Skocz do zawartości
IGNORED

Katastrofa Tu 154M, teorie spiskowe...


foxbat

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się nad reakcją premiera na raport.Rosjanie wspominali o jednostronnej winie,braku profesjonalizmu jeszcze przed przekazaniem raportu.Na miejscu premiera przyjęcie go byłoby przyznaniem się do słabości państwa które reprezentuje.

dlatego zaczyna stawac okoniem, musi zamieszac zeby nie pokazac nam jak bylo naprawde, jak zle jest z nimi, jak zle jest z tzw. wladza, wojskiem, sadownictwem...gdyby wypadek byl u nas to juz by góra wiedziala jak wszystko rozmydlic...niestety jest w tej sprawie jeszcze strona rosyjska...

Home is where the needle marks try to heal my broken heart...

dlatego zaczyna stawac okoniem, musi zamieszac zeby nie pokazac nam jak bylo naprawde, jak zle jest z nimi, jak zle jest z tzw. wladza, wojskiem, sadownictwem...gdyby wypadek byl u nas to juz by góra wiedziala jak wszystko rozmydlic...niestety jest w tej sprawie jeszcze strona rosyjska...

 

Na szczęście dla Tuska jest to niewiarygodna dla tłumów Rosja a nie wiarygodne USA....ciekawe czy poznamy raport.

  • 2 tygodnie później...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Załoga została zmylona o 800m.(2011-01-03 06:43)

 

~LMTak przedstawił sprawę ekspert wojskowy w

parlamencie europejskim.Oglądajcie-"PE –

Smoleńsk 2010 – wysłuchanie publiczne

– ekspercka analiza wojskowego kontrolera

lotów".

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Koledzy od mgly zamachu bomb i swietego gralla sobie narazie siedza i obserwuja. A Wy sie za tych madrych uwazacie....

 

Bo jakze latwo bylo w pare godz po zamachu podchwycic piosenke o tym ze to brawura i glupota pilotow sa w 100% winne tragedii oraz napewno Blasik z Kaczorem za sterami sami ladowali.

Przeciez to takie logiczne i proste i idealne.

To tak samo jak auto sie rozbije na drzewie to przeciez zawsze winny kierowca i predkosc. ZAWSZE

 

A to ze objad za slony to winna zona...ZAWSZE.

 

Macie racje Panowie..gdyby nie ladowali by sie nie rozbili. Odkrycie roku...NOBLA DLA WAS!!!

Wiecej...gdyby nie wystartowali tez by sie nie rozbili.

I tu...ale cicho sza...bo to mega news i tajemnica. Winni sa bracia WRIGHT...gdyby nie wynalezli samolotu do katastrofy by nie doszlo !!!

 

Jak widzicie logicznie i na temat wine mozna zwalic na kogo sie chce. To jest z logika takie proste.

 

P.S czy w koncu szanowne grono specow wie w jakiej odległosci byla dalsza naprowadzajaca??

Robercie! nie wiem czy dalej tego nie rozumiesz, ale oni nie mieli pozwolenia na ladowanie... pozwolenie dostaliby dopiero gdyby potwierdzili, ze widza pas startowy... wina jest systemowa... nie tylko pilotow... to tak jakby karac komputer za blad programisty...

„Tak samo jak ludzie, Funky, bez żadnej różnicy” | VITUPERATIO STULTORUM LAUS EST

foxbat> rozumiem oczywiscie ze rozumiem. Tylko ze hmm wiadomosci ktore do nas docieraja sa niejasne.

Zupelnie inne zeznania kontrolerow przy pierwszym przesluchaniu, inne pozniej. Dodaj do tego rozmowe ktora kontroler przeprowadzil z redaktorem chyba nastepnego dnia.

Ja tam nie slyszalem by mowil ze nie mieli prawa ladowac, jedyne co powiedzial interesujacego to fakt niekwitowania wysokosci i braku zrozumienia (jezyk). Myslisz ze czlowiek na ktorego zmianie zginal prezydent innego panstwa nie zaczal by swojego wywiadu od slow : ZABRONILEM IM LADOWAC

 

Owszem padla komenda horyzont ale przypuszczalnie wtedy gdy juz brzozki kosili... do tego czasu nawet w stenogramach kontroler odpowiada " na kursie i sciezce"

Przypominam oni nie przyziemiali na pasie tylko rozbili sie grubo wczesniej.

Mozliwe ze chcieli na decyzyjnej (100m) doleciec do pasa i wtedy zdecydowac.

Wiec o jakim pozwoleniu mowisz?

>Wiec o jakim pozwoleniu mowisz?

 

takim, ze nie mieli pozwolenia na ladowanie.. mieli zejsc do 100m i jesli nie widzieli pasa to spadac.... jesli by na 100m widzieli pas, zameldowali by kontrolerowi, ze widza pas, dopiero wtedy on wydalby pozwolenie na ladowanie... a oni chcieli zrobic jak piloci Jak-40... oni tez nie mieli pozwolenia na ladowanie... a wyladowali...

„Tak samo jak ludzie, Funky, bez żadnej różnicy” | VITUPERATIO STULTORUM LAUS EST

Robert, zauwaz, ze nawigator mial 50godzin wylatane na tej maszynie, nie znal rosyjskiego i co ciekawe podawal wysokosc z radiowysokosciomierza, a nie z barometrycznego... zreszta mozna mowic co sie chce, ale np. cywilnemu to kazaliby "wy***rdalac" na inne lotnisko... podobnie jak Ilowi 76, ktory probowal ladowac wczesniej... co do organizacji calej tej imprezy... synchronizacja informacji byla super... nawet gdyby wyladowali, to i tak zostaliby na lotnisku bo nie bylo samochodow!

„Tak samo jak ludzie, Funky, bez żadnej różnicy” | VITUPERATIO STULTORUM LAUS EST

No mozliwe mozliwe wina załogi wg mnie jest bezdyskusyjna. Tak jak powiedziales powinni wypie..lac i tyle.

Za duzo tam bylo czynnikow ryzyka.

Ale inne elementy o ktorych MAK zapomina spowodowaly ze ten łancuszek mial taki a nie inny przebieg.

I to bym chcial by raporcie bylo podane.

P,S rzeczony IL prawie skrzydlem pas zarył wiec mial zezwolenie...odlecial dopiero po tym incydencie

Robercie, ja tam raportu MAK nie czytalem.... pewnie jest jednostronny... nie napisza, ze sie bali podjac decyzje... przeczytaj ten art! takich ludzi juz nie ma chyba! zobacz, pomysl co by bylo, gdyby ten czlowiek sie pomylil...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

„Tak samo jak ludzie, Funky, bez żadnej różnicy” | VITUPERATIO STULTORUM LAUS EST

Robert, zauwaz, ze nawigator mial 50godzin wylatane na tej maszynie, nie znal rosyjskiego i co ciekawe podawal wysokosc z radiowysokosciomierza, a nie z barometrycznego... zreszta mozna mowic co sie chce, ale np. cywilnemu to kazaliby "wy***rdalac" na inne lotnisko... podobnie jak Ilowi 76, ktory probowal ladowac wczesniej... co do organizacji calej tej imprezy... synchronizacja informacji byla super... nawet gdyby wyladowali, to i tak zostaliby na lotnisku bo nie bylo samochodow!

 

W USA zmieniono przepisy po pewnym wypadku lotniczym na pasie startowym kiedy zderzyły się dwa samoloty. Drugi pilot poinformował kapitana że na pas ma sie wytoczyć inny samolot, kapitan informacje zignorował a pilotowi zabrakło pewności siebie żeby przerwać start. Tak doszło do katastrofy. Po tym zdarzeniu zmieniono procedury w taki sposób by w podobnych sytuacjach każdy pilot "był bardziej lekliwy" przed okolicznościami niż konsekwencjami ze strony przełożonych.

Koledzy od mgly zamachu bomb i swietego gralla sobie narazie siedza i obserwuja. A Wy sie za tych madrych uwazacie....

 

Bo jakze latwo bylo w pare godz po zamachu podchwycic piosenke o tym ze to brawura i glupota pilotow sa w 100% winne tragedii oraz napewno Blasik z Kaczorem za sterami sami ladowali.

Przeciez to takie logiczne i proste i idealne.

To tak samo jak auto sie rozbije na drzewie to przeciez zawsze winny kierowca i predkosc. ZAWSZE

 

A to ze objad za slony to winna zona...ZAWSZE.

 

Macie racje Panowie..gdyby nie ladowali by sie nie rozbili. Odkrycie roku...NOBLA DLA WAS!!!

Wiecej...gdyby nie wystartowali tez by sie nie rozbili.

I tu...ale cicho sza...bo to mega news i tajemnica. Winni sa bracia WRIGHT...gdyby nie wynalezli samolotu do katastrofy by nie doszlo !!!

 

Jak widzicie logicznie i na temat wine mozna zwalic na kogo sie chce. To jest z logika takie proste.

 

P.S czy w koncu szanowne grono specow wie w jakiej odległosci byla dalsza naprowadzajaca??

 

 

absurd....widzę że z Ciebie niezły macho i raz powiedzianego zdania nie zmieniasz.Tylko nie kłam.Nikt kilka godzin po katastrofie nie obwiniał nikogo za katastrofę.Z czasem pojawiało się coraz więcej faktów wskazujących na winę pilotów i organizatorów początku kampanii prezydenckiej L.Kaczyńskiego.Stenogramy potwierdziły przypuszczenia a ostatnie wypowiedzi ekspertów nie polityków stawiają kropkę nad "i"

 

W dużym stopniu mianowany przez Kaczyńskiego i uchowany przed Klichem dowódca gen. broni pil. Andrzej Błasik

jest odpowiedzialny za tragedię a nie kontrolerzy z blaszaka w smoleńsku.

Ciekawa sprawa...niesamowita wrecz. Dzieki za linka.

 

A do MAKu i rosyjskiego sledztwa podam cytat z ww artykułu ktory powinien otworzyc oczy poniektorym jak tam jest z ta niezawisłoscia i prawda objawiona.

 

Sprawa była śliska - podczas badania jej przez komisję wyszło na jaw dużo różnych dużo niedoróbek. A badali to ludzie, którzy tworzyli ten system, więc częściowo to oni odpowiadali za to, że doszło do tak dramatycznej sytuacji. Zatem przyznanie mi nagrody byłoby równoznaczne z ich przyznaniem się do winy. Komisja badała przecież swoje własne błędy

Robert, dokladnie, dlatego uwazam, ze to blad systemu... i niestety, wiekszosc bledow, jednak lezy po polskiej stronie.... przeczytaj sobie, gdzies byl wywiad, z bylym dowodca (jeszcze za komuny) tego pulku, gdzie, z pierwszym kc latal tylko dowodca pulku! a doswiadczenie zalogi/nalot bylo szokujace w stosunku do tych jakie sa obecnie...

„Tak samo jak ludzie, Funky, bez żadnej różnicy” | VITUPERATIO STULTORUM LAUS EST

Z czasem pojawiało się coraz więcej faktów wskazujących na winę pilotów

panie Robert Gdańsk nie rób z siebie głupka

 

Panie Władz

To ze mam odmienne zdanie nie oznacza ze jestem głupkiem. Natomiast bardzo duzo swiadczy o Panu.

Prawda jest zalezna od czasu w ktorym sie zyje.

W sredniowieczu fakty i prawdy gloszone przez "kosciół" wykluczaly np prace naszego rodaka "o obrotach cial niebieskich"

Nastepne lata jakos model bazowy mocno zdeformowaly ...

To taka luzna dygresja natemat faktow, prawd i wogule pewnosci otaczajacego swiata.

 

W tym tonie juz raz zapowiedzialem i teraz zakanczam dyskusje z Panem Władzą (hehe)

Prosze nie komentuj moich wypocin ja nie bede Twoich.

Dziekuje.

Panie Władz

To ze mam odmienne zdanie nie oznacza ze jestem głupkiem. Natomiast bardzo duzo swiadczy o Panu.

Prawda jest zalezna od czasu w ktorym sie zyje.

W sredniowieczu fakty i prawdy gloszone przez "kosciół" wykluczaly np prace naszego rodaka "o obrotach cial niebieskich"

Nastepne lata jakos model bazowy mocno zdeformowaly ...

To taka luzna dygresja natemat faktow, prawd i wogule pewnosci otaczajacego swiata.

 

W tym tonie juz raz zapowiedzialem i teraz zakanczam dyskusje z Panem Władzą (hehe)

Prosze nie komentuj moich wypocin ja nie bede Twoich.

Dziekuje.

 

o jakim odmiennym zdaniu piszesz.Człowieku nie przyjmujesz do świadomości wyników śledztwa i wymyślasz pierdoły dla poparcia wypisywanych idiotyzmów.

 

hehe to mogę ja.Wszystko potwierdza winę pilotów i organizatora.

Robercie, widzisz, to jest tak jak w tym arcie co wkleilem, gdyby na "wierzy" ktos wzialby odpowiedzialnosc na siebie i kazal stanowczo odejsc, albo dowodca Tu154M nie balby sie podjac decyzji o odejsciu... blad systemowy... oni nie powinni sie bac konsekwencji sluzbowych, a bac konsekwencji katastrofy...

„Tak samo jak ludzie, Funky, bez żadnej różnicy” | VITUPERATIO STULTORUM LAUS EST

o jakim odmiennym zdaniu piszesz.Człowieku nie przyjmujesz do świadomości wyników śledztwa i wymyślasz pierdoły dla poparcia wypisywanych idiotyzmów.

 

hehe to mogę ja.Wszystko potwierdza winę pilotów i organizatora.

 

[wycieczki osobiste]

mamy tutaj tylko Twoje wpisy, nie znamy caloksztaltu....wybacz wiec nam moze pochopne opinie na temat Twojej inteligencji i madrosci zyciowej....

 

Robercie, widzisz, to jest tak jak w tym arcie co wkleilem, gdyby na "wierzy" ktos wzialby odpowiedzialnosc na siebie i kazal stanowczo odejsc, albo dowodca Tu154M nie balby sie podjac decyzji o odejsciu... blad systemowy... oni nie powinni sie bac konsekwencji sluzbowych, a bac konsekwencji katastrofy...

zostawmy wieże, ten czlowiek , ktory pilotowal nie powinien byc pierwszym pilotem, a moze wogole dowodzic czymkolwiek, generala nie powinno byc w kabinie i prezydentem nie powinien byc kaczynski....ten samolot i to co sie w nim wydarzylo to miniatura naszego kraju, niekompetencja, brak kadr bo ludzie na poziomie od takich generalow czy prezydentow odchodza, hucpa i brak jakiejkolwiek odpowiedzialnosci za swoje czyny....

Home is where the needle marks try to heal my broken heart...

Władz w jednym sie zgadzamy " hehe to moge ja" az tyle i tylko tyle...

A moje wymyslone pierdoly sa praca KOPERNIKA dosc istotna dla swiata (wpisz w google jak na historii spales)

Robercie, widzisz, to jest tak jak w tym arcie co wkleilem, gdyby na "wierzy" ktos wzialby odpowiedzialnosc na siebie i kazal stanowczo odejsc, albo dowodca Tu154M nie balby sie podjac decyzji o odejsciu... blad systemowy... oni nie powinni sie bac konsekwencji sluzbowych, a bac konsekwencji katastrofy...

foxbat decyzja o odejsciu a własciwie jej brak była kolejnym jak rozumiem złamaniem reguł poczynajac od startu w w-wie

jesli prawda jest ze Błasik a nie kapitan tutka witał kaczynskich w samolocie to było to od poczatku pasmo pomyłek i dowolnych interepretacji zasad przez wojskowych tak jak w katastrofie casy

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Robercie, widzisz, to jest tak jak w tym arcie co wkleilem, gdyby na "wierzy" ktos wzialby odpowiedzialnosc na siebie i kazal stanowczo odejsc, albo dowodca Tu154M nie balby sie podjac decyzji o odejsciu... blad systemowy... oni nie powinni sie bac konsekwencji sluzbowych, a bac konsekwencji katastrofy...

 

Niedawno pojawiła się informacja o odprawie z Błasiakiem tuż przed odlotem.Kapitan odmówił lotu natomiast musiał wykonać polecenie dowódcy.Zaznaczam jest to nie potwierdzona informacja.

 

Władz w jednym sie zgadzamy " hehe to moge ja" az tyle i tylko tyle...

A moje wymyslone pierdoly sa praca KOPERNIKA dosc istotna dla swiata (wpisz w google jak na historii spales)

 

co jeszcze Kopernik napisał o smoleńskiej katastrofie.Ciekawe czy konsultował się z Nostradamusem.

nie, no ja mysle, ze to przez tego goscia od grawitacji.. jak on tam mial???

„Tak samo jak ludzie, Funky, bez żadnej różnicy” | VITUPERATIO STULTORUM LAUS EST

olivia newton

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Home is where the needle marks try to heal my broken heart...

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.