Skocz do zawartości
IGNORED

CD+Wzmacniacz+Słuchawki do 3000 zł.

thetasior

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Po dosc dlugim przeszukiwaniu forum nie znalazlem odpowiedzi ktorej szukalem. Tak jak w temacie, szukam zestawu do malego pokoju. Zdecydowalem sie na sluchawki, gdyz najprawdopodobniej zadne glosniki nie pokazalyby raczej co potrafia w takim miejscu. Słucham różnej muzyki, ale w ogromnej wiekszosci rocka (od beatelsow po death metal). Nie mam zielonego pojecia o konfiguracjach sprzetowych pod sluchawki. Lubie dynamiczny,szczegolowy i przestrzenny dzwiek, bas nie musi byc mocny, ale raczej szczegolowy. Szukalbym sprzetu, ktory by mi to zapewnil. W gre wchodzi nowy sprzet.

Dzieki z gory i pozdrawiam.

pricejapan.com i podstawowy zestaw stax + dobrany po odsluchu cd w sklepie + wymiana transformatora we wzm. 100V-240V - nic co sie do tego zblizy niekupisz za te pieniadze

Jak wspominalem jestem w tym temacie zielony, wiec modyfikacje i sciaganie sprzetu zza oceanu raczej nie wchodziloby w gre. Za 3000 rewelacji nie mozna sie spodziewac ale jakies znane, lubiane, sprawdzone i dostepne konfiguracje by sie chyba znalazly..

Biorąc pod uwagę kwotę i Twoje preferencje, sugeruję Ci:

1. zestaw STAX 2050 - otrzymujesz fabryczny zestaw słuchawek ze wzmacniaczem idealnie wszystko dobrane. Słuchawki elektrostatyczne brzmią inaczej niż dynamiczne. oferują świetną przestrzeń, szczegółowość i neutralność. Mają niestety pewne wymagania od źródła.

2. zestaw GRADO SR325i + SKORPION HV-1 - lampowy wzmaniacz oraz świetny model słuchawek. Dobra dynamika, plastyczność, lekko ocieplone brzmienie, niesłychana muzykalność.

Osobiście zdecydowanie polecam odsłuch systemów. Każdy z podanych powyżej oferuje bardzo dobry dźwięk natomiast o zupełnie innej charakterystyce.

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, postaram się pomóc

Jacek

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )