Skocz do zawartości
IGNORED

HARMAN KARDON AVR 255 / Onkyo TX-SR805

DARiO76

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Przymierzam się do zakupu amplitunera mam dwa typy i tylko na nich chce skupić uwagę

HARMAN KARDON AVR 255 -

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Onkyo TX-SR805 -

Ukryta Zawartość

Do amplituner będzie podłączony zestaw głośników

JBL ES PACK -

Ukryta Zawartość

Lcd Samsung LE46A789R -

Ukryta Zawartość

PS3 i dekoder N

Pomieszczenie gdzie będzie zestaw ma ok. 30m2 zestaw jest przewidziany TV ,kino domowe 70% , muzyka 30%

Obecnie jestem posiadaczem Onkyo 575 ale czas na zmiany byłem już zdecydowany na H/K AVR 255 -2199zł. ale Onkyo zrobiło promocje na kilka modeli i zainteresował mnie TX-SR805 za 2799zł. a ze jestem laikiem w sprzęcie audio proszę was o pomoc i informacje co lepiej się sprawdzi.

Nie mam możliwości odsłuchu wiec będę wdzięczny za uwagi i informacje co do tego sprzętu pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc Darek

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

https://www.audiostereo.pl/topic/45771-harman-kardon-avr-255-onkyo-tx-sr805/
  • 2 miesiące później...

też tak miałem :) ale zamiast h/k 255 _jbl es pack wybiorę niedługo yamahę 663 + tonsil siesta 5.1 - taniej a dźwięk lepszy! a onkyo proponuję sobie odpuścić.

youtube.com/watch?v=azHdFUdMtqc

Nie słuchałem 805 ale mam 905. W stosunku do posiadanego kiedyś 676 postęp jakościowy jest bezdyskusyjny. 905 to ta sama jakość w stereo co Denon 1500ae, którego posiadałem i robiłem liczne testy porównawcze na swoim systemie. Poza makrodynamiką, która jest po prostu lepsza w 905.

do Audiofila: w jaki sposób stwierdziłeś przewagę 255 w stereo? czy dokonywałeś na spokojnie porównania w tym samym systemie czy na podstawie recenzji w AV?