Skocz do zawartości
IGNORED

klon Accuphase P360 , P500 lub P700


Bogdan

Rekomendowane odpowiedzi

Płytka czeka na chętnego.

Wczoraj testowałem mojego clona z nową E-460.

Powiem krótko jest dobrze ...... Ba nawet b.dobrze tylko klon gra lepiej. :).

Pre z 460 jest lepszy ( więcej detali).

Ale jeśli chodzi o całość to klon deklasuje barwą na dzień dobry.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-9489-012525400 1300052206_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

A to ciekawe...

Chyba poprzez lepsze zastosowanie elementów, bo płytki wykonane są niemal identycznie.

A klon pre ma jednak troszkę zmienione ścieżki, identycznie poprowadzone, ale jednak ciękie i nie prowdzone pola. Widocznie to musiało wpłynąć na mniej szczegółowe brzmienie względem orginału, chyba że są inne elementy.

 

Ciągle się przymierzam do odpalenia klona, wszystko jest, ale jakoś czasu i mobilizacji brak.

Może jadnak na tych kiepskich płytkach z zamówienia ruszy.

Miejmy pasje, by oswobodzić drzemiący w nas entuzjazm wiodący nas do realizacji własnych celów...

Masz lepszą regulację głośności. AAVA.

Generalni brzmienie podobne. ( nie dziwię się, że tomek nie widział różnicy miedzy 406-a 350).

Raczej nie odbiegają od określonego (typowego brzmienia Accuphase-a).

Co do elementów.... to chyba szału nie ma ( nie rozkręcałem) ale sporo tam elementów SMD,które do audiofilskich nie należą.

Ale samymi elementami dobrego dźwięku się nie stworzy.

Czasami uważam że niektóre firmy kompensują kiepski układ audiofilskimi elementami. (nie zawsze)

Nasz kolega z Francji tez uruchomił i jest zadowolony :-)

Co ciekawe duzo elementów zamówił z Polski z allegro itp ;-)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-30102-078923700 1300088863_thumb.jpg

post-30102-036804400 1300088871_thumb.jpg

post-30102-044890600 1300088881_thumb.jpg

post-30102-005781500 1300088889_thumb.jpg

post-30102-065710000 1300088895_thumb.jpg

post-30102-069864800 1300088903_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Panowie, jedno pytanie do znawców.

 

Wygląda na to, że moja końcówka (przynajmniej jedna) jest OK. Odpaliłem ją ale tylko na kilkanaście sekund - zdążyła się ustabilizować (a przynajmniej się nie wzbudzała), wyłączyłem bo bałem się o trany, które nie były prawidłowo przytwierdzone do radiatora.

 

Teraz muszę je przytwierdzić odpowiednio do radiatora i będzie już zakończony temat. Generalnie w zakładach za ślepe gwintowanie wg rysunku chcą co najmniej 200PLN. Dorzucę sobie ze 150PLN i kupie wiertarkę, ze stojakiem i do tego jakiś gwintownik.

 

Moje pytanie brzmi, czy do przytwierdzenia tranów do radiatora wystarczy dwustronnie samoprzylepna taśma termoprzewodząca? Czy jednak śruby muszą być?

 

Pozdraiam

System gra dobrze, albo nie....

Panowie, jedno pytanie do znawców.

 

Wygląda na to, że moja końcówka (przynajmniej jedna) jest OK. Odpaliłem ją ale tylko na kilkanaście sekund - zdążyła się ustabilizować (a przynajmniej się nie wzbudzała), wyłączyłem bo bałem się o trany, które nie były prawidłowo przytwierdzone do radiatora.

 

Teraz muszę je przytwierdzić odpowiednio do radiatora i będzie już zakończony temat. Generalnie w zakładach za ślepe gwintowanie wg rysunku chcą co najmniej 200PLN. Dorzucę sobie ze 150PLN i kupie wiertarkę, ze stojakiem i do tego jakiś gwintownik.

 

Moje pytanie brzmi, czy do przytwierdzenia tranów do radiatora wystarczy dwustronnie samoprzylepna taśma termoprzewodząca? Czy jednak śruby muszą być?

 

Pozdraiam

 

Śruby koniecznie mistrzu. Kup reczny gwintownik za pare złoty na allegro. Gwintuje sie tylko 2-ma pierwszymi bo to aluminium. Bedzie Ci potrzebna też oprawka do gwintownika. I jeszcze jedno - dokladnie poprzymierzaj tranzystory żeby ci otwory nie wypadły na żebrach radiatora tylko na pustych przestrzeniach pomiedzy nimi :-)

Ja chciałem robić na ślepy gwint na 5-6mm głebokości. (nieprzelotowe) Także dopasowałem sobie rysunek dokładnie pod PCB. Są do tego jakieś specjalne gwintowniki (spiralne). Ale spróbuję też z przelotowymi, bo może faktycznie da się tak wymierzyć aby trafić między żebra...

System gra dobrze, albo nie....

.. prośba ..

 

Czy któryś z Kolegów mógłby mi wysłać spis części do zabezpieczenia - materiału papierowego wysyłanego przez Tomka z zabezpieczeniem (w postaci np. skanu) .. oryginał spisu gdzieś mi się zapodział ten on ..

 

rafal(kropka)szczepanski(malpka)wp.pl

 

Podziękował!

Ja chciałem robić na ślepy gwint na 5-6mm głebokości. (nieprzelotowe) Także dopasowałem sobie rysunek dokładnie pod PCB. Są do tego jakieś specjalne gwintowniki (spiralne). Ale spróbuję też z przelotowymi, bo może faktycznie da się tak wymierzyć aby trafić między żebra...

 

Nie ma sensu robić ślepych gwintów. Wiem że ładniej by wygladało jezeli chcesz dac radiatory jako boki obudowy - ale np. jezeli zastosujesz czarne radiatory to kup czarne śrubki i wszystko będzie cacy :-)

Ja dostałem taki:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

.. ! BEZCENNE ! - podziękował ..

w.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Nie ma sensu robić ślepych gwintów. Wiem że ładniej by wygladało jezeli chcesz dac radiatory jako boki obudowy - ale np. jezeli zastosujesz czarne radiatory to kup czarne śrubki i wszystko będzie cacy :-)

 

Dzięki.

System gra dobrze, albo nie....

Paweł-śrubki kupowałeś?w TME?...to raczej zdarli z Ciebie.

Gwintowanie jest prozaiczne,tylko trzeba prowadzić pewnie rękę i nie robić nic na siłę,bo aluminium jest miękkie...a jak się nie uda można przycisnąć(skręcić)jakimś profilem.

Paweł-śrubki kupowałeś?w TME?...to raczej zdarli z Ciebie.

Gwintowanie jest prozaiczne,tylko trzeba prowadzić pewnie rękę i nie robić nic na siłę,bo aluminium jest miękkie...a jak się nie uda można przycisnąć(skręcić)jakimś profilem.

 

Chyba 12zł za 100szt.( znośnie) chciałem koniecznie czernione.

Nie liczyłbym na taki schemat. Jedyny sposób, to znaleźć kogoś kto ma taki wzmacniacz (może da i się z kimś salonu za pewną opłatą dogadać) i zrobić dokładne zdjęcia płytki (i ew. spisać część elementów). Na podstawie tego zrobić schemat to kilka - kilkanaście godzin. A masz takie dojścia?

 

Worek złota za dojście do Luxmana d-08.

System gra dobrze, albo nie....

chłopaki czy ktoś ma schemat E-406 w wersji V - prądowe sprzężenie zwrotne lub E-407 ?

Mimo wielu trudności zaczynam znowu pisać na forum .i w związku z dużym zainteresowaniem p-350 (niewart kopiowania)zrobię tym kruży zapłacili za pcb e-407 lub e-408 obydwa ze sprężeniem zwrotnym .Wybór należy do was .Niech się dzieje co chce .Przecież to DIY !!!!!!

Mimo wielu trudności zaczynam znowu pisać na forum .i w związku z dużym zainteresowaniem p-350 (niewart kopiowania)zrobię tym kruży zapłacili za pcb e-407 lub e-408 obydwa ze sprężeniem zwrotnym .Wybór należy do was .Niech się dzieje co chce .Przecież to DIY !!!!!!

 

Zróbcie jak chcecie 305V - gra lepiej od 406 w/g Mar_70. Ja juz kończe swój :-)

Rewelacja - ja głosuję za E407 .

 

E-408 ma przekomdinowany stopień wejścioy i ponoć stracił rozdzielczość poprzednika - E407 to superrrrrr integra.

Ok dziś wieczorem jak wrócę z pracy biorę się za rysowanie 407 do piątku powinna być gotowa .

Mar_070 prosi wszystkich:

 

"prosze wszystkich bioracych udzial w zamowieniu o podanie na PW danych adresowych.

 

 

pzdr "

 

Prosił mnie o napisanie bo się nie może do forum dobić.

Witam,

 

jeszcze raz, brakuje inteligencji:)

 

-72 i +72 podłączam za mostkiem?, czyli jak, bo po wyprostowaniu, to te napięcia są na płytkach wzmacniaczy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Lumin T3, Arcam CD37, Hegel H360, ekta MKII (Troels Gravesen)

Witam,

 

jeszcze raz, brakuje inteligencji:)

 

-72 i +72 podłączam za mostkiem?, czyli jak, bo po wyprostowaniu, to te napięcia są na płytkach wzmacniaczy.

 

 

Właśnie to napięcie po wyprostowaniu i odfiltrowaniu łączysz pod soft start.

Ja chciałem robić na ślepy gwint na 5-6mm głebokości. (nieprzelotowe) Także dopasowałem sobie rysunek dokładnie pod PCB. Są do tego jakieś specjalne gwintowniki (spiralne). Ale spróbuję też z przelotowymi, bo może faktycznie da się tak wymierzyć aby trafić między żebra...

 

Stosuje gwintowniki spiralne z Fanaru. Rewelacja. Jeden gwintownik załatwia sprawę, wióry same wychodzą i można gwintować bez cofania. Jedynie trzeba spryskać przed gwintowaniem dla przykładu WD40. Bardzo polecam.

 

Wygląda podobnie do tego

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Właśnie to napięcie po wyprostowaniu i odfiltrowaniu łączysz pod soft start.

Czyli lecę od głównych kondów 33 000 uF do wzmacniacza i równolegle podaję pod softstart?

Lumin T3, Arcam CD37, Hegel H360, ekta MKII (Troels Gravesen)

Stosuje gwintowniki spiralne z Fanaru. Rewelacja. Jeden gwintownik załatwia sprawę, wióry same wychodzą i można gwintować bez cofania. Jedynie trzeba spryskać przed gwintowaniem dla przykładu WD40. Bardzo polecam.

 

Wygląda podobnie do tego

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Dzięki HK, kilka dni temu właśnie kupiłem Fanarowskie gwintowniki. Niestety stojak wiertarski z Castoramy, ma chyba chińskie 43mm i nie mogę na nim zamontować wiertarki. A ręcznie boje się, że nie pójdzie mi pionowo. Jadę dzisiaj oddać i wziąć jakiś droższy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

System gra dobrze, albo nie....

Dzięki HK, kilka dni temu właśnie kupiłem Fanarowskie gwintowniki. Niestety stojak wiertarski z Castoramy, ma chyba chińskie 43mm i nie mogę na nim zamontować wiertarki. A ręcznie boje się, że nie pójdzie mi pionowo. Jadę dzisiaj oddać i wziąć jakiś droższy.

 

Ważniejsze od pionowości jest to żebyś ustawil otwory pomiedzy żebrami

Ważniejsze od pionowości jest to żebyś ustawil otwory pomiedzy żebrami

A jakie to ma znaczenie?

W fabrycznych widziałem otwory nieprzelotowe. Jak skręcasz nakrętką to nie ma sprawy, ale jak masz nagwintowane to po co?

 

Jeszcze jedna prośba odnośnie tego mojego pytania z zabezpieczeniem, bo stanąłem wczoraj. Jakby ktoś odpowiedział.

Po prostu nie wiem po co podaje się to napięcie +-72V na płytkę zabezpieczenia. No i skąd i jak to połączyć

Lumin T3, Arcam CD37, Hegel H360, ekta MKII (Troels Gravesen)

A jakie to ma znaczenie?

W fabrycznych widziałem otwory nieprzelotowe. Jak skręcasz nakrętką to nie ma sprawy, ale jak masz nagwintowane to po co?

 

Jeszcze jedna prośba odnośnie tego mojego pytania z zabezpieczeniem, bo stanąłem wczoraj. Jakby ktoś odpowiedział.

Po prostu nie wiem po co podaje się to napięcie +-72V na płytkę zabezpieczenia. No i skąd i jak to połączyć

 

To proste mistrzu. Złamiesz wiertło.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.