Skocz do zawartości
IGNORED

Nasz Air Force One uległ katastrofie!


subagazi

Rekomendowane odpowiedzi

Gość skynyrd

(Konto usunięte)

antaresAN, 11 Kwi 2010, 22:36

 

>muls z bladziem i melomanem to ZROBILI!

 

 

muls to by sobie sam pieluchomajtek nie zmienił - on tylko te bełkociki-paszteciki ma opanowane.

Kompletny mentekaptus

trzeba by go na wycieczke wysłac, samolotem

Nie jestem filologie angielskim, ale napis na obrazku był z błędem>

Everything has gone according to plan.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Nie jestem filologiem angielskim, ale napis na obrazku był z błędem>

Everything has gone according to plan.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

to,co zacytuje,to nie jest diagnoza,to jedna z wielce prawdopodobnych hipotez.mowi o tym ekspert.

 

Wypowiedź Ryszarda Drozdowicza z Laboratorium Aerodynamicznego Politechniki Szczecińskiej (ZUT)

 

Jako pilot oceniam, że sugerowany w mediach błąd pilota jest mało prawdopodobny. Na podejściu do lądowania nie wykonuje się żadnych manewrów typu silne przechylenie lub nagłe zmiany prędkości. A takie silne przechylenie zauważyli świadkowie. Pilot wykonał dodatkowe kręgi nadlotniskowe, aby upewnić się co do warunków lądowania i na tej podstawie podjął uzasadnioną decyzję o lądowaniu. Nieprawdopodobne też jest, aby doświadczony pilot wraz z drugim pilotem pomylili się co do wzrokowej oceny wysokości, nawet w przypadku awarii przyrządów, która jest również nieprawdopodobna. Należy tutaj zauważyć, że mgła jest na ogół z prześwitami i przy dziennym świetle nie stanowi istotnej przeszkody do wzrokowej oceny warunków lądowania. Okoliczności wskazują jednak na poważną awarię lub celowe zablokowanie układu sterowania. Taką blokadę można celowo zamontować tak, aby uruchomiła się przy wypuszczeniu podwozia lub klap bezpośrednio na prostej przed lądowaniem. Przy blokadzie klap lub lotek na prostej katastrofa była nieunikniona, gdyż pilot nawet zwiększając nagle ciąg, nie był w stanie wyprowadzić mocno przechylonej ciężkiej maszyny, mając wysokość rzędu 50-100 m i prędkość rzędu 260 km/h.

podobny przypadek w wykonaniu Airbusa

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

GRAND, 11 Kwi 2010, 23:22

 

Na stacjach typu Discovery lub NG są programy poświęcone katastrofom lotniczym. Większość wypadków to splot nieszczęsliwych, z pozoru drobnych, wydarzeń - z którymi współistnieje błąd ludzki.

Nad kiepskim lotniskiem w Smoleńsku panowała mgła, a pilot pomimo że otrzymał zalecenie udania się do Mińska próbował lądować. Tyle wiemy.

>cir, 11 Kwi 2010, 18:52

 

>Rosjanie w sumie pisza wiecej niz nasi teraz komentują silny wiatr boczny

 

Dziwne. Ja słyszałem informację o wietrze 3-4 m/s, czyli niedużo. Gdyby wiatr był rzeczywiście silny to chyba mgła by się raczej nie utrzymała.

Jestem Europejczykiem.

 

Zombywoof

11 Kwi 2010, 23:35

O mnie » Ignoruj » PW »

 

stat: 399 / 246 / 0 GRAND, 11 Kwi 2010, 23:22

 

Na stacjach typu Discovery lub NG są programy poświęcone katastrofom lotniczym. Większość wypadków to splot nieszczęsliwych, z pozoru drobnych, wydarzeń - z którymi współistnieje błąd ludzki.

Nad kiepskim lotniskiem w Smoleńsku panowała mgła, a pilot pomimo że otrzymał zalecenie udania się do Mińska próbował lądować. Tyle wiemy.

 

 

z ta informacja o gestej mgle ,gryzie sie ten filmik,ta mgla na tym filmie to w polowie dym z rozbitej maszyny,i to w nie jest naginanie faktow w zadna ze stron

Zombywoof, 11 Kwi 2010, 23:38

 

>Nowy2, 11 Kwi 2010, 22:41

>

>Jakieś wnioski w związku z błędem językowym na obrazku?

 

powinien byc Present Perfect

 

a obrazek nie moj :P

GRAND, 11 Kwi 2010, 23:54

 

Film widziałem.

Teraz fakty

- ustawienie balansu bieli w elektronicznej kamerze rozjaśnia tło

- warunki pogodowe da się łatwo sprawdzić, jest wiele raportów, dostępnych także w Internecie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Wiatr przy ziemi (chyba) 6 km/godz.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Grand,

mgła jak cholera, oprócz dymu. Te drzewa są max 200-300 m dalej, kręcone szerokim kątem już są mocno przymglone (mówili o 500m widoczności). Zdjęcia robione i tak co najmiej pół godziny lub więcej po katastrofie, a poranna mgła szybko ustępuje.

Jaro_747 -- to dlaczego ruski zchodził pochylony na skrzydło? to nawet Polacy na lotnisku komentowali przed kamerami

 

w tvn była wypowiedz byłego dowodcy 36płk -twierdził juz ze było 1 podejscie

jak obejrzycie ladowania ktore sa w sieci tu-154 na podobnych lotniskach bez naprowadznia radiowego to wszystkie sa z podawaniem owego kwitu o ktorym mowi ruska obsługa czyli z ustnym naprowadzaniem sie co do odległosci i wysokosci a nasi ponoc to kompletnie olali i grzali ostro w dół

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Bedziemy mieli nowy polski MIT. Bo przecież tak zawsze jest, że musi być winny za nasze nieszczęścia. Gdyby nie ONI to...

W końcu Katyń się wyjaśnia, ruscy prawie przepraszają... Sekcja gen. Sikorskiego też nie potwierdziła "naszej prawdy"... Co my tera czcić bendziem?

I oto mamy znowu "polski cud" - na szczęście jest nowa tragedia....

Będziem tworzyć nowe mity, będzie na kogo zwalać... własną głupotę.

A ja znalazłem dość ciekawy artykuł ,że 7 kwietnia jak lądował wiadomy samolot to była zamontowana specjalna mobilna aparatura radiolokacyjna do sprowadzania maszyn w trudnych warunkach czemu ją potem zdjeto mozna było zostawić na te 3 dni prawda ale po co? link:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

>cir, 12 Kwi 2010, 00:11

 

>Jaro_747 -- to dlaczego ruski zchodził pochylony na skrzydło? to nawet Polacy na lotnisku

>komentowali przed kamerami

 

A skąd mam niby wiedzieć? Może też nie trafił w oś pasa i w ostatniej chwili próbował jeszcze coś zdziałać. Ci sami ludzie na lotnisku nic nie mówili o jakimś silnym wietrze.

 

Na temat kwitu wypowiadał się nasz pilot - mówił, ze to tylko u Sowietów - u nas już od dawna się tego nie używa. Faktem jest, że od początku Rosjanie podawali, że samolot szedł prawidłowo i w pewnym momencie zaczął schodzić ostrzej. W jakimś momencie przestali też rozmawiać z wieżą.

Jestem Europejczykiem.

 

sobota o 13 czyli było to od razu komentowane po wypadku

czyli potwierdza to jeszcze bardziej jeden ciąg pomyłek prowadzacy do wypadku

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Jaro nikt na takiej wysokosci nie skreca z połozeniem na skrzydło, ci ludzie mowili ze ruski był metr nad pasem jak dał w rure

 

raz mi sie trafiło lądowanie z chyba duzym pochyleniem na skrzydło bo myslałem ze sie przewracamy -podobno własnie z powodu wiatru

jak rozmawiałem z ludzmi zwiazanym z lotnictwem to mowili ze to jeden z ulubionych manewrow w lotnictwie wojskowym a zakazany w cywilny- tylko powtarzam nie wiem ile w tym prawdy ale mowili ludzie wiarygodni

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Ciekawe co wykaże analiza czarnych skrzynek. Mnie cały czas zastanawia problem prawidłowego odczytu wysokości w samolocie. Co piloci widzieli na przyrządach?

Jestem Europejczykiem.

 

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.