Skocz do zawartości
IGNORED

skromny odtwarzacz CD do AKG k701?

Gringo997

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

mam dosyć mały bagaż doświadczeń jak chodzi o to forum i nie znam się jeszcze zbyt dobrze na sprzęcie ale doceniam wierne brzmienie i dobrą jakość dźwięku, włąśnie wygrzewam mój nowy nabytek jakim są śliczne słuchaweczki akg. Posiadam wzmacniacz denona PMA-480R (z uszkodzonym gniazdem słuchawkowym - którego nikt nie umie naprawić u mnie w mieście - myślę też o jego sprzedaży w niedługim czasie być może) i ogólnie muzykę puszczałem sobie z laptopa jako odtwarzacza CD lub poprostu mp3 sobie leciało. Wiedziałem że to nie to i że jakość pozostawia wiele do życzenia dlatego dojrzałem do zakupu dobrego wzmacniacza tym bardziej, że będę miał troszkę gotówki wolnej (ok.500zł) więc co mogę kupić w takim budżecie by wystarczyło na nieco dłużej i grało przezroczyście bez zbędnego koloryzowania? bardzo podoba mi się scena w akg czyste wysokie oraz średnie dlatego szukam dobrego CDka by nie robić z nich droższego boomboxa... Kiedyś na pewno dokupie paradoxa na lampach więc pasuje by taki komplet dalej ładnie grał...

Co polecacie? Denona dcd-3300? jakiegoś NAD'a?

https://www.audiostereo.pl/topic/57056-skromny-odtwarzacz-cd-do-akg-k701/

Potwierdzam, z Beresfordem grają dobrze. Gdybyś w przyszłości chciał poszaleć to -

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

oo beresforda to może sobie kupie nawet w przyszłym miesiącu, bo siedzę poza domem( w usa i tam jest sporo taniej), a powiedz jak się ma sprawa z jakością odtwarzacza, czy będzie spora różnica jak puszczę sobie płytę na moim macbooku pro (mp3 320kb/s lub CD) od jakiegoś NAD'a czy HK albo Denona? Mam w domu CD technicsa (nie pamiętam modelu) ale gra niesamowicie sucho i metalicznie i nie lubię dźwięku z niego...

Zarchiwizowany