Skocz do zawartości
IGNORED

Dość złożone pytanie

ŁukaszO

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chciałbym aby ktoś rozwiał wszyelki wątpliwości w kilku kwestiach

1. Na jakie czętstotliwości kładą nacisk przetworniki w gramofonach (niskie,średnie,wysoki) fajnie jakby ktoś podał wartości w hz:)

2 Czy jest przetworzenie dźwięku cyfrowego tak aby wydobyć z niego "ciepło" analogowe? Mam na myśli tutaj stare kawałki z lat 60,70,80 które były wydawane na płytach winyloych i powinny posiadać właściwości dźwięku analogowego, mimo tego iż zostały przetworzone cyfrowo w późniejszych latach.

Wymyśliłem sobie iż puszczając dźwięk z komputera(karta dźwiękowa Esu 1808) przez analogowy stół mikserski (soundcraft spirit live 4 i różne inne kompresory) można tego dokonać.

Przepraszam jeśli moje pytania są bez sensowne ale jestem laikiem w tych kwestiach, a chciałbym się tego dowiedzieć ponieważ nie stać mnie na gramofon i dobre systemy (jak narazie)a taka wiedza by mi się przydała

Pozdrawiam dzięki z góry za odpowiedzi:)

Witaj

Pytanie złożone - odpowiedź prosta:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Czytać, czytać, czytać...

potem pisać.

Proszę.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Witam

Chciałbym aby ktoś rozwiał wszyelki wątpliwości w kilku kwestiach

1. Na jakie czętstotliwości kładą nacisk przetworniki w gramofonach (niskie,średnie,wysoki) fajnie jakby ktoś podał wartości w hz:)

2 Czy jest przetworzenie dźwięku cyfrowego tak aby wydobyć z niego "ciepło" analogowe? Mam na myśli tutaj stare kawałki z lat 60,70,80 które były wydawane na płytach winyloych i powinny posiadać właściwości dźwięku analogowego, mimo tego iż zostały przetworzone cyfrowo w późniejszych latach.