Skocz do zawartości
IGNORED

SUB z USA, co dokupic by lux dzialal?

bandanaboy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Pytanie jak w temacie. Bedzie to JBL venue sub 10. Jakis transformator musze kupic czy co? I najlepiej jaki i ile moze kosztowac takie "przyswojenie" suba do polskiego pradu? Bedzie on gral z pianocraftem. Zdecydowalem sie na sprowadzenie bo dosc tanio znalazlem. Tzn. za sam sub $133 ale przesylka prowizja itp wyniesie razem $252. Wydaje mi sie ze to dobry deal. Z gory dzieki za pomoc. Niestety w kwestiach przejsciowek jestem zielony no chbya ze dotycza one telefonu z UK heh ;)

https://www.audiostereo.pl/topic/39274-sub-z-usa-co-dokupic-by-lux-dzialal/

Jak narazie na oku mam ten: subwoofer cinch wtyk - cinch wtyk 2,0m sal4102 BANDRIDGE PREMIUM, co wy na to? Zaznaczam ze nie jestem audiofilem wiec nie potrzebne mi okablowanie za kilkaset zlotych

Po co tak kombinować, kup sobie Kodę SW1000 będziesz miał bas, taniej i nic przerabiać nie musisz. Dlaczego musi być z USA?. Koda to też niby USA choć i tak niemal wszyscy wszystko składają w Chinach:). A swoją drogą napisz jakie masz pomieszczenie. Bo jak większy pokój to zmień Pianocrafta na sprzęt który "wydoli". Przynajmniej jakiś potężny piecyk. Jak kupisz kolumny "potwory" (czasem na allegro można trafić w dobrych cenach) to i sub nie będzie potrzebny. Hip-hop będziesz miał, że hej...

Z cichym transformatorem - cichym, to znaczy relatywnie cicho buczącym - wyjdą porównywalne pieniądze co E150 dostępny w Polsce. Nie wiem też czy wziąłeś pod uwagę kwestie gwarancji i jej realizacji w UE, bo suby JBL nie biją rekordów niezawodności, i dotyczy to także modeli wielokrotnie droższych od omawianych - sam ten temat przerabiałem. Z kolei w tańszych konstrukcjach, klasy tej co rozmawiamy - np. PB10 - zdarzały się przykładowo eksplozje wzmacniaczy w środku nocy.

Zależy ci tylko na cenie, czy upatrzyłeś sobie ten konkretny model bo go słuchałeś? Subwoofer kupuje się uszami, a nie na podstawie danych w sieci.