Skocz do zawartości
IGNORED

Najpiękniejsze samochody wszechczasów


Rolandsinger

Rekomendowane odpowiedzi

oj nie tylko... obsługa czegokolwiek tym kretyńskim pokrętłem to jakaś paranoja (sporadycznie korzystam z X5 z tym shitem na pokładzie) , budka suflera na desce , brak opcji full beż i kupa innych rzeczy dzięki którym wnętrza BMW są dla mnie nie do przyjęcia

wersja dla gadzeciarzy

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Budka suflera w BMW to jest jakaś stylistyczna porażka :-(

 

Wracając natomiast do Mercedesa - moja żona miała C-klasę W203 z roku 2000 i po 7 latach dosłownie cały nam pordzewiał. Auto z salonu, nie bite, garażowane itd. Rdza wyszła nawet spod takich elementów jak światło stopu na tylnej klapie ! (zdjęcie) Znajomy, dealer Mercedesa, mówił mi że to dlatego że Mercedes zaczął podwójnie cynkowac karoserie dopiero od bodajże 2005 roku. Podobno od tego rocznika już nie ma tego problemu. Teraz żona jeździ W211 z 2005 roku i puki co nic się nie dzieje. I pomyśleć, że Audi podwójnie cynkuje nadwozia wszystkich modeli od 1986 roku ...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

Nie odwazylbym sie powiedziec co i jak powinno byc projektowane przez koncerny. No coz, byc moze nic o tym nie wiedzac sa tutaj absolwenci Pasadena Design Center z bogatym doswiadczeniem. Eksperci. Moze projekty Bangle'a nie znalazly szerokiego poparcia wsrod krytykow, niemniej jednak barokowa piatka, szostka i siodemki sprzedaly sie globalnie w imponujacych liczbach. Pewne wzrornictwa nie sa wdrazane dla "tabloidowych znawcow i bulwarowych modnisi", ale dla swiadomie obliczonych rezultatow. Dla trendziarzy zostaje pseudo egzotyka z obliczona zywotnosciowa rynowa 5-7 lat. I-drive tez pomimo niby zlej reakcji rynkowej zostal podobnie jak szereg innych elementow bmw skopiowany przez np mercedesa. Moda sie zmienia i modnis musi miec zawsze najnowszy model. Biznes sie kreci.

Elberoth, 29 Maj 2010, 22:54

"Fajnym akcentem w A5/S5 są również te LEDy w przednich światłach ... "

 

Tja... Wyglądają jak domu komunalne przed świętami Bożego Narodzenia ;)

A ja wręcz przeciwnie. Nie trzeba być absolwentem ASP aby stwierdzić, że Christiano Ronaldo jest bardziej atrakcyjny niż Kononowicz. Tak samo nie trzeba być absolwentem 'Pasadena Design Center' aby stwierdzić, że seria siedem E65 (2002-2008) to kupa na kołach, jeden z najbrzydszych samochodów jakie zaprojektowano w ostatnich latach. Myślę że w motoryzacyjnych annałach to 'dzieło' Bangla zapisze się tuż obok Fiata Multipla. BMW X3 i seria 1 również nie będą daleko :-)

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

Aha, osobiscie nigdy mi nie przyszlo do glowy zeby spekulowac nad wyzszoscia estetyki jednego faceta wobec innego faceta (ow)...Wole kobiety. Pozdrowienia dla zony.

To pisząc, Banglowi pośród całej masy wpadek, udało się zaprojektować dwa ładne nadwozia: seria 3 coupe (wersja sedan miała już fatalny tył, poprawiony już przez następców Bangla po lifcie) oraz seria 5.

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

Chciałem najpierw zrobić porównanie kobiece, ale niestety nie potrafiłem na szybko znaleźć w swojej głowie znanej kobiety równie brzydkiej co seria 7 :-)

 

UPDATE: już wiem ! Jola Rutowicz :-)))))

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

marcins737

sprzedales tego cls-a? to ten co kiedys pisales , ze salonowy w polsce kupiony? tylna klapa rdzewiala czy wiecej?

Home is where the needle marks try to heal my broken heart...

Fabryczne diody w reflektorach audychy to największy obciach jaki widać na drogach. A za nimi idą "tuningowcy" doklejający obciachowe linijki świetlne gdzie się da. Żenada

karbid, 30 Maj 2010, 19:08

 

To nie chodzi o tuning tylko dzięki diodom oszczędność akumulatora

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

-> marcin737 i Elberoth

Wnętrza BMW od czasów przedostatniej serii 7 (a potem E60 i E90) są wzorcem dla innych.

Szczególnie wnętrze E60 - to jest ideał stylistyki i praktyczności.

Ok, trochę przegięli z kółkiem i-drive, ale cóż, to cena postępu.

A jak wam się BMW nie podoba to se kupcie VW - tam jest zawsze sztampowo,

nudno, i tak jak powinno być.

Wnętrze serii 6 to już w ogóle non plus ultra.

 

Jeszcze nie widziałem w życiu lepszego wnętrza jak od E60.

 

Budka suflera to bardzo dobry pomysł - który jak widać później wszyscy zaczęli kopiować.

Jaka oszczędność? Chodzi o modę. Że co akumulatory słabowite teraz są? Prąd rozruchowy typowego aku do diesla to ok. 600 - 700 Amperów. Obciachowe ledy mają służyć jako postojówki? Typowa żarówka postojowa ma 5W albo 10W. 2 szt. pobierają więc ok 1 do 2 A.

żarówka postojowa z ledami wyglada tak jak szklana /mowimy o tuningu /

uzywa sie jej głownie z powodu barwy swiatła -białej zamiast rudo zołtej ktora swieci szklana

szklane żarówki swiecace na biało-niebiesko są nietrwałe

żarowki z ledami sa oczywiscie kłopotem w autach z systemami diagnozujacymi spalenie zarówki

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

miało być o pięknych samochodach, a tu temat zszedł na psy i mowa o jakiś ałdychach z diodami w reflektorach. Jeśli miałbym wskazać jakiś piękny współczesny samochód - to chyba byłby problem

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

majówka mażenie - tylko wolałbym niebieski :D

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

kapelli - sorry ale to że komuś się podoba wnętrze BMW nie oznacza że mi musi - dla mnie jest fatalne... VW ? kpisz sobie ? mówimy tu o ładnych samochodach a nie masówie dla mało wyrafinowanego odbiorcy... wsiądź do CLS , wsiądź do Bentley GT , DB9 i paru innych - choć i tak wątpię żebyś dostrzegł różnicę - lubisz BMW to sobie lub - nic mi do tego , dla mnie wnętrze 6 czy 7 to lipa i tyle

 

w ogóle o ile jestem w stanie zrozumieć dyskusję o serii 6 to na temat 5 w ogóle nie powinno w tym temacie być rozmowy... podobnie jak o W211 i innych tego typu

marcins737

to, że jesteś tutaj kolejnym ignorantem serii 5 to trudno.

porównaj Astona, Bentleya... i o ile jeździć najbardizej wypasiona E60 to nie problem,

to z Astonem fizycznie już gorzej, jakkolwiek wnętrze i tak mi się 100 razy bardziej z E60 podoba.

Dla mnie to najładniejsze BMW w historii i tyle.

 

a żeby docenić BMW to trzeba mieć własnie trochę wyrafinowania. A nawet sporo.

A z ciekawości - w ilu Bentleych i Astonach siedziałeś (poza wystawami samochodowymi)?

a DEsign GT moze i ciekawy, niepospolity, ale kompletnie mi nie podchodzi.

a design wnętrza astona to dopiero jest lipa.

to jest kwestia gustu, nie ma sensu sie kłocic, jednemu sie podobaja te diody, drugiemu angel eyesy, jeden woli miec wszystko w jednym kolorze, drugi surowe wykonczenie dwukolorowe, wg mnie nie do p rzyjecia jest raczej niska jakosc materialow we wnetrzu bo design to naprawde kwestia gustu, a jakosc materialow to sie obniza niestety , ich trwalosc itd. te informacje o rdzewiejacym cls-ie sa dla mnie naprawde zaskakujace, to przekresla wogole firme, jest to nieslychane...

Home is where the needle marks try to heal my broken heart...

Nie tylko CLSy rdzewiały. To samo S-klasy od początku lat 2000. Schemat zawsze tan sam: I-właściciel, nie bity, salon, garaż ... i wykwity rdzy dookoła nadwozia przy przebiegach rzędu 70k+.

 

Wracając do BMW - to że komuś podoba się kurnik na środku deski rozdzielczej jeszcze o niczym nie świadczy. Jak to mówią - każda potwora, znajdzie swego amatora :-)

 

Gdyby pomysł rzeczywiście był taki dobry, BMW by się z niego nie wycofało. A jeżeli przyjrzymy się najnowszym produktom BMW - serii 5, 7, X5, X6 - to w żadnym z nich tego paskudnego kurnika już nie uświadczymy. Na szczęście.

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.