Skocz do zawartości
IGNORED

Czy Esi Prodigy 7.1 Hifi zagra przy zapisie dźwieku w DTS-HD MA i Dolby TRUE HD

pawellato

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc. Mam możliwość zamiany na taką kartę i mogę ją wrzucić jako obsługującą 5.1 w kinie domowym, ale nie wiem czy zadziała po uruchomieniu płyty blu-ray z koncertem w HD.

Czy Esi Prodigy 7.1 zagra przy zapisie dźwieku w DTS-HD MA i Dolby TRUE HD? Prosze o pomoc jestem laikiem w tej dziedzinie.

NIE

NIE

Dzieki. Wczoraj podłączyle kartę Esi Julia no i jaka była niespodzianka kiedy przełaczyłem koncert Jeffa Becka na dźwięk ThrueHD i zagrała tylko, że w 2.0. Sam już nie wiem.

NIE

Każda karta zagra ... wystarczy że to zdekompresujesz w locie do PCM (tak jak to się odbywa podczas odtwarzania mp3 w każdym programie ... na prawdę słuchamy w ten czas PCM {zdekompresowanego mp3 ... oczywiście co zostało stracone na etapie kompresji to nie zostanie odzyskane})

Każda karta zagra ... wystarczy że to zdekompresujesz w locie do PCM (tak jak to się odbywa podczas odtwarzania mp3 w każdym programie ... na prawdę słuchamy w ten czas PCM {zdekompresowanego mp3 ... oczywiście co zostało stracone na etapie kompresji to nie zostanie odzyskane})

Czyli jaka karta do ThrueHD itp.: ASUS XONAR HDAV13 DELUX SNR 120dB HDMi 1.3a FV czy Auzentech X-Fi HomeTheater HD może inna?

Czyli jaka karta do ThrueHD itp.: ASUS XONAR HDAV13 DELUX SNR 120dB HDMi 1.3a FV czy Auzentech X-Fi HomeTheater HD może inna?

zagra, ale nie wypuści HD. Odtworzy tylko stratne jądro.

Pełną zgodność z wymogami specyfikacji Dolby TrueHD, DTS-HD Master Audio ma np. ASUS Xonar HDAV1.3

Pełną zgodność z wymogami specyfikacji Dolby TrueHD, DTS-HD Master Audio ma np. ASUS Xonar HDAV1.3

"Stratne jądro"? Jaka jest różnica miedzy sratnym jądrem a HD w odsłuchu?

Jakie stratne jądro? x-P Tak się składa że podczas dekompresji (i kompresji) DTS HD/Dolby HD nie ma strat.

taka jak mp3 a CD. Niby nieduża, ale ...