Skocz do zawartości
IGNORED

Konfiguracja Cplay i Windows7

andi5

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkującym w PC Audio .Jak należy skonfigurowac player Cplay oraz jak mam skonfigurowac Windows7 ,żeby uzyskać najlepszą jakość dzwięku ?

Marcin_gps chwalił się swoim odtwarzaczem audio oraz konfiguracją Windows że będzie strona na ten temat ,ale jakoś nic niewiadomo kiedy i gdzie .

https://www.audiostereo.pl/topic/82014-konfiguracja-cplay-i-windows7/

andi5, wszystkie informacje masz na stronie odtwarzacza cplay

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) oraz na forum (linki w menu głównym po lewej stronie), jednak informacje tam zamieszczone po części dotyczą jedynie Windowsa XP.

moja strona jest już prawie gotowa, ale linka i tak nie dam, bo nie chcę być posądzony o reklamę

pozdrawiam,

Marcin

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Otóż na tej stronie brak jest opisu konfiguracji Win7 a tylko WinXP !

Pozdr

Karol

Duża część optymalizacji działa tak samo w Win7.

Podczas instalowania cPlayera pokazuje mi się alert o zablokowaniu procesu, który jest identyfikowany jako: Win32.Trojan.AutoHK

Czy też tak macie?

To alert false positive - tam nie ma żadnego trojana.

• 1 rok później...

Co ty masz z tym z windowsem xp? Nie możesz zainstalować linux'a?

Czy jeśli pusta ściana promuje ateizm (stanowisko Włoch w sprawie dot. krzyża w szkole) to rozwiązaniem jest tapeta w krzyże?

Witam

Do Ayrana

Mam pewien pomysł ale nie za darmo. Jak wypali stawiasz flaszkę.

Z Twoich wpisów wnioskuję, że jesteś użytkownikiem i wielkim zwolennikiem Linux'a.

Może byś otworzył wątek o audio spod Linuxa.

Nie żartuję.

W firmie w której pracuję serwery do wydruków zawsze pracowały na UNIX SCO a obecnie na Linux-ie.

Do zastosowań tego typu jedyny stabilny system. Jaki Windows jest każdy widzi a do tego trzeba za niego płacić.