Skocz do zawartości
IGNORED

Wybór karty dźwiękowej na USB

stinky

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

Potrzebuję jakiejś zewnętrznej karty dźwiękowej do połączenia laptopa z zestawem 5.1. Znalezione przeze mnie opcje Creative'a to:

• Audigy 2 NX (nieprodukowany)
  • Audigy 2 ZS Video Editor (nieprodukowany)
  • Live! 24-bit External (nieprodukowany)
  • Extigy (nieprodukowany i chyba nie do kupienia obecnie)
  • X-Fi HD
  • X-Fi Surround 5.1

Urządzenia te były wypuszczane na rynek w różnym czasie, nie wiem co siedzi w ich środku (szczerze - nie znam się tym), dlatego nie wiem które z nich będzie najlepszym wyborem. Cena nie gra roli, interesuje mnie jedynie, które z nich (bądź inne zaproponowane) zapewni mi najlepszą jakość dźwięku.

Pozdrawiam

Witam!Czy laptop ma slot pcmcia bo jezeli tak to polecam audigy 2 zs for notebook na allegro kupilem ostatnio fabryczną nówkę za 50 zł choć używki chodzą do 100.

Dzięki za odpowiedzi.

@1grzecho Chyba nie zrozumieliśmy się. :) Wiem, że większość posiadaczy X-Fi Surround ją poleca, ale chodzi mi o informację, która z wymienionych kart jest obiektywnie najlepsza. Ja nie wiem co siedzi w środku każdej z nich, a bez tej wiedzy nie mogę tego ocenić.

@ramburak80 No właśnie nie chciałbym się uzależniać od tego portu, bo różnie z nim bywa. :)

No tak masz racje.Co do kart to audigy 2 i 2zs sa ponoc lepsze od x-fi bo maja lepsze przetworniki analogowo cyfrowe.X-FI to takie audigy 1 w nowym opakowaniu choc nie wszystkie modele(a creative narobił ich sporo).U mnie au2zs chodzi z amplitunerem i wysyłam mu tylko surowy sygnał przez optyke.Jeżeli nie masz ampa tylko głosniki to faktycznie karta musi byc jak najlepsza.Polecam forum pclab jest tam sporo tematów odnosnie kart do pc.Pozdrawiam

A czy ktoś mógłby zaopiniować, jak do takiej karty jak ta Audigy 2 ZS miałby się jakiś tani DAC (dajmy na to ten:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) )?