Skocz do zawartości
IGNORED

Cardas blue i gray do HD600

Renia239

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Chciałem ulepszyć swoje słuchawki Sennheiser hd600 poprzez wymiane kabelka. Mam do wyboru Cardasy niebieskie i szare. Nie znam się na kabelkach do słuchawk dlatego też, proszę Was o pomoc przy wyborze kabla do słuchawek. Jak ktoś może mi wyjaśnić różnice pomiedzy nimi to będę zobowiązany.

https://www.audiostereo.pl/topic/38930-cardas-blue-i-gray-do-hd600/

A skąd ten wybór? Na stronie Cardasa nie widzę niczego takiego. Nikt chyba na tym Forum nie ma tego rodzaju doświadczeń, ale podobno wymiana kabla dużo daje. Za najlepszy na świecie uchodzi obecnie kabel Zu Mobius, jednak w Polsce nie ma on dystrybutora. Niemniej Cardas ponoć też jest bardzo dobry.

>Piotr Ryka,

Poprostu szukałem na różnych forach internetowych i największy wybór jest na stronie www.Head-Fi.org przyczym w obrocie są tam dwa rodzaje, jeden nazywają gray (i ze zdjęć widać że jest szary) oraz blue lub smurf (jest jasno niebieski). Obydwa schodzą dobrze (na www jest tam wydzielona częś tranzakcyjno-ogłoszeniowa) w cenie dosyć podobnej ok. 120- 150 USD na 10t (3m). Patrzyłem na stronę Cardasa ale niestety tam nie ma omówienia modeli kabli do słuchawek (choć w ofercie IC i głośnikowej są zarówno szare,niebieskie,zielone,białe,brązowe). Acha jeszcze są carne Cardasy ale kosztują (używane) ok. 400 USD. Od polskiego "dystrybutora" nie jestem zainteresowany wydaniem 1200 - 1400 zł. Myślalem, że już ktoś posiada takie kabelki.

Ze świata przyszła odpowiedź (headFi) :

the blue is the older model. the gray is the newer one, but sonically i have been told they are the same. not sure though. the cardas cables are supposed to mate well with the HD600. that or a stefan audioart equinox would be my first choice for an aftermarket cable for the senn HD600.

Zagadka zakończona. Więc jak dojdzie do mnie gray to wam opiszę co z niego słychać :)))

Witam,