Skocz do zawartości
IGNORED

Jakie kolumny do Yamaha RX-V1067

Z41Z

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem laikiem jeśli chodzi o sprzęt AV, jednakże chce zakupić amplituner i wybrałem Yamaha RX-V1067

Szukam do tego kolumn i znalazłem Infinity Classia C 336+C205+C225 centralny. Zakup będzie przez internet może ktoś doradzi.Wybór kolumn to naprawdę spory problem(szczególnie jak nie można ich odsłuchać) mogę tez kupić 2 przednie kwota do 5 tyś mam 2 kolumny jbl 20 i mogę dać je na tyły,centralny tonsil 40W i sub (lepiej nowy ale surand i center mogę dokupić potem )

pokoju 20m2 60% kino + tv n ,40% radio

Najłatwiej jest kupić zestaw Harman/Kardon, HD Fun 9BQ II i problem z głowy ale nie o to chodzi

z góry dziękuję i pozdrawiam

https://www.audiostereo.pl/topic/81212-jakie-kolumny-do-yamaha-rx-v1067/

Infinity to swietne glosniki ale no wlasnie nie powiedziales czego od nich oczekujesz. Jaki chcesz dzwiek ? Czy wogole nie bedziesz slucal na tym muzyki? Classia to czyste otwarte jasneglosniki, bardzo fajnie zrobione i wykoncone, ciezkie. Do kina musza byc zestawione z subem. W kinie swietnie radza sobie takze Klipsche. Moze faktycznie lepiej kup same fronty. I pamietaj ze kupujac przez internet masz prawo zwrocic towar do 10 dni od daty otrzymania bez podania przyczyny. Obchodz sie wiec z nimi delikatnie i masz wtedy mozliwosc przetestowania powiedzmy tych 3 wybranych modeli

Audiofilem nie jestem mam PANASONIC SA-HE 70 + jbl 20 centralny tonsil 40w a tyły jakieś małe kolumny co były do kompa amplituner mam 11 lat i pora na zmianę.

Parę dni temu odsłuchiwałem w sklepie na Yamaha RX-V1067

Magnat Quantum 607 200/350w

canton 720 i GLE 4902 i inne

clak BS244

Potem byłem w saturnie i itp.. jak dla mnie to fajnie grało wszystko

Dostałem katalog yamaha 2010-2011 są w nim kolumny yamaha NS-F700 i

seria EF yamaha NS--777-ns-333-ns-c444 w cenie 4 350,00 zł

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.