Skocz do zawartości
IGNORED

Gdzie mogę poczytac o kablach

Kie??ek12

Rekomendowane odpowiedzi

Zamówiłem sprzęt i teraz myślę o kablach i nim zadam jakieś pytania z chęcią bym o tym gdzieś poczytał, bo jestem kompletnie zielony...

A może ktoś mi poradzi co można brać pod uwagę do Marantz SR5400+DV4400 + B&W 300 (bez suba) i jakie to wogóle są kwoty??

Z góry dzięki...

https://www.audiostereo.pl/topic/7284-gdzie-mog%C4%99-poczytac-o-kablach/

No właśnie..... aż za dużo, a ja potrzebuję podstawowych informacji, żebym wiedział na co mam zwrócić uwagę. Na forum poruszane są tematy bardziej szczegółowe, a ja potrzebuję na razie prostych informacji, np. takich jakie są w FAQach

Nikt nie stworzy takiego FAQ, ten sam kabel moze zagrac totalnie roznie w roznych sprzetach.

Jedyna metoda idziesz doi sklepu wypozyczasz ile sie da i sluchasz. Wybierasz najlepszy, stosunek jakosci do ceny uslyszysz sam, po prostu sluchajacvc bedziesz wiedzial czy dany kabekl jest wart pieniedzy jakie chca za niego.

Kiełek12 >

Jeśli Możesz przeznaczyć 10% kwoty na kable to dobrze , jeśli więcej to jeszcze lepiej.

A wszystko zależy od Twoich preferencji. Na forum było tego baaaardzo dużo? To chyba lepiej ?

Jeśli przebrniesz przez wpisy będzie Ci łatwiej coś wybrać.

Pójdę do kilku sklepów i zobaczymy co mi powiedzą. Może wreszcie dowiem się czym różnią się między sobą kable miedziane (poza średnicą) i jakich kabli użyć do połączenia amplitunera z DVD i z TV, bo dalej zielony jestem :(

Proszę bardzo:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Może przy okazji część forum poczyta i skończy pisać brednie (nie chodzi o wpływ na dźwięk).

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Jak już się tak dopominasz to proszę:-))

Ukryta Zawartość