Skocz do zawartości
IGNORED

Naprawa pogwarancyjna


bazookie

Rekomendowane odpowiedzi

Uświadomcie mnie, proszę. Czy naprawa pogwarancyjna objęta jest gwarancją? Jeśli krótko po naprawie (i zainkasowaniu za nią odpowiedniej kwoty) sprzęt ulegnie ponownemu (identycznemu) uszkodzeniu kto ponosi koszty naprawy?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/64104-naprawa-pogwarancyjna/
Udostępnij na innych stronach

Na każdy wymieniany element, serwis MUSI dać Ci gwarancję.

Denon PMA 925R, Sony TA F690ES, ST-S590ES, NuBERT NuBox 360, AKG K550, Graham Slee Solo klon, BCL.

"Doświadczenie jest ostatecznym kryterium prawdy".

Chyba,że za obopólną zgodą użyto do naprawy części używanej wtedy niekoniecznie.

Siłą rzeczy.

Denon PMA 925R, Sony TA F690ES, ST-S590ES, NuBERT NuBox 360, AKG K550, Graham Slee Solo klon, BCL.

"Doświadczenie jest ostatecznym kryterium prawdy".

A jeśli ekspertyza urządzenia była nieprawidłowa? Wymieniony element był tylko skutkiem ubocznym nieprawidłowego działania urządzenia które notabene w dalszym ciągu jest uszkodzone. Ponowna ekspertyza "fachowców" i kolejne wydane pieniądze? Nooo... tak to można do usranej śmierci się bawić i wydawać krocie.

Jeśli odbierasz urządzenie z serwisu i nadal jest ono nie sprawne, to za następną ekspertyzę chyba się nie płaci, natomiast nie wiem, czy np następna naprawa dotycząca tego samego, nie jest już za darmo - ale mówię chyba...

TA-E80ES | TA-N55ES MKIII | SS-G3 | CDP-X77ES | TC-K730ES | TC-K990ES | TC-765 | DTC-60ES | PCM-501ES | ST-S770ES | DENON DP-47F + AT AT33EV MC | JVC BR-7000ERA | PIONEER CT-9R

Jeśli wymieniony podzespol jest objęty gwarancją (producenta lub dystrybutora)to jak najbardziej masz na wspomniany(np. laser,transformator czy mechanizm lub blok)gwarancję.Inna żecz to gwarancja na usługę winna być i już.Ale są odstępstwa i tak producenci jak i dystrybutorzy nie dają (i o tym oficjalnie informują nie wiem czy zgodnie z prawem)gwarancji na moduły-bloki kpl.do sprzętu tv-plazm i lcd.(choć i w tym przypadku istnieją wyjątki).Pozdrawiam.

Jeżeli jest to identyczne uszkodzenie to w 90% przypadków, a zależnie od sprzętu i serwisu jest konkretna część wymieniana bez dodatkowej opłaty (tu się już można z serwisem posprzeczać).

 

Jeśli była inna praca podejmowana z racji nieprawidłowej lub niepełnej ekspertyzy (nie wszystko da się od razu poprawnie zdiagnozować nawet w autoryzowanym serwisie-są upierdliwe przypadki w elektronice) to niestety opłata już będzie za nowe części i robociznę- takie realia jak sprzęt jest po gwarancji.

 

Moja rada to poszukać innego serwisu albo uprzedzić,że jak nie naprawią raz, a dobrze (a jest to serwis autoryzowany danej firmy-działa to na nich zazwyczaj) to złożysz oficjalną skargę do głównego serwisu firmowego czy dystrybutora.

 

Może opisz dokładniej co się psuje i gdzie to naprawiasz.

Wraz ze zdobytą wiedzą przychodzi świadomość jak wielu rzeczy jeszcze nie wiesz...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.