Skocz do zawartości
IGNORED

Pianocraft E-810 do muzyki Trance?

szymek20

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem początkującym na tym forum i chciałbym się od was dowiedzieć czy Yamaha pianocraft E-810 nadaje się do muzyki Trance (melodic-trance i vocal-trance)słucham takich wykonawców jak: ALY & FILA , ABOVE & BEYOND , ARMIN VAN BUUREN , JOHN O CALLAGHAN , KYAU VS ALBERT , LANGE itp. Większość moich utworów to mp3 i planuje zakup właśnie pianocrafta do tego celu.Moje pytania to: Czy ta wieża się do tego nadaje czy nie? Oraz co by ewentualnie zamiast tego kupić tak za ok 1500zł ? Pokój ma niecałe 12m kwadratowych i jest dość nieregularny tzn. mieszkam na poddaszu i dwie śćiany są ukośne pod kątem ok 40 stopni. Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję.

?

https://www.audiostereo.pl/topic/44036-pianocraft-e-810-do-muzyki-trance/

Czyli rozumiem, że nie masz za wielu płyt cd-audio ?? jeśli twoim głównym źródłem dźwięku ejst komputer to zamiast kupować wieżę lepiej zainwestować w dobre głośniki do komputera..w cenie pianocrafta dostaniesz zestawik 2.1 Bose Companion 3 lub zestaw 2.0 bose companion 2 ( 399zl) który myślę ze także cie bardzo zadowoli...natężenia dzwieku jakie te zestawy podają są jak najbardziej do 12 metrów wystarczające a nawet za duze :). Na Pianocrafcie odsłuch płytki z mp3 to udręka ;)...nie am podziału na katalogi itp...Bose da Ci więcej basu i przestrzeni niż Pianocraft przy zachowaniu wciąż świetnej jakości.

Słuchaj kolego też mam 20 lat i słucham tego samego co ty tylko z domieszką house i electro. Nie słuchaj tych audiofili oni nie wiedzą co jest dobre w wieku 20 lat. Jak będziesz miał z trzydziestkę to się przesiądziesz na wyższą półkę. Z czasem się dorobisz wartościowego sprzętu.