Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  471 członków

Sansui Klub
IGNORED

Klub Miłośników Sansui


palton
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

19 godzin temu, san-sui napisał:

(…)

Jeżeli szukasz dobrego pre lampowego rozejrzyj się za pre BAT ale są dość drogie. 

@piko

Szanowny Kolega @mario_64 ma ogromną wiedzę nt BAT’a.

Pozdrawiam,

„Im dalej społeczeństwo dryfuje od prawdy, tym bardziej nienawidzi tych, którzy ją głoszą. Prawda jest nową mową nienawiści. Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest czynem rewolucyjnym.“ —  George Orwell _______________________________________________________

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LJ3

Odpowiadam więc. Tezy o wyższości B2102MV nad B2103MV. Sa tylko i wyłącznie jego wymysłem. Posiadałem oba przez ponad dwa lata i porównywałem. To co san-sui uważa za mocny bas to ciągnący się niezbyt szybki  bas. To samo tyczy się środka i wysokich tonów. B2103MV jest lepszy . Jest jednak pewne ale,B 2102MV nadal mam a B2103 MV spredałem. Powód jeden, kupiec ma być zadowolony a 2102MV gra zdecydowanie gorzej i niech sobie u mnie zostanie. Czy wystarczająco odpowiedziałem?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie , nie chodzi mi o awantury, mam ta koncówkę juz 1.5 roku. Od ponad poł roku jest przeglądnieta i ustawiona i wierzę że serwis był w Wałbrzychu (u wiadomej osoby) zrobiony dobrze.  Spotkałem się z opiniami że połączenie koncówka i zródło z powodu wyeliminowanią niepotzrebnego elemnetu jakim jest pre jest lepsze. Spotkałem sie też z opiniami że dobre pre wnosi bardzo dużo dobrego i dopiero wtedy koncówka może rozwiać skrzydła. Chcę się sam przekonać co dla mnie jest lepsze. Jestem zadowolony z B2103 ale chce spróbować lepiej. Miałem długo wzmacniacze lampowe a ostatbnio słuchałem u kolegi lampy ktora grała szybko, z duża ilościa powietrza ale jednoczenie barwnie i z duża ilościa informacji ale bez zadnego wyostrzenia, bas spręzysty dobrze kontrolowany, a głosy solistów piękne. Wszystko to osiągnał po zakupie drogich lamp w sekcji pre wzmacniacza. Nie upieram sie nad pre lampowym ale chce spróbować dobrego pre i wydawało mi sie ze okolice 12-14 tys za używane moze coś sie uda.  Prosze Was o jakieś typy, Wasze doświadczenia z takimi probami albo opinie ale nie awantury. Jesli chodzi o dotychczasowe typy na pewno zgłebie i wezmę pod uwage. Dziękuję , Piotr 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piko

To szukaj C 2301 i bedziesz zadowolony. Warto pamiętać. Dobre kable interkonekty i dobre głośnikowe mocno poprawiają przekaz systemu. Jak nie C 2301, to super gra też Nakamichi CA7 i CA5 , ta ostatnia już ciut gorzej ale też niezła. Mowa o tranzystorowych pre.

Edytowane przez janvideo24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 8.06.2023 o 13:06, piko napisał:

Cześć, 

Pozwolę sobie zgłosić moj akces do klubu (używam Sansui B2103MOS) i od razu zadać pytanie. Czy ktoś z Was może polecic na podstawie swojego doświadczenia pre do B2103MOS? Może byc lampowe lub tranzystor, idealnie gdyby to pre miało XLR-y . Budzet to około 12tys. Obecnie mam połaczonego Lumina T2 bezpośrednio  nim steruje głośnościa. 

Pozdrawiam 

Piotr 

Może jakiś Accuphase jako preamp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisanie o ciągnącym się basie to jest problem wielu poczatkujących ale (jak widać wyżej) i starych doświadczonych w odsłuchiwaniu kolejnych piecyków audiofili, którzy nie umieją lub nie potrafią złożyć, dobrze grającego systemu. Wstawianie w miejsce jednego wzmacniacza kolejnego to poważny błąd w sztuce! Takie pójście na łatwiznę da zawsze pewność, że doprowadzi do nieporozumień. A kto bierze pod uwagę tzw. indywidualne preferencje?! Od razu widać, że ten najważniejszy w audio aspekt pomija się z założenia. Nie ja jeden lubię dobrze grający dół pasma.  Inni preferują tylko środek i górę, gdyz lubią bas typu - bezdźwiecznego, niekolorowego puk, puk.

Z końcówek Sansui wszystkie pasma należycie obsługują tylko najwyższe modele B-2301 i 02. Tylko o tych wzmacniaczach Sansui można powiedzieć, że "grają równo"! Równo w całym "paśmie słyszalnym" ale, co ważne, poza nim też. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@san-sui według tego co piszesz nie ma słabych wzmacniaczy, ponieważ dla każdego z osobna można dobrać odpowiedni system żeby grał dobrze. W takim razie jak zrobić test porównawczy dwóch wzmacniaczy??? Jedynym sposobem jest podłączenie do tego samego systemu żeby wyłapać różnice. Oczywiście najlepiej jak ten system będzie równy i na wybitnym poziomie. Po co w takim razie wszyscy recenzenci podłączają testowane klocki do swojego referencyjnego systemu? Też popełniają błąd?

Jeżeli w tych samych warunkach, z hi-endowym towarzystwem jeden wzmacniacz wykazuje mniej kontrolowany bas, a drugi pełen kontroli to takie porównanie jest błędem początkujących audiofili? Sugerujesz też że osobiste preferencje są pomijane? Mam rozumieć że ktoś lubi ciągnący się, buczący i zagłuszający pozostałe zakresy pasma bas? Nawet jak cały system lekko zniweluje ten poluzowany bas to i tak będzie on słabszy w tym systemie niż ze wzmacniaczem który ten bas kontroluje wybitnie (mimo zejścia bardzo nisko).

Według Twoich teorii niedobory jakiegoś pasma we wzmacniaczu można uzdrowić nadwyżką tegoż pasma w źródle, kolumnach lub kablach. Dla mnie brednie. Można, ale to są półśrodki.

Z jednym się muszę zgodzić. 2302 gra równiej i bardziej bezkompromisowo od innych piecyków Sansui które słyszałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sound Explorer to mała manufaktura japońska,niszowa firma,ale ich produkty to prostota i jak najkrótsza droga sygnału,dla mnie w porównaniu do Conrad Johnson CT5, dźwięk z Sound Explorer jest dynamiczniejszy, bardziej bezpośredni,przejrzystrzy, więcej powietrza między instrumentami,barwa pierwszą klasa w punkt neutralna,.mam jeszcze Preamp po Starym Audiofilu i ten jest za słodki.Tego Sound Explorer kupiłem od kolegi z forum i był lepszy od wielu zacnych preampów np.,BAT, Macintosh,Carry, odsłuchiwane u niego .a sprzedał mi go ,(bo miał je dwa i zbierał na Wilsony,a zrobiłem z nim większy deal,kupiłem jeszcze od niego JBL ti 250), i jestem z niego bardzo zadowolony .Czym lepsze kable i lampy zastosujemy ,to usłyszymy więcej.Ja mam kable Nxlt Flame od Pana Roberta Słowikowskiego,to dopiero dużo słychać .Co do lamp to z Witkiem (Audiowit) powinieneś porozmawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, czubsi napisał:

Twoja ciekawość jak ktoś sobie zada trud i poczyta jest dość stronnicza

Zakladam ze kwestia stronniczosci to uwaga nie do mnie 🙂. Na ten moment biore pod uwage Rogue Audio (moze model 5 lub 7) Art Audio Conductor, Conrad Johnson's i BATa po wpisach w tym wątku. Pre Sansui  odpuszczam biorąc pod uwage dostępność no i cenę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 10.06.2023 o 16:22, Baron napisał:

 

Według Twoich teorii niedobory jakiegoś pasma we wzmacniaczu można uzdrowić nadwyżką tegoż pasma w źródle, kolumnach lub kablach. Dla mnie brednie. Można, ale to są półśrodki.

Z jednym się muszę zgodzić. 2302 gra równiej i bardziej bezkompromisowo od innych piecyków Sansui które słyszałem.

Bezkompromisowe granie B-2301, 02 to jest zasługa przenoszenia pełnego pasma dźwięku, nie ograniczonego ani z dołu, ani z góry. 

Chcesz mi wmówić, że wszystkie źródła i głośniki zagrają tak samo z tym samym wzmacniaczem? Jeżeli słychać korektę to jak to ocenić? 

Źródłem i kolumnami można częściowo skorygować, podnieść moc pasma, co da oczekiwany, dobry efekt. Nigdy jednak nie zrobi się tego do końca. Np. B-2103MOS basu i dolnej średnicy nie zagra nigdy tak, jak to potrafi B-2301, czy 2102MOS. Tak potrafi zagrać wzmacniacz lampowy. 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zwykle pisanie by pisać. Ani sensu ani racji. B 2301 i B 2302 to różne konstrukcje od B 2103 i B 2102. To co potrafi B2301czy B2302 nie potrafi B 2103 czy tym bardziej B 2102. Spędziłem wiele godzin pod Skierniewicami porównując w bardzo dobrych warunkach B 2301L i B 2103 na kolumnach 16Hz u Szymonafaber. Były też inne osoby na odsłuchu i każdy miał podobne wnioski. Dokładnie B 2103 w zakresie najniższego basu wypadł najlepiej. Jak wcześniej wspomniałem, nie mam już od krótkiego czasu tej końcówki, ale miałem ją przez okres dwuch lat, równolegle  posiadając też B 2102. Oczywiście MV. Pisanina więc twoja o wyższości 2102nad 2103 to takie bicie piany bo ty tak uważasz i to zdanie narzucasz innym. Jest to bzdura. Jak byś poświęciłl trochę czasu na wyszukanie i porównanie schematów obu jednostek i późniejszy przegląd ich , zwrócił byś uwagę na zbieżość schematów. Ale wypisywanie bzdur lepiej ci idzie jak myślenie, więc nie mam uwag.  

Źródłem i kolumnami można częściowo skorygować, podnieść moc pasma, - twoje słowa. Ciekawe, jak też można podnieść moc pasma. Ale no comments. Odniosę się do źródla. Tak źródło może zmienic sposób grania systemu. Może być totalną klapą lub źródłem radości. Kolega Baron dokładnie opisał ci twój problem z myśleniem , nie ma sposobu by porownać coś nie sprawdzając czegoś na wspólnej platformie testowej. Ty robisz inaczej, zmieniasz kable, źródła i głośniki aby tylko to co ty chcesz , zagrało najlepiej - uwaga- w/g ciebie. Zrobiłeś z tego forum burdel pelen sprzeczek i awantur. Cel ? Nie widzę . Jedynie starasz sie wyładowywać tu swoje problemy. Niestety świat nie jest doskonały. Jeszcze jedno napiszę, spróbował byś tak trolować na Elektroda.pl. Znikł byś w parę sekund w otchaniach banu i tle. Tu możesz sobie pisać, czasem to nawet bawi. 

Miłego dnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy koledzy, większość z Was bardzo miłych, sympatycznych i pomocnych,co osobiście i telefonicznie dosświadczyłem . (Marek,Janek,Paweł, Piotrek,Mariusz,Witek i jeszcze kilku innych). Chciałbym przedstawić mój punkt widzenia w sprawie powyższych sporów i innych przemyśleń .Mam swój sprzęt do słuchania muzyki,wybrany przeze mnie pod mój gust i mnie się podoba muza w jego wykonaniu,pewnie trochę ułomny ten mój zestaw,ale nie ma idealnych zestawów,tak jak i ludzi .Wróciłem wczoraj z  koncertu z Krakowa z Nazaret i Deep Purple. To jest mój piąty koncert w tym roku,jeszcze 5 w 2023 r.przede mną(Kiss, Scorpions,Ramstein,Depeche Mode,Off festiwal .Trzyma mnie podniecenie ,zadowolenie i wspomnienie z koncertu tak do dwóch tygodni,a czasami do miesiąca .W swoim życiu byłem już na ponad 200 -stu koncertach(różne style muzyczne,jazz,rock ,metal,klasyka,disco,folk,blues,progresja,grunge,itp).I wiem że  Koncert w porównaniu do słuchania w domu,jest przeżyciem wybitnym i szkoda by mi było czasu na tracenie energii na forum,i jeszcze się w dawać dyskusje z wątpliwymi forumowiczami- to bez sensu!!!. Lepiej się cieszyć życiem, robić to co kochamy i nie patrzeć co mówią inni ,z reguły zakompleksione gwiazdy wszech wiedzące.Ja jak chciałem kupić sprzęt Sansuia,to dzwoniłem do wszystkich znaczących kolegów, którzy mieli lub mają Sansui, i mają coś mądrego do powiedzenia,i  ztych rozmów wyciagnąłem wnioski,pojechałem do kilku kolegów posłuchać i już wiedziałem co chce kupić dla siebie i nie zważałem  na opinie zamieszczane na forum na mój temat .Jakie to ma znaczenie, czy ktoś np  słyszy,czy kable wpływają na dźwięk czy nie wpływają.Pasuje mi kupuje,nie pasuje mi -nie kupuje .. Uważam że lepiej skupić się na doświadczaniu życia,a nie na mądrowaniu się.

Gusta są przecie różne i każdy ma innego swojego Boga,lub Go nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wzmacniacze można porównać w istniejącym systemie ale czy ma to sens, by ocenić jak gra? Ma, gdy do wzmacniacza dobiera się odpowiednie dobrane do jego cech źródło i głośniki. Porównanie jest właściwe, gdy dotyczy dwóch oddzielnych systemów z tymi wzmacniaczami. Tak oceniam klasę grania wzmacniacza - jako grający system.

Nigdy nie da się ocenić należycie, dwóch zupełnie inaczej strojonych wzmacniaczy, jeden jasno, a drugi ciemno, z tymi samymi pozostałymi częściami systemu. Ocenić można co najwyżej, ze ten system gra źle. Uwypukla wady jednego z porównywanych wzmacniaczy, gdyż gra w źle zestrojonym systemem.

B-2103MOS z jasnym źródłem i jasnymi głośnikami zagra jak „kastrat” (typ eunucha), czyli źle.

Podobnie B-2102MOS gra tragicznie z ciemnym źródłem i ciemnymi głośnikami, z którymi B-2103MOS gra dobrze.

Tak "merytorycznie" porównujecie! To ma być obiektywna ocena?? 

 

Adresat - Kółko Wzajemnej Adoracji! 

 

 

Edytowane przez san-sui
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak Pawciu! 
Ty powinieneś założyć Klub Sansui, a nie Rafał!. No ale stało się tak, jak się stało się i czasu nie cofniemy…

Tymczasem wpisując do wyszukiwarki w języku japońskim, Wikipedia ujawniła znacznie więcej informacji, aniżeli wpisując po prostu „Sansui”.

https://ja.m.wikipedia.org/wiki/山水電気

Być może ktoś zerknie i dowie się czegoś ciekawego.

Mnie osobiście zaintrygował system emerytalny i wypłacenie w 2001r środków beneficjentom, zamiast przejęcia (jak OFE) w celu ratowania spółki.

Szkoda firmy.

edit

 @czubsi Pawciu cholernie jestem ciekaw jak dzisiaj wyglądałyby wzmacniacze Serii Alpha…

山水 アルファ リファレンスオーディオアンプ 

Edytowane przez Tajitsu

„Im dalej społeczeństwo dryfuje od prawdy, tym bardziej nienawidzi tych, którzy ją głoszą. Prawda jest nową mową nienawiści. Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest czynem rewolucyjnym.“ —  George Orwell _______________________________________________________

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, san-sui napisał:

Wzmacniacze można porównać w istniejącym systemie ale czy ma to sens, by ocenić jak gra? Ma, gdy do wzmacniacza dobiera się odpowiednie dobrane do jego cech źródło i głośniki. Porównanie jest właściwe, gdy dotyczy dwóch oddzielnych systemów z tymi wzmacniaczami. Tak oceniam klasę grania wzmacniacza - jako grający system.

Nigdy nie da się ocenić należycie, dwóch zupełnie inaczej strojonych wzmacniaczy, jeden jasno, a drugi ciemno, z tymi samymi pozostałymi częściami systemu. Ocenić można co najwyżej, ze ten system gra źle. Uwypukla wady jednego z porównywanych wzmacniaczy, gdyż gra w źle zestrojonym systemem.

B-2103MOS z jasnym źródłem i jasnymi głośnikami zagra jak „kastrat” (typ eunucha), czyli źle.

Podobnie B-2102MOS gra tragicznie z ciemnym źródłem i ciemnymi głośnikami, z którymi B-2103MOS gra dobrze.

Tak "merytorycznie" porównujecie! To ma być obiektywna ocena?? 

 

Adresat - Kółko Wzajemnej Adoracji! 

 

 

Pozwolę sobie skomentować kwestie tego ze B2103MOS gra jasno, ja mam do niego podłączone  Art Loudspeakers Deco8 ze srebrnym okablowaniem które są projektowane żeby grały z lampa i przed Sansui przez 4 lata napedzalem  je lampa na EL34 wiec wiadomo ze ciepło i muzykalne i nie chudo , po zmianie na Sansui (jak pisalem  jest ustawiony po przeglądzie) nie gra jasno , myśle ze mam porównanie do EL34 i jasne ze gra inaczej ale nie jasno i nie kastrat. To tylko moja prywatna opinia ale pisze jako przeciwwaga do stwierdzenia ze gra jasno bo uważam ze nie. 

Edytowane przez piko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ważna sprawa by zaznaczyć, że nie każda lampa na EL34 zagra tak samo.

Niejedna NOS produkcji zachodniej, w zależności od firmy i lat produkcji, zagra jak B-2102MOS, a NOS produkcji wschodniej zagra jasno, bardziej jak mosfety w B-2103MOS, B-2105MOS, czy nawet B-2301 (nie MOS) wiec takie porównanie może mijać się z celem.

NOS produkcji wschodniej grają raczej jasno, a niektóre nowe produkcje nawet bardzo jasno.

Pisałem o tym podczas omawiając końcówkę SansuiX AU70. To klon oparty na schemacie końcówki lampowej integry Sansui AU-70, a zbudowany na NOS CCCP. Gra dość jasno, równo ale dość konturowo, z wypełnionym dolnym pasmem, niemal tak jak to robi B-2301. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, san-sui napisał:

wiec takie porównanie może mijać się z celem.

Wszyscy wiemy, że tylko Twoje porównania są obiektywne i prawidłowo przeprowadzane. W życiu prywatnym musi być z Tobą ciężko, moja racja i koniec. Klapki na oczach i heja. 

Sansui 907XR ,Meridian 508.20/24,Audiobyte Black Dragon,PMC fb1i, Zu Audio Libtec, Audioquest. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś tu powołał się na @Szymona. Przedstawił jego subiektywne odczucia i preferencje. Tyle.

A gdzie porównanie? Gdzie opis i charakterystyka każdego wzmacniacza, gdzie ich wady i zalety? Gdzie próba budowy dobrze grającego z nimi systemu? Co z tego niby ma wynikać?

Nic.  

Co wnoszą stwierdzenia typu:

Kupujący wybrał ten wzmacniacz, czyli ten gra lepiej? Kupił "oczami"? Czy słuchał u siebie? 

Edytowane przez san-sui
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@san-sui za każdym razem piszesz żeby odnieść się merytorycznie do Twoich wpisów. Czy ty na pewno tego oczekujesz? Przecież każde zdanie merytoryczne krytykujesz albo stawiasz się w opozycji do niego. Z Tobą nie ma dyskusji. Rzekłeś że porównywanie wzmacniaczy to szukanie dla nich optymalnych systemów i żaden kontrargument do Ciebie nie dociera. Mało tego, potrafisz krytykować kontrargumenty. Po co z Tobą dyskutować???

Kreujesz się na Boga tego forum, które pozbawiasz dyskusji, stawiasz tezę i oczekujesz że dyskusja będzie się toczyła wokół obrony przez Ciebie tej tezy. Ale ona jest święta i niepodważalna. A Ty jesteś w centrum uwagi. Wszyscy jak to nazywasz "kółko wzajemnej adoracji" przeciwko Tobie. Tylko Ty i Twoje ego.

Pomyśl trochę, może nie zawsze masz rację. Dopuszczasz do siebie taki argument? Przecież dlatego zrobiło się tu nieprzyjemnie. Zastanów się, trochę samokrytyki, trochę pokory, może nie słyszysz tak dobrze jak inni, może są tu więksi kozacy od Ciebie, może masz przez jakieś muzyczne przeżycia spaczony gust dźwiękowy? Skoro kilka osób mając i słuchając 2102MV ma o nim inną opinię to zastanów się czy Twoja racja jest Twojsza niż Ichniejsza. 🙂

Jeszcze raz zapytam. Wspominając nawet Szymona, którego nie znam ale obserwuję jego testy. Jak on testuje i porównuje wzmacniacze czy inne komponenty? Czy podłącza je do jakiegoś referencyjnego swojego systemu (pewnie za wielkie pieniądze i wybranego spośród setek innego sprzętu), który gra równo i jest neutralny, zna doskonale jego cechy soniczne czy dla każdego wzmacniacza buduje osobny optymalny system? Jaki sens ma wtedy jakiekolwiek porównanie? Przecież budując system dla każdego wzmacniacza nigdy nie poznamy jego charakteru, nawet ze względu na to że jest niezliczenie wiele możliwości kombinacji podłączanego sprzętu. A nie sądzę żebyś Ty miał u siebie przegląd co ważniejszych i zoptymalizowanych systemów na rynku choćby w jakimś ułamku tego co testował wspominany Szymon. Coś tam przewaliłeś w swoim życiu ale jesteś pewien że nie ma nic innego co zagrałoby lepiej z danym piecem? Przecież w taki sposób nawet lichy wzmacniacz może coś zagrać w "swoim" systemie, ale podłączając go do poważnych klocków wyjdą wszystkie jego ułomności. Będzie to znaczyło że jest dobry bo w swoim systemie zagrał poprawnie?

Ja też zbudowałem mój referencyjny i w miarę neutralny system oparty na CB2302 i jeżeli chcę coś przetestować to wpinam go w mój system referencyjny. Sercem tego systemu są kolumny DIY strojone pod ten wzmacniacz. Nie oparłbym referencyjnego systemu na B2105 bo nie jest równy, ale potrafi tak zaczarować że słucham go z wypiekami na twarzy. Ale właśnie wiem że nie jest równy dlatego że podłączyłem go pod system referencyjny. Nie wiedziałbym tego gdybym pod niego nastroił zwrotnice moich kolumn, i dobrał inne klocki rekompensujące jego niedostatki.

Dobra poddaje się. 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry Państwu

Już Paweł mnie trochę wywołał do tablicy w kwestii Sansui B 2103 . Tak , jestem szczęsliwym posiadaczem tego dzieła japońskiej techniki już ponad 5 miesięcy , słucham zwykle co najmniej 2 godziny dziennie . Dla mnie ma wszystko, czego potrzebuję bas wystarczający i cala reszta też .Właśnie dlatego ją kupiłem, że zagra ze wszystkim i wydobędzie ze sprzętu towarzyszącego, to czego inne wzmacniacze często nie zrobią .Niewiele ich słuchalem , to prawda ,ale pamiętam do dziś jak grała u Janka i u Pawła z kompletnie innymi zestawami .Nie będę się wymądrzał , nie o to chodzi , powiem tylko ,że jest cholernie czuła na wszystko co jej towarzyszy i u mnie niestety nie pokaże wszystkich możliwości ,tak ,jak u wymienionych Kolegów, bo nie mam już chęci inwestować więcej kasy .Wystarcza mi to co mam , a jak jest czuła ? Ostatnio poddałem upgreidowi CD Ayon 1sx , a właściciel firmy określił jak powinien się zmienić dźwięk . Pomimo tego ,że Ayon 1Sx jest lampowy to jednak jest jasny w brzmieniu , kolumny - open baffle na szerokopasmowcach wiadomo , jasne i dźwiek taki był . Ayon wrócił i dostałem wyraźnie ciemniejsze brzmienie , bas wyraźnie stał się mocniejszy, a szerokopasmowce przy gorszych nagraniach przestały "drzeć ryja" . Wcześniej na Tannoy Berkeley basu było za dużo , na Yamaha NS 1000 jest synergia rzekłbym , z niczym nie grały tak pięknie nawet z tym małym dziełem sztuki 607 Mos Limited . To co podasz tej końcówce,  dostaniesz , na moje ucho bardziej uszlachetnione pod każdym względem ,Uważałem ,ze głuchnę -trochę tak , wiek , ale słysze różnice w kablach wyraźniej niż na Limited. 

A propos Limited , uznałem jednak ,że ją sprzedam, choć to trudne bo jest piękna i gra też pięknie , Końcówka jednak zdecydowanie lepiej i chce się cieszyć dalej tym ,że słysze :-). Jeśli ktoś z czytających poszukuje czegoś w tym przedziale cenowo - brzmieniowym zapraszam na priv . Zatem Sansui Alfa 607 Mos Limited jest do wzięcia .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

san-sui.

Ja tylko nadmieniłem o Szymonie i odsłuchach u niego. Dokładnie opisał to Mefisto . Sansui B 2103. Dyskretny Samuraj , na  blogu Szymona. Były i porównania i opisy, co tylko sobie zamarzysz. Wracając do twojego wpisu, Na łamach tego forum dokonałem porównaia tego wzmacniacza, z opisem i materjałem porównawczym.To ty jedynie przedstawiasz swoje wrażenia. Bez opisu i co najważniejsze, sensu. Ale o gustach nie dyskutuję. Masz co chcesz i na tym zakończmy. Temat 2102MV uważam za zakończony. Dalsze dywagacje na ten temat uważam za bicie piany , bez sensu i jakiej kolwiek korzyści dla tego forum.

Maćku

Smutne, ze ten zacny 607 opuśzcza miejsce u Ciebie. Ale lepsze jest wrogiem dobrego...

Jan

 

Edytowane przez janvideo24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ już w poniedziałek powitam u siebie 907 MR, a za chwilę następną, mam zamiar przeprowadzić porównanie AU-07 kontra 907 MR. Wszystko opiszę systematycznie, ale jeszcze chwilka. Jako źródlo będzie napęd Esoteric P0s i gramofony Micro Seiki BL 91 oraz BL 101L. Na pierwszym wkładka to Denon A110 an drugim Ortofon SPU Spirit. Czemu dwa gra gramofony? Ponieważ wkładka Denon A110 jestś wietna do rocka, bluesa i muzyki elektronicznej, jednak Ortofon jest zdecydowanie lepszy dla muzyki klasycznej, małych składów o kameralnym brzmieniu. Seki BL 101 ma zaś ramię 12 cali i idealnie pasuje do wkładki Ortofona. Od kilku dni porównuję jak oba gramofony spisują się w różnych stylach muzycznych. Fajnie jest porównać tłoczenia europejskie i japońskie. Mam kilka płyt podwójnie i dokładnie można wychwycić niuanse tłoczeń. Był ostatnio u mnie Kolega ze Ślaska i dokonaliśmy takiego porównania,tłoczenia z kraju kwitnącej wiśni górą. 

Miłego dnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AU-a607Mos Limited to piękny wzmacniacz.

„Im dalej społeczeństwo dryfuje od prawdy, tym bardziej nienawidzi tych, którzy ją głoszą. Prawda jest nową mową nienawiści. Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest czynem rewolucyjnym.“ —  George Orwell _______________________________________________________

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.