Skocz do zawartości
IGNORED

Co wyjdzie z połączenia Marantza i NAD-a

Gość Małgosia

Rekomendowane odpowiedzi

Nowe? Używane? Za ile, do jakiej muzyki, pomieszczenia, kolumn? I dlaczego amplituner?

BTW, amplitunerów Marantza jest na rynku trochę, ale raczej tych "vintage", z radiem "na gałkę". Ciekawe, czy aktualnie firma oferuje jeszcze jakiekolwiek ampl. stereo?

Gość Małgosia

(Konto usunięte)

Słucham głownie klasyki. Chodzi mi o używany, niezbyt drogi sprzęt. Co to znaczy, że amplituner jest "stereo"? Wydawało mi się, że tego rodzaju sprzęt na rynku jest wyłacznie stereo. Przepraszam za naiwne pytanie, ale nie znam się na technice.

Amplitunery są mono, stere, i KD.

Pierwszy obsługuje jeden głośnik, drugi 2 głośniki, a ten ostatni od 5 do 7 i raczej jest przeznaczone do przetważania filmowych ścieżek dźwiekowych.

dlaczego akurat taka mieszanka NAD/Marantz (ani jedna ani duga marka nie jest zla) i co to znaczy ograniczone srodki?

xajas

www.jaschiks.com

co wyjdzie? chyba MARANAD ;->

A już serio - akurat marantz słynie bardziej z CD i ja osobiście lubię brzmienie cedeków tej firmy (choć fakt - na tym forum to rzadko spotykane ;-) dlatego sugerowalbym o ile już to zestaw "firmowy" od maranca, ewentualnie CD marantz - ampli NAD (choć nie wiem z kolei jakie nad robi amplitunery stereo, o ile w ogole jakieś robi...

no bo wzmacniacze ma moim zdaniem lepsze niż marantz)

pozdrawiam

• Redaktorzy

Wyjdzie Narantz, nawet ładnie brzmi, trochę jak pomarańcza po węgiersku. Jaki tam amplituner masz w tym komisie, nie wiadomo oczywiście, ale raczej nie monofoniczny (amplituner monofoniczny w czasach towarzyszy Gomółki i Gierka, oraz spodni szerokich dołem, nazywany był potocznie "radio"). Rzuć okiem na modele, jak się dokładnie znazywają, i daj na forum, zapewne coś znajdziemy na ten temat.

Hej, korzystam z komputera kolegi, stąd inny login. Myślałam o cd 4000. Zastanawiam się też czy nie kupić go w komplecie z pm 4000. Co sądzicie o takim zestawie?

• Redaktorzy