Skocz do zawartości
IGNORED

Jak wyegzekwowac brytyjską gwarancję?


enickman

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Padły mi ostatnio midwoofer w kolumnie (chyba w transporcie przez wspaniałą firmę spedycyjną)

Kolumna była kupowana miesiąc temu, ale niestety w Londynie - więc dystrybutor wypina się, jeżeli chodzi o naprawę . Stąd pytanie - czy ktoś miał już taki problem?

Jak sobie z nim poradzić? Gdzie uderzyć? (napisałem już dwa mejle do producenta w Londynie, ale nie odpisali mi, pomimo tego, że otrzymałem potwierdzenie odczytu)

No właśnie - w tym wypadku niewiadomo czyja to wina .....uszkodzenie mogło powstać w czasie transportu, albo od poczatku kolumna była wadliwa, albo została uszkodzona już na miejscu....:( Ciężko będzie....w zasadzie szkoda czasu, aby w to się bawić i niestety zapłacić za uszkodzony głośnik :(

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.