Jump to content
IGNORED

Nietypowy kalendarz ścienny na 2010!


Apetyczny

Recommended Posts

Widać menago firmy funeralnej chciał maksymalnie zaoszczędzić na kosztach promocji i zlecił wykonanie kalendarza reklamowego najtańszej firmie i jeszcze pewnie sam kastingował modelki. Zasada "goła dupa sprzeda wszystko" jest stara jak marketing. Wspomnijcie raczkujący kapitalizm w Polsce we wczesnych latach 90 - wszystkie lub prawie wszystkie firmy lub ich wyroby były reklamowane wtedy za pomocą mniej czy bardziej rozebranych panienek na zasadzie łopatologicznej - d..a i pilarka, d..a i śrubki, d..a i mosty, d..a i sztućce, d..a i logo producenta mebli... i tak do znudzenia - pamiętacie?.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.