Skocz do zawartości
IGNORED

CZY z CD można zrobić DAC ?

skrzypek2000

Rekomendowane odpowiedzi

W odtwarzaczu CD padł mi laser a nowy to koszt ok 300 euro.. Odtwarzacz ma wyjćie Digital .. Czy jest możliwość odłączyć od gniazda cyfrowe wyjście a podłączyć jakieś inne 2 kabelki żeby zmienić to na wejśćie i zrobić z niego DACa i podłączyć dowolny CD jako transport??? Czy to kwestia tylko znalezienia odpowiednich kabelków czy też ingerencja w elektronikę ???? Dziękuję z góry za pomoc...

Dodaje link ze schematem.....Tylko u mnie wyjście Digital out to jest jedno tylko gnazdo takie zwykłe pod interkonekt

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Dodaje jeszcze link ze zdjęciem płytki ze schematem z której wychodzi Digital out.....Ja niestety nie znam się na tym :)

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

https://www.audiostereo.pl/topic/87900-czy-z-cd-mo%C5%BCna-zrobi%C4%87-dac/

W odtwarzaczu CD padł mi laser a nowy to koszt ok 300 euro.. Odtwarzacz ma wyjćie Digital .. Czy jest możliwość odłączyć od gniazda cyfrowe wyjście a podłączyć jakieś inne 2 kabelki żeby zmienić to na wejśćie i zrobić z niego DACa i podłączyć dowolny CD jako transport??? Czy to kwestia tylko znalezienia odpowiednich kabelków czy też ingerencja w elektronikę ???? Dziękuję z góry za pomoc...

Dodaje link ze schematem.....Tylko u mnie wyjście Digital out to jest jedno tylko gnazdo takie zwykłe pod interkonekt

Ukryta Zawartość

Dodaje jeszcze link ze zdjęciem płytki ze schematem z której wychodzi Digital out.....Ja niestety nie znam się na tym :)

Ukryta Zawartość

laser do cdpro2 jest sporo tańszy to cały napęd kosztuje 300eur a nawet mniej.

podłączasz pod wejście s/pdif dowolny napęd z takim wyjściem i gra. Ja jednak pofatygowałbym sie reanimować cdpro2.

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Nie wszystko high-end co się świeci......