Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

54 minuty temu, Allmr napisał:

Nie ma okazji, ten rower to staroć, bez tarcz, w dodatku na szytkach. No i nie gravel.

To mi ulżyło, bo ładny jest i miałem na niego ochotę. 😉

5 minut temu, Piotr_1 napisał:

Ten Kross jest kolorystycznie ładny i pasuje do turystyki.

Tak. Ktoś z rodziny już mi polecał gravela ze stajni Kross. Podobno są promocje, co widać też w Twojej ofercie.
Pytanie tylko czy ta promocja jest uczciwa, a nie tylko zawyżona, przekreślona cena i pod spodem normalna. 😉
Druga sprawa - czy ten osprzęt jest dobrej jakości i wytrzymały przy normalnym, nieekstremalnym użytkowaniu.
Czasy kiedy interesowałem się rowerami i znałem się trochę na tych sprawach dawno minęły, a to było ze 20-parę lat temu, kiedy sprawiłem sobie Superiora całkowicie na osprzęcie Deore LX i do dziś jest niezawodny. Tyle, że do śmierci nim jeździć chyba nie będę, a chciałbym mieć właśnie jakiegoś gravela na zmianę.

8 minut temu, soundchaser napisał:

To mi ulżyło, bo ładny jest i miałem na niego ochotę. 😉

Tak. Ktoś z rodziny już mi polecał gravela ze stajni Kross. Podobno są promocje, co widać też w Twojej ofercie.
Pytanie tylko czy ta promocja jest uczciwa, a nie tylko zawyżona, przekreślona cena i pod spodem normalna. 😉
Druga sprawa - czy ten osprzęt jest dobrej jakości i wytrzymały przy normalnym, nieekstremalnym użytkowaniu.
Czasy kiedy interesowałem się rowerami i znałem się trochę na tych sprawach dawno minęły, a to było ze 20-parę lat temu, kiedy sprawiłem sobie Superiora całkowicie na osprzęcie Deore LX i do dziś jest niezawodny. Tyle, że do śmierci nim jeździć chyba nie będę, a chciałbym mieć właśnie jakiegoś gravela na zmianę.

Nie orientuję się w cenach. Sam bym gravela nie kupił ze względu na komfort, ergonomię i bezpieczeństwo. Zapoznaj się z serią rowerów Merida Silex. 

  • Moderatorzy
49 minut temu, soundchaser napisał:

śmierci nim jeździć chyba nie będę

Jedź zobaczyć tego co podesłałem . Do Skierniewic masz 40 minut jazdy. Do wymiany łańcuch i zębatka na akcesoryjną.

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

1 minutę temu, stench napisał:

Do Skierniewic masz 40 minut jazdy

Rowerem? 😄

Na razie muszę dokładnie temat rozpoznać - poczytać o gravelach, obejrzeć w realu, dopytać w salonie.

Znasz ten na Wspólnej 1? 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Sprzedają rowerki amerykańskiej firmy Cannondale.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
  • Moderatorzy
42 minuty temu, soundchaser napisał:

dopytać w salonie.

🙂 n0wy pewnie będzie na .12

To nie są napędy dla Ciebie. Dbanie, regulowanie, częsta wymiana łańcucha.

Kupuj używaną 11.

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

  • Moderatorzy
2 godziny temu, soundchaser napisał:

Kross Esker 6.0

Jest wystawionych dużo używek 🙂

Jest na .12

Musisz mieć baranka ?

Kupuj tego Cube ze Skierniewic za 2890.

albo tego treka za 50% ceny katalogowej:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

5 godzin temu, soundchaser napisał:

Gravel Kross Esker 6.0 - ktoś używał ten rower?
Czy jak polski to musi być gorszy od konkurencji zagranicznej w tej samej klasie?
 

Przypomniało mi się że ten młody mężczyzna chwalił (w kwestii turystyki). Jak Ci się kolor i rower podoba, to Kross ma ogólnie dobry stosunek jakości do ceny. Nie sądzę aby była jakaś wtopa, chyba że czegoś ważnego mu brakuje.

 

Edytowane przez Piotr_1
2 godziny temu, burz napisał:

Kolega chce chyba podrążyć temat, a nie kupować 😉

Sądzisz po sobie? 

4 godziny temu, stench napisał:

Musisz mieć baranka ?

Muszę. 😉 Dwa z prostą kierownicą już mam. Tego chcę dla odmiany.

Ten Gravel Trek Crockett 9 ma korb FSA. Czytałem, że GRX jest lepsza do gravela.

 

Poza tym Kraków. Za daleko... sprawdzam oferty tylko z Łodzi i okolic.

Godzinę temu, Piotr_1 napisał:

ten młody mężczyzna chwalił

Bardzo dobry filmik. Chwali, bo współpracuje z Krossem, ale to nie wyklucza, że ten rowerek jest naprawdę dobry. Podobno te Krossy najlepiej się sprzedają.

Edytowane przez soundchaser
22 minuty temu, soundchaser napisał:

Bardzo dobry filmik. Chwali, bo współpracuje z Krossem, ale to nie wyklucza, że ten rowerek jest naprawdę dobry. Podobno te Krossy najlepiej się sprzedają.

Przecież jasno powiedział że współpracuje z Krossem, więc nie jest to żadna zakryta karta której trzeba się doszukiwać.

dziś , wymieniona tylna zębatka + korba ,pedały + łańcuch 

napęd nexus  oleju dostał 

centrowanie kół 

wymiana siodełka 

na spacerki można się wybierać 

 

 

Powoli rozpoznaję temat wyboru gravela dla siebie.
Już teraz wiem, że ograniczę się do wersji z jednym przednim blatem i porządną kasetą tylną, która zapewni lepszy zakres przełożeń.
Dlatego wszystkie rowery 2-blatowe odpadają.

Przecież to normalne zjawisko. Z tą maszynką do mielenia mięsa to gość chyba przesadza. No chyba, że w napędzie 1X12 tak jest. 1X10 chyba rozwiązuje ten problem.

Poza tym to jest kwestia odpowiedniego ułożenia kasety na zewnątrz. Ten rower po prostu jest źle złożony. Taki przynajmniej wniosek z tego filmu.

  • Moderatorzy
3 minuty temu, soundchaser napisał:

Przecież to normalne zjawisko.

🙂 opinia godna forum grupy VAG dotycząca anihilacji silników przy 150 tys km.

Jak nie masz serca, chęci do serwisowania i chęci ładowania kasy niewspółmiernie większej niż w dotychczasowe rowery to grup.12 nawet nie oglądaj. Grupa x10 jest w zasadzie leciwa i ponieważ produkowana była chwilę to części będą trudne do dostania (w preferowanych kombinacjach). Do mojej .9 pewnych kaset już nie ma (dobrze, że mam zapas w szufladzie).

Standard, który się utrzyma to x11 i jeszcze jest ok. Jak pisałem 1x11 załatwia powiedzmy to samo co 2x9 przy gęstym zestopniowaniu, jeśli chcesz szerszy zakres to 1x11 z 2x9 przegrywa z powodu większych różnic (zestopniowania) między zębatkami.

Chcesz gravela, to kupuj gravela 2x11. Lepsza praca, a jeśli chcesz zmienić zakres przełożeń to możesz mieć w plecaku mniejszą zębatkę przednią i zmienisz to imbusem podczas przerwy na sikanie.

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Są też rowery typu "touring", ale z barankiem. Ich geometria nie jest do ścigania się na czas, za to daje większą wygodę i stabilność w podróży. Np. Kona Sutra, Trek 520, 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
W dniu 25.02.2025 o 13:20, soundchaser napisał:

Gravel Kross Esker 6.0 - ktoś używał ten rower?
Czy jak polski to musi być gorszy od konkurencji zagranicznej w tej samej klasie?
 

Bardzo często widzę ten rower czy to na grupach fb czy to z relacji kogoś z wyprawy.  Ostatnio śledszilem kanał z boczkiem przez swiat gdzie chłop  przejechał  praktycznie całą  europę a potem przyleciał do ameryki i tam objechał braazylię, urugwaj na romecie.

 

Prawda jest taka, że Polacy robią lepsze rowery niż inne kraje ale rowery pod zamówienie za większe kwoty, kross z  Polską chyba ma już mało co wp[sólnego 

odnosnie maszynki do mielenia, kaseta 11 jest chyba tej same szerokosci co 12 , wiec zewnetrzne przekosy na jednym blacie z przodu sa takie same, generalnie lancuch jest cienszy wiec kwestia zuzycia szybszego , na dwoch blatach tez mozna zrobic przekosy na lancuchu, nie ma idealnych rozwiazan , 

Focal + Naim

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Nieidealne ale bliskie ideałowi.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
18 minut temu, browarb napisał:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Nieidealne ale bliskie ideałowi.

5 tysi za samą przerzutkę  agdzie resztaZ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Nikt nie mówił, że będzie tanio.

Odlicz od tego obie przerzutki, tylną piastę, kasetę,manetki, korbę wrzucisz z jednym blatem. Jeżeli to wszystko byłoby w wydaniu np.XT to wcale nie wychodzi tak drogo.

Edytowane przez browarb
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.