Skocz do zawartości
IGNORED

Katastrofa samolotu CASA


grzechniks

Rekomendowane odpowiedzi

Zbig, 2 Lut 2008, 20:42

>Błędy pilotów to ok 75% przyczyn ... <

 

A ile z tych błedów pilotów i obsługi naziemnej zostało "wypromowanych" przez pozytywny HR producentów ??? Tego chyba nikt nie liczył.

 

Swoją drogą ciekawe ile przyczyn wypadków lotniczych np. w Rosji jest z winy pilotów? Gdzie standardem jest lądowanie "z biegu" (zwłaszca na małych lotniskach w głebokiej Rosji i dawnych republikach), strome podejścia i piloci nawaleni jak patefony???

Zbig, 2 Lut 2008, 20:42

>Błędy pilotów to ok 75% przyczyn ... <

 

Nie wiadomo ile z tych błędów pilotów i obsługi naziemnej zostało "wypromowanych" przez pozytywny PR producentów.

 

Tuż po wypadku mogliśmy już przeczytać takie genialne komentarze dziennikarskich idiotów jak np. "samolot nie mógł zawieść, gdyż jest nowy i jeszcze na gwarancji" (nie całkiem dosłownie ale coś takiego znalazło się w wiadomościach na onecie czy interii).

Pomijając bezsens wypowiedzi, jej klimat wskazuje na bezgraniczny zachwyt dziennikarza nad techniką samolotu CASA - taki sam jaki wykazał Zbig... Może dziennikarz był na tym samym pokazie samolotu... Pokazy lotnicze, to również marketing i jak widać dobrze spełniają swoje zadanie.

Jaroslaw Grzedowicz

"Ze wzgledow oszczednosciowych zrezygnowano z systemu nawigacyjnego Northrop Grumman i zastapiono go o polowe tanszym, ale podatnym na zaklocenia zdwojonym odbiornikiem GPS Topstar-100/2."

conri, 3 Lut 2008, 10:06

 

>>>Zbig

> ".....robił przewrót prawie w miejscu i za chwilę był z powrotem kilka metrów nad pasem."

>Chyba raczej < nawrót>.CASA to nie akrobata... choć w ostatnim przypadku?;-(

 

PRZEWRÓT - samolot z lotu poziomego przechodzi do gwałtownego i stromego wznoszenia, potem obraca się o 180 stopni, pionowo nurkuje i ponownie wraca do lotu poziomego.

 

NAWRÓT - ???

podano, ze to nie awaria samolotu byla przyczyna katastrofy; samo sie nasuwa, ze zapewne to wina pilota, ktory nie ma juz szansy obronic sie

dlaczego nikt nie podnosi takich spraw jak: kto zwolal konferencje, kto zapakowal wszystkich do jednego samolotu, kto ustali marszrute?

Cała sprawa jest podejrzana.

Trochę to dziwne. Raz ,że z samolotu wojskowego taksówkę sobie zrobili , a druga sprawa to stopień pogotowia na lotnisku. Może to dziwnie zabrzmi ale kiedyś jak w jednostce pojawiała się szycha dużego kalibru to wszystko było na cito,a tu jakiś radar nie działa, lotnisko bez ogłoszonej gotowości. Może ich po cichu po jakieś imprezce chcieli porozwozić.

 

Może piloci byli po prostu pod presją obecności oficjeli. Może ktoś komuś za dużo powiedział...

  • 2 tygodnie później...
Gość

(Konto usunięte)

Opinia Zakładu Medycyny Sądowej Akademii Medycznej ze Szczecina liczy 500 stron. Oprócz przyczyn zgonu - którymi były wielonarządowe uszkodzenia wewnętrzne, powodujące natychmiastowy zgon - są tam też informacje na temat identyfikacji zwłok oraz trzeźwości ofiar katastrofy.

 

- Wbrew podawanym przez niektóre media informacjom, załoga i pasażerowie CASY __nie byli pod wpływem alkoholu___ - zapewnił ppłk Praszczyk.

 

http://fakty.interia.pl/raport/tragedia_lotnikow/news/katastrofa-casy-sa-wyniki-sekcji-zwlok,1063014

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.