Skocz do zawartości
IGNORED

Pokój 13M2 Zakup Wzmacniacza I Głośników Do Ps3 I Tv Lcd.♦♠

lysos

Rekomendowane odpowiedzi

Chcę kupić amplituner i zestaw głośników 5.1. Mają to być komponenty zestawu TV + ps3. Chciałbym również muzyki słuchać z komputera oraz gramofonu. Mam do wydania około 3000pln. Pokój ma powierzchnię ok 13 m2. Mam nadzieję ,że coś pomożecie bo jestem kompletnie zielony w temacie.

Chcę kupić amplituner i zestaw głośników 5.1. Mają to być komponenty zestawu TV + ps3. Chciałbym również muzyki słuchać z komputera oraz gramofonu. Mam do wydania około 3000pln. Pokój ma powierzchnię ok 13 m2. Mam nadzieję ,że coś pomożecie bo jestem kompletnie zielony w temacie.

Zerknij w wyszukiwarkę jest tego miliony na forum. Pozdrawiam

• 2 tygodnie później...

Ja bym proponował wydać trochę mniej na ampli (czyli kupić jakis starszy model np. Harmana AVR155) a resztę kasy wydać na lepszy zestaw głośników (np. DALI CONCEPT 6 SET). Jeśli dobrze poszukasz zamkniesz się w 3000PLN (elektronika nie musi być nowa).

Bo na prawdę nie ma sensu wydawać kasy na najnowsze ampli, z którego bajerów i tak nie będziesz pewnie w pełni korzystać.

DENON AVR-1909 ten amplituner mi się bardzo podoba ale jest albo niedostępny albo strasznie drogi 2999. Chciałbym aby sprzęt był w miarę nowoczesny aby nie było potrzeby wymiany go w najbliższym czasie. Do zestawu o którym wspominałem tv lcd+ps3+pc+gramofon dojdzie telewizja HD kablowa.

zna ktoś może podobnej klasy sprzęt jak DENON AVR 1909 ?? albo może tańszy, trochę słabszy ale spełniający moje wymagania?

Zestaw głośników 5.1 - bardzo mi zależy na basie, gdyż zdecydowanie najwięcej słucham rapu jeżeli chodzi o muzykę.

dołączając się do tematu ->

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) mam pytanie: czy gdy pc+ps3+hdtv podłącze hdmi do ampli i jedno wyjście na tv to wszystko będzie hulać? a tv z ampli przez optyka?

a co sądzicie o tym zestawie?