnić, nie obrzucając się błotem.

zgadza sie.

akurat w Faradzie kupowalem kilka razy. przesylka byla na nastepny dzien a nawet raz dostalem rabat. na maila przewaznie odpowiadaja.

 

co do maili to czasami sami pytajacy sa winni. nie dziwcie sie jak ktos nie odpowie wam na niepodpisanego maila o tresci "a ile te kondensatory i dlaczego tak drogo???" a autorem wiadomosci jest niejaki Xmen. istnieje cos takiego jak korespondencja handlowa.

oczywiscie nie uogolniam i czasami jest wrecz odwrotnie.

Bardzo ostrożnie korzystam z tego wątku. Ale jesli firma nie odpowiada w ogóle na maile, to znaczy że są mało poważni. Jeśli firmy nie chcą handlować pojedynczymi sztukami, a tylko ilościami w setkach, czy tysiącach, to powinna być informacja na stronie, albo powinny te firmy w mailach odpowiedzieć na zapytanie. Takie jest moje zdanie.

Slawo10, 9 Gru 2005, 09:58

Polink zamieszczał ceny detaliczne ale dla klientów instytucjonalnych. A detalistom sprzedawała jakaś powiązana z nimi firma handlowa i ona miała już ceny realne - dokładnie dwa razy większe niż w cenniku na stronie internetowej polinka. Myślę ze ten cennik polinka był na zachętę dla duzych odbiorców i w rzeczywistości jego cewek nikt nie sprzedawał po takich cenach. Nie wiem jak jest teraz, ale powinni ten cennik zmienić na realny bo to była ich wpadka.

Tak jak napisałem wyżej, może to mój przypadek tylko.

Moje powyższe wpisy poruszyły tylko i wyłącznie kwestię komunikacji z klientami.

 

Jeszcze raz szacunek dla f-my Farad.

>Foksik, 14 Gru 2005, 11:16

>Oczywiście warto ostrzec innych przed oszustwem i innymi zagrożeniami,

>ale robienie rabanu o to, że jakaś firma prowadzi politykę wysokich marży (mamy wolny rynek), albo

>publiczne dziwienie się, że jak dzwonimy na komórkę to jej właściciel może być w tym czasie na

>przykład w kiblu, jest chyba nie potrzebne i może wyrządzić niezasłużone szkody.

 

Przeciwnie.

Niech uwagi zamieszczone tutaj wyrządzą jak największe szkody firmom prowadzącym politykę wysokich marży.

Jest demkracja - czyli Oni mają prawo stosować wysokie marże, a My mamy prawo ostrzegać się przed nimi.

 

Podobnie z brakiem kontaktu. Telefon na komórkę był wynikiem braku innego kontaktu, a telefon jak sądzę nie wyszperany w prywatnej książce telefonicznej.

Jak mam wybór - wolę jednak wybrać firmę, której właściciel ułatwia mi kontakt z nim inny, niż przez komórkę gdy jest w kiblu.

A wybór będę miał prawdopodobnie większy, gdy ten właściciel nie będzie mi - szukającemu towaru - zawracał głowy swoją działalnością i wirtualnymi ofertami, tylko zajmie się handlem czym innym, a miejsce na interesującym mnie rynku zwolni dla kolejnych, może solidniejszych firm.

 

>Firma od której kupuję elementy też czasem przysyła mi opaski zamiast tranzystorów, ale wszystko

>można wyjaśnić, nie obrzucając się błotem.

 

Oczywiście, że mozna wyjaśnić. I jak sądzę nikt rozsadny nie będzie się czepiał pomyłek jeżeli jako klient został potraktowany poważnie, a pomyłka naprawiona bez straty dla klienta.

Jednak chciałbym wiedzieć, jaka to firma od czasu do czasu przysyła opaski zamiast tranzystorów. Nie wiem czym ta firma konkuruje na rynku (może np. super-niskimi cenami), ale gdybym potrzebował tranzystorów szybko i pewnie, to wolę wiedzieć w jakiej firmie ich nie kupować.

  • 1 miesiąc później...

no niestety z tą firmą Farad... Dajcie spokój :) :)

 

Jeśli jestem przy głosie, to znam kilka znakomitych firm, które traktują klientów indywidulanych jak i korporacyjnych jednakowo bez względu na to, czy zamawia się "1000t żelastwa", czy tylko "1 kg".

 

>adse

Masz rację, trzeba pisać o takich pseudo profesjonalnych firmach. Made in Poland :D.

 

 

Pozdrawiam

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.