Skocz do zawartości
IGNORED

LG DVX 9900H czy Samsung HD950 albo...

Jupiter

Rekomendowane odpowiedzi

Mysle o zakupie jednego z tych modeli LG DVX 9900H , Samsung HD950. Mam pytanie ,który z tych dwóch modeli zbiera lepsze opinie.Kryteria jakie są brane pod uwage to także divx zewzgladu na moją żone która bardzo lubi ten format .Ja natomiast badziej zastanwiam się nad obrazem po HDMI i podłaczeniu go do LCD.

Obecnie ma Yamaha S550 podłaczone przez component do SHARP P50 26" .Obraz ogładam z odległosc lekko ponad 2 metry.Odtwarzacz w tej chwili podaje sygnał 580i (580p). Te model mają nieco większe możliwość nawet do 1080i. Czytałe na konkurencyjnym forum że Samsung ma lepszy upscaler ( jestem lekko zielony w temacie) ale patrząc pod kontem mojego LCD , który byłby lepszy -rodzielczość mojego modelu 960x540.

Czy rzeczywiści obraz po HDMI 1080i jest możliwy do uzyskanie na moim omelu LCD i czy obraz może mnie "powalić " na kolana.Samsung duży plus za kable.

z innej beczki .

planuje dokupić jeszcze nagrywarkę ( wiem robi się sporo sprzętu) ale połączenia tych dwóch urządzeń w dobrym wydaniu i przystępnej cenie jeszcze nie ma( chyba?)Bo najtańsze nageywarki DVD Samsunga nie obsługują już chyba nawet 720i po HDMI.

Czy może jeszcz poczekać jakieś półroku na coś co bedzie bardziej zbliżone do ideału (mojego)

https://www.audiostereo.pl/topic/25800-lg-dvx-9900h-czy-samsung-hd950-albo/

Gorzej optymalne będzie 576p. Wiec zakup DVD z upscalerem nie ma sensu. Ewentualnie ze złączem HDMI żeby obraz był ostrzejszy.

pzdr

Fanless PC + Roon ROCK -> WiFi -> Arcam SA30 (Gigawatt LC-2 mk2) DIRAC! -> QED Silver Anniversary XT -> Fyne Audio F500SP

Warto doczytać co to 720i

720i / 720p to 1280x720 pikseli

1080i / 1080p to 1920x1080 pikseli

Twój tv ma 960x540

więc żadne 720 w twoim przypadku nie ma sensu bo i tak z tych 720 linii poziomych twój tv wyswietli tylko 540