Skocz do zawartości
IGNORED

Wymiana auta


Kubek

Rekomendowane odpowiedzi

tomek7776 powtarzasz trochę zasłyszane bzdury. VP44 to bardzo dobra pompa, fakt że nie ma wiele miejsc w polsce gdzie się je regeneruje. Dla tych pomp zabójcze jest zapowietrzanie. Jeśli się coś takiego przytrafi np. po wymianie filtru paliwa TRZEBA ja pomimo pozornie prawidłowej pracy odpowietrzyć dodatkowo przez przelewy. Jeśli się to zaniedba, często pewna ilość powietrza nigdy nie wydostanie sie z pompy, patrząc na jej przekrój łatwiej to zrozumieć. Głównie w obrębie elektrozaworu regulującego ciśnienie PALIWA w kanale, które (to paliwo) jest również czynnikiem roboczym nastawnika kąta wyprzedzenia. Tak zapowietrzona pompa będzie pracować źle. Często pali się tranzystor sterujący tym ustrojstwem. Namnożyło się sporo mechaniorów którzy za 1000zł naprawiają te pompy, nawet na allegro można znaleść ogłoszenia tego typu. Jednak mechanicznie jak coś walnie to nie poradzą nic. Ale jeszcze nie widziałem uszkodzonej samej z siebie mechanicznie takiej pompy a widziałem wiele rzeczy.

 

Iceman, prócz tego co napisałem wyżej, czyli zwracania szczególnej uwagi na odpowietrzanie nawet po banalnej wymianie filtru mimo że auto chodzi, musisz wiedzieć że w tych autach ze względu na bezpieczeństwo silnika (o czym dalej) opel zastosował połączenie przelewów wtryskiwaczy z przewodem zasilającym pompę wtryskową w paliwo. Efekt jest taki że nawet minimalna nieszczelność na przewodach PRZELEWOWYCH powoduje zapowietrzenie pompy i początek problemów j.w.

Nawet widziałem przeróbki typu prowadzenie przelewów do przewodu powrotnego do baku. Owszem rozwiązuje to problem zapowietrzania. Dlaczego jednak opel zrobił inaczej? Otóż wtryski w 2.0DTI 16V są umieszczone pod wałkiem rozrządu. Są połączone mostkami z zewnętrznymi zaciskami na przewody wysokiego ciśnienia. Dzięki takiemu rozwiązaniu wtryskiwacze są umieszczone pionowo nad tłokiem. Przelew takiego wtryskiwacza również jest wyprowadzone na zewnątrz i to wszystko jest uszczelnione tzw trawersami. Jeśli któryś z trawersów zawiedzie istnieje możliwość przedostawania się oleju napędowego (tego co powinien wrócić przelewami do PW) do oleju silnikowego co jest początkiem katastrowy z uwagi na rozrzedzenie tegoż smarowidła. Tutaj jednak mamy zabezpieczenie w postaci przelewów wpiętych na zasilania pompy, taki układ sprawia że na przelewach mamy podciśnienie. W związku z czym nawet uszkodzony trawers nie spowoduje się przedostawania ON do silnika ale odwrotnie, oleju silnikowego do pompy i w rezultacie baku. Co jest zdecydowanie mniejszym złem.

 

To tak po krótce :-)

Jeżeli coś jest głupie ale działa, to nie jest głupie...

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/38671-wymiana-auta/page/3/#findComment-966803
Udostępnij na innych stronach

Dobra - brzmi strasznie, ale czy w normalnej eksploatacji często to występuje, czy tylko marginalnie? Jeśli to jest jakąś regułą, że zawsze po wymianie filtra poleci ta pompa, to może jednak jakaś benzyna. Ile koni ma silnik 1,8 w Vectrach i jak się tym jeździ?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/38671-wymiana-auta/page/3/#findComment-966817
Udostępnij na innych stronach

To nie tak że po wymianie filtra pada pompa. Ale 99% przypadków uszkodzeń tych pomp to wina samych użytkowników którzy bagatelizują problematyczne odpalanie lub samych warsztatów które jak auto zapali to znaczy że zrobione.

Jeżeli coś jest głupie ale działa, to nie jest głupie...

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/38671-wymiana-auta/page/3/#findComment-966973
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

No to panowie, potrzebuje pomocy.

Szukam auta do jazdy do pracy, w sumie 80km dziennie.

Ma być w miare wygodne i ekonomiczne (podkreślam w miarę).

Wstępnie interesują mnie:

 

- Citroen Xantia I 1.9D

- Ford Mondeo I 1.8 TD

- Audi 80 też diesel

- Renault Laguna I 1.9D

- Fiat Bravo/Brava 1.9 JTD

- Honda Civic 1.5 (niekoniecznie V-TEC, jakkolwiek nie zaszkodzi)

 

Budżet to maks. 12 tys

 

Osobiście coraz bardziej jestem nastawiony na Xantie, dość tanio można ją sprowadzić z Niemiec,

i to ładnie wyposażoną (w sumie chce tylko wspomaganie i klime, reszta nie ma znaczenia).

 

Jeśli ktoś zna jakieś ewidentne za lub przeciw danemu samochodowi niech pisze.

Wszelkie komentarze czym się kierować (w tej cenie i przy tym czego szukam) mile widzane.

Wszystkie info o w/w modelach też mile widziane (tzn na co uważać itd)

 

AAA auto ma być w miarę ciche w środku, dlatego Xantia 1.9D jest jak narazie faworytem.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/38671-wymiana-auta/page/3/#findComment-983175
Udostępnij na innych stronach

-> kapelli

Od razu skreśl Mondeo, 1,8 TD to padaka. Jeśli skłaniasz się ku dizlowi, to z ww. postawiłbym na Bravo JTD. Auto ładne (co innego Brava;), jak na 3drzwiowego compacta bardzo przestronne, wygodne, i w miare tanie. A silnik to zupełnie inna liga niż pozostałe dizle z twojej listy, kultura pracy i osiągi absolutnie poza ich zasiegiem. Przy podobnym, jak nie mniejszym spalaniu (od 1.8 td w mondeo z pewnością będzie mniejsze).

Co do jakości, hm... no niby to Fiat, więc o jakości i niezawodności Hondy raczej nie ma mowy, ale tragedii nie powinno być. Chyba, że mówimy o jakości blach (w sensie odpornosci na korozję), tu akurat Bravo zdecydowanie bije Civica jak i większość japońców z tamtych lat (czy raczej - z podobnego pułapu cenowego).

 

A nie myślałeś o czymś z gatunku: 2.0 benz + LPG?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/38671-wymiana-auta/page/3/#findComment-983192
Udostępnij na innych stronach

Użytkownicy oceniają Bravo/Brava z JTD całkiem nieźle:

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Zwróć też uwagę, że to chyba najtańsze auta z commonrailem, jakie można obecnie kupić.

 

pozdrawiam

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/38671-wymiana-auta/page/3/#findComment-983213
Udostępnij na innych stronach

->Teo

dzieki za odp

ja nie mam awersji do fiata dla zasady, jak ma pełno ludzi, fajny silnik ten JTD, a auto samo w sobie też mi sie podoba.

ewentualnie w gre wchodzi jakaś benzyna 1.6 + ewentualnie gaz (Ale to ewentualnie)

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/38671-wymiana-auta/page/3/#findComment-983285
Udostępnij na innych stronach

ok , mam kolegę z 300D W124 i po prostu wiem jak fajnie się nim jeździ

 

z aut które wymieniłeś skłaniałbym się ku Audi

 

dla ścisłości - nie jestem "mercedesiarzem" , nigdy nie miałem niemieckiego auta a od lat jeżdżę samochodami ze znaczkiem Alfa Romeo :)

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/38671-wymiana-auta/page/3/#findComment-983316
Udostępnij na innych stronach

he, oki, ale zabrzmiało jakbys był blisko związany z fanatykami MB

swoją drogą rozważam też Alfe 145, ale każdy to odradza mówiać "trzymaj sie z daleka od takich wynalazków"

hmm...

swoją drogą myślę czy Fiat Bravo to nie to samo auto tylko w innej budzie,

są niesamowicie podobne

 

merc fajne auto, ale za drogie na codzienne dojazdy do roboty 40km w jedna strona

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/38671-wymiana-auta/page/3/#findComment-983332
Udostępnij na innych stronach

rozważałbym na Twoim miejscu koszty serwisu auta - tu takie pozycje jak np Audi czy Golf są nie do pobicia

 

nie mam pojęcia jakie są ceny rynkowe np Golfów ale wiem że są niskie ceny części zamiennych i bardzo dobra ich dostępność

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/38671-wymiana-auta/page/3/#findComment-983350
Udostępnij na innych stronach

allegro mówi że w budżecie można się zmieścić zatem polecam (przejechałem 160tys):

Skoda Octavia 1,9 TDI 110KM.

W dwóch egzemplarzach z którymi miałem do czynienia:

- żadnych większych problemów z zawieszeniem

- bardzo żwawe auto

- choćby nie wiem co ~ 6,5l/100km

- niezależnie od wersji - 3 trupy do bagażnika wchodzą

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/38671-wymiana-auta/page/3/#findComment-983364
Udostępnij na innych stronach

kapelli, 12 Sty 2008, 15:26

 

>swoją drogą rozważam też Alfe 145, ale każdy to odradza mówiać "trzymaj sie z daleka od takich

>wynalazków"

 

i słusznie :)

 

>hmm...

>swoją drogą myślę czy Fiat Bravo to nie to samo auto tylko w innej budzie,

>są niesamowicie podobne

 

Nie to samo. Co by nie gadać, Fiacik powinien być bardziej bezproblemowy, sprawia też wrażenie solidniejszego i nowocześniejszego (i taki jest). Poza tym, IMHO Bravo jest ładniejsze! Dodatkowo w wersjach z JTD (zazwyczaj bogatszych) wnętrze jest całkiem przytulne i nie wydaje się tak tandetne jak w ubozszych/slabszych/starszych wersjach. Jest tam wygodniej, przestronniej i przyjemniej niż w takim np. Civicu 5d (nie mówiąc o 3d).

Dodam, że absolutnie nie jestem fanem Fiata (sam jeżdżę japońcem).

 

Niestety Alfy 156 z JTD nie dostaniesz w tej kasie, a nawet jakby się trafiła, to ja bym mocno sceptycznie podchodził do takich 'okazji'. Ale znowuż, 105 KM lepiej sprawdzi sie w Bravo :)

 

pozdrawiam,

aTom, nie Teo ;)

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/38671-wymiana-auta/page/3/#findComment-983384
Udostępnij na innych stronach

A co do mondeo td, no to również nie polecam. Pali dużo (w trasie potrafię mieć 9/100 przy predkosciach powyżej 140, poniżej 6.5 l nie zejdziesz nigdy). Dynamiki brak. Problemy z zapalaniem w zimie. Ogólnie, gdybym teraz miał brac auto, to jakąś większą benzynkę i zagazować. Duża benzyna ma często taki plus, że jest mniej jeżdżona z powodu kosztów.

 

No i największy plus. Koszty części do diesla. Zakatowane pompy, turbiny, wtryski.

Diesel jest fe. :)

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/38671-wymiana-auta/page/3/#findComment-983388
Udostępnij na innych stronach

opteron napisal

 

opteron

o mnie | ignoruj | PW

 

stat: 1451 / 2350 / 11 29 Gru 2007, 16:07

tomek7776 powtarzasz trochę zasłyszane bzdury. VP44 to bardzo dobra pompa, fakt że nie ma wiele miejsc w polsce gdzie się je regeneruje. Dla tych pomp zabójcze jest zapowietrzanie. Jeśli się coś takiego przytrafi np. po wymianie filtru paliwa TRZEBA ja pomimo pozornie prawidłowej pracy odpowietrzyć dodatkowo przez przelewy. Jeśli się to zaniedba, często pewna ilość powietrza nigdy nie wydostanie sie z pompy, patrząc na jej przekrój łatwiej to zrozumieć. Głównie w obrębie elektrozaworu regulującego ciśnienie PALIWA w kanale, które (to paliwo) jest również czynnikiem roboczym nastawnika kąta wyprzedzenia. Tak zapowietrzona pompa będzie pracować źle. Często pali się tranzystor sterujący tym ustrojstwem. Namnożyło się sporo mechaniorów którzy za 1000zł naprawiają te pompy, nawet na allegro można znaleść ogłoszenia tego typu. Jednak mechanicznie jak coś walnie to nie poradzą nic. Ale jeszcze nie widziałem uszkodzonej samej z siebie mechanicznie takiej pompy a widziałem wiele rzeczy.

 

Iceman, prócz tego co napisałem wyżej, czyli zwracania szczególnej uwagi na odpowietrzanie nawet po banalnej wymianie filtru mimo że auto chodzi, musisz wiedzieć że w tych autach ze względu na bezpieczeństwo silnika (o czym dalej) opel zastosował połączenie przelewów wtryskiwaczy z przewodem zasilającym pompę wtryskową w paliwo. Efekt jest taki że nawet minimalna nieszczelność na przewodach PRZELEWOWYCH powoduje zapowietrzenie pompy i początek problemów j.w.

Nawet widziałem przeróbki typu prowadzenie przelewów do przewodu powrotnego do baku. Owszem rozwiązuje to problem zapowietrzania. Dlaczego jednak opel zrobił inaczej? Otóż wtryski w 2.0DTI 16V są umieszczone pod wałkiem rozrządu. Są połączone mostkami z zewnętrznymi zaciskami na przewody wysokiego ciśnienia. Dzięki takiemu rozwiązaniu wtryskiwacze są umieszczone pionowo nad tłokiem. Przelew takiego wtryskiwacza również jest wyprowadzone na zewnątrz i to wszystko jest uszczelnione tzw trawersami. Jeśli któryś z trawersów zawiedzie istnieje możliwość przedostawania się oleju napędowego (tego co powinien wrócić przelewami do PW) do oleju silnikowego co jest początkiem katastrowy z uwagi na rozrzedzenie tegoż smarowidła. Tutaj jednak mamy zabezpieczenie w postaci przelewów wpiętych na zasilania pompy, taki układ sprawia że na przelewach mamy podciśnienie. W związku z czym nawet uszkodzony trawers nie spowoduje się przedostawania ON do silnika ale odwrotnie, oleju silnikowego do pompy i w rezultacie baku. Co jest zdecydowanie mniejszym złem.

 

To tak po krótce :-)

 

interesujacy wpis,ale na wskros dyletancki.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

foczka odmówiła ostatnio posłuszeństwa....zgasł w trakcie jazdy, i nie odpalił(kreci ale nie łapie)..."super" mechanik chyba wyczuł ze trafił na jelenia , bo po 3 dniach pobytu w warsztacie /niby najlepszym w okolicy/ i wymianie po drodze sfajczonych podobno świeczek /i wykonaniu moich kilkunastu telefonów co sie tam tak naprawde stałooo?!/ w piatek wystawił niepewna diagnoze, ze prawdopodobnie poważna sprawa-poszła pompa wtryskowa i do wymiany ale musi to sprawdzic itp, na moje pytanie was kosten das? dostałem odp - nie wiadomo ???? Jak juz sobie poczytałem to moze byc pompka, ale nie musi,a koszt wymiany zrobił na mnie niezbyt pozytywne wrazenie?Pytanie?czy modlić się, iśc na kolanach do częstochowy i liczyc na cud, ze jednak cos innegoczy moze szukac gdzieś przechodzonej, a moze zakład gdzie zregenerują, bo wydac 3 kafle za nowa to juz przesada?????fuck-weekend do d.... ;(

 

Niestety widzę, po twoim opisie, że masz TDDI a w tych modelach padająca pompa (a dokładnie sterownik BOSHa) to po jakimś przebiegu to podobno standard.

Kolega miał dokładnie taki sam problem - zapłacił 3kPLN za regenerowaną pompę...

Poszukaj jeszcze po forum - ale niestety będzie to chyba ten problem

 

Ja tylko dodam na pocieszenie ze jesli u Ciebie siedzi BOSH to i tak masz z gorki ze tak powiem zaklad BOSH co krok .. ja obecnie sie bujam z DELPHI i problem polega na tym ze nawet jak bym mial kase w dowolnej ilosci to zakladow ktore sie podejmuja zrobiena delphi i takich co maja oryginalne czesci do tego (czyli ASO DELPHI) namierzylem obecnie w 3 szt 1. Gdynia 2.Gdansk 3. Warszwa reszta jak slyszy ze to delphi to mowia "nie da rady nie ma czesci " i jeszcze mam problem z namowieniem goscia zeby zabral sie do roboty bo wypatroszenie tej pompy z silnika .. ze zacytuje mechanika " panie prze..bne trzeba pol samochodu rozebrac ... a jeszcze zazwyczaj sie jakas sruba urwie i bedzie trzeba z miesiac na nia czekac

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Jak walnęła pompa to trzeba regenerować w serwisie Bosch bo tylko oni dają gwarancję na naprawę.

W lipcu przechodziłem tą kosztowną awarię (wymiana sterownika oraz zaworu wysokiego ciśnienia) za całość zapłaciłem 3950 zł.

Brałem pod uwagę zakup na giełdzie lecz wolałem regenerację i gwarancję.

Mój kumpel kupił na allegro za prawie 2 tyś podobno z auta o małym przebiegu , pół roku i znów ma awarię pompy

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/38671-wymiana-auta/page/3/#findComment-983393
Udostępnij na innych stronach

Octavia TDI 110 KM, hm... za 12 tys.? PLN? Oj, raczej ciężko będzie...

A i tak chyba wolałbym Bravo. Lepszy silnik, więcej miejsca dla pasażerów (zwłaszcza z tyłu - tak tak!), no chyba, że ktoś potrzebuje miejsce na 3 trupy w bagażniku, wtedy Octavia zdecydowanie! ;)

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/38671-wymiana-auta/page/3/#findComment-983395
Udostępnij na innych stronach

focus to niezla kicha,z daleka od tego syfu.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/38671-wymiana-auta/page/3/#findComment-983399
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio po rozmowie z kolegą sprowadzającym auta zacząłem się zastanawiać na alfą 156, a to z uwagi na cenę - myślałem że te samochody są droższe. Może ktoś ma doświadczenia związane z alfą 156? Silnik o jakim myślę to chyba 1,9JTD. Chociaż miałem okazję się kiedyś przejechać alfą z silnikiem 2,4 i wrażenia były rewelacyjne.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/38671-wymiana-auta/page/3/#findComment-983405
Udostępnij na innych stronach

Kupując używany samochód (w Polsce) wielkim błędem jest skupianie się na marce. Należy raczej skierować energię na poszukiwanie auta o znanej i pewnej historii, nieistotne co to będzie. W ten sposób unikniemy zakupu padaczki w ładnym opakowaniu, samochodu, który po przejściu przez komis odmłodniał o 400 tys km, albo w warsztacie "importera" o 500 tys km albo i 800 i przy okazji sklecono naprędce silnik po zerwaniu się paska rozrządu. O rozbitkach nawet nie chce mi się pisać. Książki serwisowe to mit a wizyta w ASO, no cóż coś tam da się sprawdzić ale tak naprawdę niewiele, dla przykładu spójrzcie co Toyota oferuje w ramach oferty "Pewne auto", w niektórych przypadkach to śmiech.

Można w przypadku niektórych marek wyłuskać sporo informacji mając nr VIN i oczywiście dostęp do bazy.

 

Niestety znakomita większość kierowców nawet nie wie czym jeździ, wypisują potem bzdury o nie wiadomo jakich awariach w niby to prawie nowych autach o niewielkim przebiegu.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/38671-wymiana-auta/page/3/#findComment-983415
Udostępnij na innych stronach

-> aTom, sory za pomyłke w nicku ale dzisiaj jestem troche wczorajszy jeszcze ;)

 

Octavia fajny wóz, jeździłem troche, ale daaaaaaaleko poza budżetem :(

 

a Bravo JTD ma jedna wadę - mało ich jest na sprzedaż :(

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/38671-wymiana-auta/page/3/#findComment-983429
Udostępnij na innych stronach

Edson

ja jako wlasciciel komisu,mam gleboko w dupie cofanie licznika w aucie.

ale wy klienci to dopiero macie fantazje.a jakie ciekawostki sami opowiadacie,musze zaczac zapisywac,lub nagrywac,prawie takie same schizy jak tu na forum sie wypisuje.

 

tylko frajer szuka auta bezwypadkowego z malym przebiegiem,w okazyjnej cenie.

najlepiej niech pojedzie po takie zagranice,to go szybko wylecza z przebiegu i okazyjnej ceny.

sredni czas dla polaczka,w niemieckim autochandlu to 2 minuty.po tem zegnam.

 

jest tez sporo wywieszek... .do polski nie sprzedajemy..

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/38671-wymiana-auta/page/3/#findComment-983576
Udostępnij na innych stronach

Oż jaki fajny wątek.... może mi ktoś doradzi , bo ja nie siedze w autach. Krótko. Auto nie stare, najlepiej kombi i z klimą. W miarę ekonomiczne a najważniejsze - bezproblemowe. Aha i po zakupie nie chciałbym na jego widok kląć ze taki paskudny;) Budżet - 25-27k. Czas zakupu - może być teraz. Nie przepadam za VW bo jak dla mnie to auto dla "łepków" i dziadków w kapeluszach z watą w uchu.

Pomożecie?;)

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/38671-wymiana-auta/page/3/#findComment-983587
Udostępnij na innych stronach

kupisz pofirmowke z 300tys przebiegiem,i aktualna ksiazka serwisowa,tyle ze 80% wpisow to bajki.

serwisy dziela sie kasa z ludzmi z firmy,i dobrze jak zmienia olej.

 

bedzie to salonowy smietnik,typu focus ,astra,megane,laguna.

 

pytales gdzie kupisz dobre ,bezproblemowe auto?ekonomiczne i w miare mlode.

 

odpowiadam

 

z takim budzetem NIGDZIE.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/38671-wymiana-auta/page/3/#findComment-983614
Udostępnij na innych stronach

Iceman,

 

Znam cztery osoby, ktore miały Alfe, z czego trzy 156, i kazdy z uzytkownikow Alfy sprzedawal ja z wielka ulga.

Dlatego nie dziwi mnie relatywnie niewysoka cena uzywanych egzemplarzy tego auta.

W 156 pada wszystko poza zespołem napedowym samym w sobie. Polecam poszperac na forum alfy.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/38671-wymiana-auta/page/3/#findComment-983616
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.