Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki samochód?


grishnack

Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co ja słyszę to zawory Blow Off tak syczą i puszczają. Ale ja się nie znam.

Pewnie ze to sa 'blowoffs'.

 

proponuje obejrzec foto nowego cherokee

włoska makabra

Strasznie cienko jest. Amerykanska tandeta:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

A ile kosztuje audi q7 a ile cherokee ? :-)

Patrzac na ten sam pulap cenowy jest to ladne autko w swojej cenie.

 

Zreszta w srodku jest naprawde ladne. Mowie o tym grand cherokee po lifcie od 2009 roku.

 

Pozdr

 

O taki srodek z cherokee wg mnie nie ustepuje temu w q7 ale wiadomo co kto lubi:-)

poprzednia wersja cherokee ktora pokazujesz tylko w max wersji wyposażenia drewno miała z drewna , wszytkie nizsze miały drewno z plastiku jak u fanów wiejskiego tuningu, skóra na fotelach cienki brezent

jedyne co było fajne to katalog ktory po raz pierwszy robil fiat a nie amerykanie

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Porównanie Jeepa do Audi, przynajmniej w zakresie jakości wykonania to lekkie nieporozumienie. Nie twierdzę że cena Audi jest "adekwatna" ale akurat zapłacić w tym aucie za markę to zapłacić za to co z tą marką się wiąże. Ostatnio oglądałem na tvn turbo porównanie jakiegoś cls-a z audi . Prezenter wskazał na elementy wykończenia w mercu w tym niechlujnie wykonane szwy siedzienia i stwierdził krótko: "to co w mercedesie przejdzie a audi nie ma szans". Coś w tym jest.

poprzednia wersja cherokee ktora pokazujesz tylko w max wersji wyposażenia drewno miała z drewna , wszytkie nizsze miały drewno z plastiku jak u fanów wiejskiego tuningu, skóra na fotelach cienki brezent

jedyne co było fajne to katalog ktory po raz pierwszy robil fiat a nie amerykanie

O jakim drewnie ty mowisz? Ten SRT demoluje Q7 zarowno na torze i na jezdni. Moze miec drewno nawet z 1000 letniego baobabu i nic tego nie zmieni. Czy ty w ogole widziales na zywo ten model? Nie ma takiego drugiego SUV za te 60tys$. Fiat przy tej firmie to zart. U mnie czasami widze raz na kilka dni Fiata (samochod?).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Oto 'oferta'. Moim zdaniem ludzi ktorzy to kupuja tutaj powinni na przymusowe 'badania' wysylac.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

O jakim drewnie ty mowisz? Ten SRT demoluje Q7 zarowno na torze i na jezdni. Moze miec drewno nawet z 1000 letniego baobabu i nic tego nie zmieni. Czy ty w ogole widziales na zywo ten model? Nie ma takiego drugiego SUV za te 60tys$. Fiat przy tej firmie to zart.

dodatki drewniane sa z plastiku- poza najdrozsza wersja i tylko to napisałem , o SRT nie pisałem

tym modelem z foto tylko jezdzilem okazjonalne, poprzednim kilka lat od nowości i byl to jedyny znany mi SUV gdzie zawieszenie po 20 tys po asfalcie wymagało kompletnego remontu

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Porównanie Jeepa do Audi, przynajmniej w zakresie jakości wykonania to lekkie nieporozumienie. Nie twierdzę że cena Audi jest "adekwatna" ale akurat zapłacić w tym aucie za markę to zapłacić za to co z tą marką się wiąże. Ostatnio oglądałem na tvn turbo porównanie jakiegoś cls-a z audi . Prezenter wskazał na elementy wykończenia w mercu w tym niechlujnie wykonane szwy siedzienia i stwierdził krótko: "to co w mercedesie przejdzie a audi nie ma szans". Coś w tym jest.

Risto Wez pod uwage ze za oceanem Audi nie nalezy do najtanszych samochodow. Poza tym 'slynie' ze swoich dosc kosztownych przegladow (choc nie trzeba ich robic w Audi ale...). Poza tym w dalszym ciagu ludzie uwazaja je za awaryjne (jak na samochody z tej polka cenowej oczywiscie).

 

dodatki drewniane sa z plastiku- poza najdrozsza wersja i tylko to napisałem , o SRT nie pisałem

tym modelem z foto tylko jezdzilem okazjonalne, poprzednim kilka lat od nowości i byl to jedyny znany mi SUV gdzie zawieszenie po 20 tys po asfalcie wymagało kompletnego remontu

Musiales jedzdzic jakims 'lewym' Jeepem bo wlasnie zawieszenie i uklad jezdny to najmocniejsze strony standardowego Jeepa. Co do drewna to chcesz mi powiedziec ze w golych Audii, BMW itd. to sa zrobione z egzotycznego drewna? Tym z foto raczej nie mogles jezdzic bo to jest 2013 nowy model. OK rypnalem sie z cena: u mnie SRT to 57.7k$. A wiec jeszcze lepiej.

Autotraper nie sprzedaje lewych aut. Natomiast Autotraper je równiez tuninguje wg obcych wzorców jak i własnych pomysłów.

 

zdarzyło się im w jakimś plastikowo tandetnym Dodge obszyć deskę riozdzielczą skórą. Nie wiem czy wg własnego pomysłu czy był to zestaw tuningowy na USA. Wyglądało ładnie ale plastiki i tak śmierdziały jak z chińskiego gumiaka.

widać Autotraper sprzedaje lewe auta

Nie mam pojecia co to jest 'autotraper' wiec sie nie wypowiadam. Wynika z tego ze od dilera go nie kupiles. Natomiast faktem jest ze Grand Cherokee to jeden z nielicznych SUV-ow ktorym bez obawy mozesz wjechac w teren.

Risto Wez pod uwage ze za oceanem Audi nie nalezy do najtanszych samochodow. Poza tym 'slynie' ze swoich dosc kosztownych przegladow (choc nie trzeba ich robic w Audi ale...). Poza tym w dalszym ciagu ludzie uwazaja je za awaryjne (jak na samochody z tej polka cenowej oczywiscie).

 

Za oceanem sporo rzeczy jest tańszych. A co do awaryjności to mnie zaskoczyłeś.

W Polsce można znaleźć na forach że jeden z łańcuszków rozrządu krzaczy i potrafi rozwalić silnik w 3.0 TDI. Wystarczy też poczytać dalej jak ludzie oszczędnie serwisują albo jak są zdziwieni że coś się zepsuło , przecież kupili furę z zachodu 6-cio, 8-mio letnią z przebiegiem udokumentowanym na 150 tyś:) Jak się mogło Audi zepsuć z takim przebiegiem i za taka kasę? Tyle że faktycznie Audi na zachodzie robi ok 60-80 tyś rocznie. Ja mam drugie od nowości i kilku znajomych również . Wszyscy chwalą bezawaryjność. A najważniejsze że nawet po 200 tyś przebiegu masz wrażenie jakbyś ledwo co wyjechał z salonu. W środku cichutko, nic nie trzeszczy, układ kierowniczy bez najmniejszego luzu, silnik nadal cichy, zawieszenie z lekkimi wymianami elementów ekspluatacyjnych. Żal było sprzedawać. Ja po prostu nie słucham co mówią tylko użytkuję.

 

Co do drewna to chcesz mi powiedziec ze w golych Audii, BMW itd. to sa zrobione z egzotycznego drewna?

W BMW nie wiem , w Audi tak. Nie ma wersji drewno plastikowe. Audi masz "gołe", albo w drewnie. Przynajmniej A6 i A8 . Ja mam gołe, bo drewno mi się bardzo nie podoba.

  • 3 tygodnie później...

Tesla Model S!

Zobaczcie co jest pod maską! :)

 

 

A może trzymać się lepiej tradycji? Very British Morgan napędzany benzynowym V8 od BMW - co za film!

 

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

 

 

W BMW nie wiem , w Audi tak. Nie ma wersji drewno plastikowe. Audi masz "gołe", albo w drewnie. Przynajmniej A6 i A8 . Ja mam gołe, bo drewno mi się bardzo nie podoba.

Nie wiem jak w najnowszych BMW, ale ja w starym rumplu mam prawdziwe drewno, do tego nie robione na wysoki polysk, tylko z widocznymi i namacalnymi slojami. Fakt ze tego drewna jest jak na lekarstwo (chodzi o grubosc). Mamy metalowy stelarz do ktorego jest przytwierdzone drewno, a raczej grubszy fornir :)

?👈

 

 

A może trzymać się lepiej tradycji? Very British Morgan napędzany benzynowym V8 od BMW - co za film!

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

To juz malo w nim brytyjskosci pozostalo. Zamiast wziac sie za projekt mocnej V8 wola pic herbate.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

?👈

To juz malo w nim brytyjskosci pozostalo. Zamiast wziac sie za projekt mocnej V8 wola pic herbate.

 

Morgan to za mała firma, żeby sami projektowali i robili silniki.

Przy produkcji 50 aut rocznie nie ma mowy o czyms takim.

Zresztą motorek od BMW nie jest taki zły, więc ja bym raczej rozpaczał nad Maserati z Dieslem(!!!) niż nad Morganem z benzynowym V8.

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Morgan to za mała firma, żeby sami projektowali i robili silniki.

Przy produkcji 50 aut rocznie nie ma mowy o czyms takim.

Zresztą motorek od BMW nie jest taki zły, więc ja bym raczej rozpaczał nad Maserati z Dieslem(!!!) niż nad Morganem z benzynowym V8.

To mogli wsadzic jakas brytyjska skoro zezowaty Morgan taki brytyjski jest. To ze benzyniaki BMW sa dobre kazdy wie, w sumie Diesle tez. Tylko z tymi Hybrydami maja problem. Ja to bym wcale tego nie produkowal.

?👈

Slyszalem ze niedlugo ma byc produkowany Boening z Dieslem i o dziwo prototypy trafia do polskiej linii lotniczej!

 

Nie tak źle z tymi dieslami. W końcu w Le mans wygrywają już od 2006 roku.

Nie tak źle z tymi dieslami. W końcu w Le mans wygrywają już od 2006 roku.

Duży w tym udział miały zmiany regulaminu specjalnie skrojone pod te diesle. W ogóle regulaminowe sztuczki mają długą tradycję w ustalaniu właściwego zwycięzcy Le Mans - Mazda wygrała ten wyścig Wanklem w 1991r. , więc w następnym roku zakazali Wankla regulaminem.

To mogli wsadzic jakas brytyjska skoro zezowaty Morgan taki brytyjski jest. To ze benzyniaki BMW sa dobre kazdy wie, w sumie Diesle tez. Tylko z tymi Hybrydami maja problem. Ja to bym wcale tego nie produkowal.

 

Jedyną firmą brytyjską pozostałą przy życiu jest właśnie Morgan i Aston Martin. Rolls, Bentley, Vauxhall, Jaguar, Land Rover - wszystko w rękach zagranicznych.

A silniki-szlifierki od Astona jakoś nie pasują do wyluzowanego Morgana. :)

To tak jakbyś Harleya napędzał silnikiem Ducati. Można ale po co?

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

  • 2 tygodnie później...

Piękna reklama Audi S7... sam samochodzik też w porządku!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

leopcat.preview.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

>> il Dottore, 03.05.2013 - 08:13

 

Ciekawe jak to odłączanie cylindrów się w praktyce sprawdza. Bardzo ekonomii paliwowej nie poprawi, skoro nieaktywne tłoki nadal latają w tę i nazad, generując tarcie, tyle że z zamkniętymi zaworami, w trybie sprężyny pneumatycznej.

 

Smoothness of power delivery - będzie jak dla 4 garów albo nawet gorzej. Sprężyny pneumatyczne się równoważą - co prawda dwa tłoki nieaktywnej grupy "pchają", ale w tym samym czasie w dwóch pozostałych powietrze musi być sprężane, no i cały układ nie ma 100% sprawności gromadzenia i oddawania energii. No może w pierwszej ćwiartce ruchu wału względem grupy (nieaktywnej) mamy naddatek "napędzania" a w drugiej "hamowania" co do pewnego stopnia balansuje podobną nierównowagę sił w drugiej (aktywnej) grupie, jednak na punkt martwy aktywnej grupy 4 cylindrów (zakładając równomierne odpały w jej obrębie) to nic nie pomaga, bo wtedy sprężanie i rozprężanie w ramach grupy nieaktywnej jest w idealnej równowadze.

 

Wyważenia toto nie zmienia - z punktu widzenia mas ruchomych jest nadal V8 crossplane.

 

IMO więcej lansu niż sensu, zwłaszcza że ustrojstwo blokujące rozrząd w nieaktywnych cylindrach na pewno jest skomplikowane i zawodne.

 

Poza tym nie mam pojęcia jak (i czy w ogóle) oni robią równe odpały w ramach pracujących 4 cylindrów - skoro w układzie crossplane dla wszystkich możliwych firing orders "wyjęcie" co drugiego odpału skutkuje tym, że w jednej grupie znajdują się cylindry 1,4,6,7 (numeracja wg. odległości od końca wału, banki parzysty i nieparzysty) a w drugiej 2,3,5,8 tak więc trzeba by wyłączać skrajne cylindry jednego banku (2-8) albo (1-7) i środkowe drugiego (3-5) albo (4-6)

Ja bym chętnie to sprawdził w praktyce, ale nie mam niestety 60 tys funtów na zbyciu.

Pomysł z odłączaniem cylindrów nie jest nowy - zaczął to chyba Mercedes wieeeeeele lat temu.

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Pomysły bywają sensowne i nie. W tym widzę więcej eko-hipokryzji niż technicznego sensu. Oczywiście w silnikach gdzie V robi się tak jakby przez "dołożenie" drugiego banku cylindrów do istniejącego wału silnika rzędowego, można odłączać cały bank i dostać równe odpały. To by dotyczyło nawet V6 (gdzie dzielone crankpiny sprowadzają porządek odpałów do takiego jak w "naturalnym" V6 120o), V8 flatplane oraz V10 i V12. Tylko V8 crossplane się wyłamuje - jednak o odłączaniu cylindrów słyszy się głównie w kontekście silników V8.

Ja cenię Audi za technologię, więc wierzę, że nie wprowadziliby na rynek rozwiązania co do którego nie są 100% pewni.

To za poważna firma by eksperymentować na klientach.

Szczególnie że auto z górnej półki więc wcurfić takiego klienta oni nie mogą sobie pozwolić.

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

No nie wiem - problem smarowania wałków rozrządu w ich V6 (z czasów 2.5 TDI ale w benzyniakach też był) zepsuł im nieco reputację.

 

Wiara w markę dobra rzecz, ale czasem dobrze jest wykonać wysiłek umysłowy sprawdzenia co kryje się pod pięknymi sloganami.

 

PS. Gdybym wszedł w posiadanie takiego V8 z odłączaniem cylindrów, postarałbym się to ustrojstwo zaraz zdezaktywować, chyba że kolidowałoby to z gwarancją.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.