Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

jeckylandhide>

Skoro jezdzisz juz na Selle Italia Flite, skoro jestes w stanie wydac wiecej, skoro Ci pasowalo, skoro flit'y sa uznawane raczej za wygodne siodla... to nic nie kombinuj :-)

Sam sie zastanawiam nad siodlem do kolejnego rowerka i co prawda na drugiego wyscigowego brooksa mnie nie stac, ale...san marco rolls duo jest sporo tanszy i rowniez duzo dobrego o nim czytalem (w kontekscie szosy). Zaluje ze nie widzialem u nas dostepnego San Marco Regal - rowniez sporo pozytywow (jest jeszcze stare Selle Italia Turbo) - cenione klasyki.

pozdrawiam

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

chodzi o tego krossa :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

konik, o tym kross'ie gadałem trochę z ludźmi z kilku sklepów i podobno pomimo niezłego osprzętu dość znacznie odstaje jakością wykonania i innymi pierdołami od konkurencji.

a szkoda bo fajny :)

przejechałem się dzisiaj KTM'em (1749zł na "metce") i bardzo mi się spodobał. gość w sklepie pomimo że jest dystrybutorem Author'a bardziej polecal tego KTM'a (podobno lepszy amortyzator, uszczelniane piasty, nierdzewne szprychy, lepsze opony i jakieś tam jeszcze duperelki :)) w podobnych pieniądzach, rzecz jasna.

pawcio, 15 Maj 2009, 22:27

 

>konik, o tym kross'ie gadałem trochę z ludźmi z kilku sklepów i podobno pomimo niezłego osprzętu

>dość znacznie odstaje jakością wykonania i innymi pierdołami od konkurencji.

>a szkoda bo fajny :)

>przejechałem się dzisiaj KTM'em (1749zł na "metce") i bardzo mi się spodobał. gość w sklepie pomimo

>że jest dystrybutorem Author'a bardziej polecal tego KTM'a (podobno lepszy amortyzator, uszczelniane

 

Przecież liczą się wrażenia z jazdy

za resztę zapłać kartą :) (jaką tam masz)

Ja jeżdżę takim i jestem zadowolony :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ellsworth Ride,ciekawy bajk.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

wracając do hamulców,

właśnie w poniedziałek się przekonałem o skuteczności V-ałek

gwałtowne hamowanie i...

niestety zaliczyłem upadek,uślizg przedniego koła,

wniosek: są skuteczne :)

ja mam za to obdarte kolano i zbite ramię

rower tylko zdarta dzwignia h-ca

jak regulujecie przednie h-ce?

I o tym mówiłem...power is nothing without control.

Modulacja to największa wada v-brake'ów. Żeby uzyskać dobry efekt (nie tylko w tym przypadku), dźwignia hamulca musi być wstępnie dociągnięta do chwytu, tak, żeby sięgnięcie palca umożliwiało swobodne pociągnięcie tuż przed punktem, w którym uzyskujemy maksymalną siłę ścisku. Przy v-kach obowiązkowo- idealna felga i tylko trochę miejsca pod zaciśniętą klamką, na pewno nie tyle, żeby z dużym luzem móc stawać dęba (mam na myśli overkill- nie może być taki, żeby móc śśśissssnąć i odhamować ciężarówkę).

>jak regulujecie przednie h-ce?

 

ja się zapytam tak- czy jak się jedzie autkiem to podczas hamowania dociska się pedał na maxa w podłogę??

dźwignię hamulca w rowerze także się tak nie dusi. trzeba się nauczyć prawidłowego hamowania. na mój rowerek kto . by nie wszedł to fikołka wywinie. mnie się jeszcze nie udało. pozdrawiam

No właśnie. Też nie mogę zrozumieć dlaczego niektórzy zaciskają rękę na hamulcu jak krokodyl paszczę. Mam bardzo nietypowy rower, m.in. bez łańcucha i zębatek, toteż często daję się przejechać zaciekawionym ludziom. A że hamulce dobrej jakości, więc już kilka osób glebę na nim zaliczyło.

 

"się przejechać" - fajny zwrot, zwłaszcza na sztywno przetłumaczony obcokrajowcowi, hehe

Ślimak z przodu, na stałe zaplombowany w ramie, za nim koło trybowe pod pokrywą, potem stywny wał, a z tyłu coś bardzo dziwnego też nierozbieralne, no i 7 biegów w piaście.

Teraz nie mogę wkleić zdjęcia bo internet mam w pracy, fotoaparataparat jest przyjaciółki, a rower został w domu. Ale za parę dni spróbuję zebrać te wszystkie komponenty w jedny miejscu.

Może to takie coś?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-13555-100004213 1242985295_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli to wałek królewski to chyba tak to wygląda

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

wasylak, 22 Maj 2009, 11:43

 

>Ale fajne! Ciekawe, jak to działa?

takie coś produkowała firma Kross 10 lat temu, miałem przyjemność czymś takim jeździć, potem parę razy ten wał Kardana naprawiałem. wrażenia z jazdy troszkę dziwne. jakby z gumy ten wał zrobiony. po naduszeniu w pedał czułem że rower przyśpiesza dopiero po chwili. jakoś takoś dziwnie. za to jako pozytyw można wymienić to że się nie wkręci nogawka spodni w łańcuch. czyli w garniturze na rowery.

dlatego właśnie to rozwiązanie stosuje się w tzw. rowerach spacerowych. Babkę w białej sukience można zabrać na ramę i masz pewność że się nie usmoli.

Jeżdżę swoim rumakiem już 6 lat i jak dotąd bez żadnych awarii. Jednak na początku dokonałem kilku drobnych poprawek.

Wielkim plusem jest brak zabiegów konserwacyjnych. Z narzędzi rowerowych posiadam tylko pompkę. Ani smaru ani oliwy.

Żadnej bezwładności napędu nie zauważyłem, ale mam trochę inny rower niż ten na powyższym obrazku. Świetnie zestrojone biegi. Na 1 swobodnie jadę pod górę w wysokiej trawie, a na 7 biorę kolarki na krótkich dystansach. Do zwykłej jazdy po pagórkowatej szosie w zupełności wystarczą 3 środkowe przełożenia.

Koledzy zgodnie twierdzili że jest on bardzo "letki" w stosunku do uzyskiwanych prędkości.

Jako minus mogę wymienić to że źle znosi ostry start, zwłaszcza pod górę na wysokich biegach. Wtedy czasem bardzo brzydko zgrzytnie. Ale przecież w zwykłych rowerach rwałem łańcuchy i tylne zębatki. Haha, pamiętam jak w dawnych czasach szukałem po sklepach wielotrybu do Gazeli, bo zostały mi tylko 2 największe krążki.

Witam

 

Zastanawiam się nad kupnem roweru.

W oko wpadł mi Unibike FREEWAY

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Przyznam że nie małe znaczenie miała kolorystyka:-) ale nie tylko.

Wstrzymałem się jednak przed zakupem ze względu na przerzutki.

 

Brak przerzutki przedniej a tylna SHIMANO ALFINE S500 (8 biegów w piaście).

Zastanawiam się czy te przerzutki w połączeniu ze mną dadzą radę.

Trasy którymi jeżdżę są bogate w długie i niekiedy strome podjazdy i zjazdy a wolał bym na rowerze jechać a nie go prowadzić.

co myślicie o tego rodzaju przerzutkach, jeździ ktoś takim/podobnym rowerem?

 

Złapałem się również na tym że zwracam jedynie uwagę na rowery z hamulcami tarczowymi.

Czy słusznie?

Które hamulce są lepsze/mniej awaryjne?

 

Wpadł mi jeszcze w oko taki giant.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Tylko ten kolor (ale są ponoć i czarne)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Powiedzcie mi, co można zrobić w kierunku wyprostowania takiej sytuacji, czy i komu to zgłosić, jak pociągnąć winnych do odpowiedzialności za taki debilizm? W moim mieście na większości ścieżek rowerowych widnieją takie "rodzynki".

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.