Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki samochód?


grishnack

Rekomendowane odpowiedzi

Gość cycus12

(Konto usunięte)

Powiadasz, że stoi w miejscu ? :-) Hehe, naprawdę polecam ci przejażdżkę tym samochodem, wtedy zobaczysz co znaczą tabelki i pomiary. Chciałbym aby każdy samochód, przy jego 4000 obr/min, stawał jak on w miejscu.... :-)

wybacz ale wolę moje 300ps / 600nm w dieslu, którym przemieszczam się na co dzień. Tabelki mogą kłamać, to producent "się pomyli" to inna filozofia testu, pomiar mocy jednak jest realnym odzwierciedlaniem zachowania auta na drodze. Ten silnik to duży misiek który niestety ślimak.

 

a co do długości biegu... wybacz ale im dłuższe biegi tym gorsze wykorzystanie mocy silnika.

 

Zazwyczaj wszystkie benzyniaki chodza najlepiej w zakresie od 4000obr gdzie pojawia sie juz wysoki moment,

nie wszystkie a tylko wolnossące, których już fanem nie jestem.

 

I jeszcze cytat za cytat ( z którym akurat w pełni się zgadzam):

no fakt, kolejny który cieszy się swoim autem. i co w tym takiego ?

Tytułem polemiki z niektórymi wypowiedziami na temat gazowania samochodów z wyższej półki.Czemu w krajach Europy Zach. tego się nie robi a u nas tak?Bo tam te samochody kupuja ludzie,których na to stać a u nas ci którzy chcą jedynie imponować.A nie stać ich na utrzymanie.Z tego tez powodu oszczędzają na paliwie,przeglądach,częściach zamiennych,ubezpieczeniach.To typowo polskie zastaw się a postaw się znane jeszcze z czasów sarmacji gdy byliśmy papugą Europy.Teraz co do ubioru.Na szczęście są jeszcze takie kraje w Europie w których zwraca się uwagę na ubiór i nie zakłada się sandałów do garnituru(Francja,Włochy i inne).Nie zwracają na to uwagi Amerykanie i może Chińczycy.A skoro jesteśmy przy sandałach to przypominam,że nie pasują do nich skarpety!

Mnie by bylo stac jezdzic na benzynie mimo ze mi pali z 16l w miescie, ale nie widze sensu jazdy na Pb jak moge na LPG i uwierz mi sie stac mnie na utrzymanie swojego auta, mimo tego ze wiele nie zarabiam i jest 3 razy rozsze w utrzymaniu niz Golfy, Focusy i innego Vectry. Po drugie mieszkam w strefie przygranicznej i moge kupywac paliwo z Rosji za 3zł/litr, ale nawet nie chce mi sie wyrabiac wizy i paszportu, bo jak se pomysle o tych kacapach na granicy to mi sie slabo robi.

 

nie wszystkie a tylko wolnossące, których już fanem nie jestem.

Pojemnosci nie zastapi zadna turbosprezarka czy kompresor. Niestety taka jest prawda i nikt i nic tego nie zmieni. Amen.

?👈

Gość cycus12

(Konto usunięte)

Pojemnosci nie zastapi zadna turbosprezarka czy kompresor. Niestety taka jest prawda i nikt i nic tego nie zmieni. Amen.

kilka koncernów to robi... i całkiem nieźle im to wychodzi, ale co by nie było jest wiele bardzo fajnych benzyn NA, niestety padło w lancerze do nich nie należy.

 

Po drugie mieszkam w strefie przygranicznej i moge kupywac paliwo z Rosji za 3zł/litr, ale nawet nie chce mi sie wyrabiac wizy i paszportu, bo jak se pomysle o tych kacapach na granicy to mi sie slabo robi.

a po woodke nie latasz :D ??

 

@sittek podaj mi kod tej skrzyni, nie chce mi się szukać.

 

A i odnośnie cycatu, to o 1,4 tsi też znajdziesz podobne wpisy, tylko one prócz dynamiki mówią, qrde spaliłem 6L i to z klimatyzacją! jestem w szoku. 1,4 to przykład tego czym gardzisz, niestety od Twojego 1,8 lepszych czytać dynamiczniejszych i żwawszych oraz bardziej oszczędnych silników benzynowych jest bardzo wiele i spod wielu szyldów. Rozumiem gdy to auto było tanie... ale takie nie jest, w moim mniemaniu jest zdecydownie za drogie (nie koniecznie ze względu na stary silnik).

 

Chciałbym też wiedzieć gdzie te silniki turbo.. przecież to je głównie produkują... jak twierdzisz.

a po woodke nie latasz :D ??

Wodke mi przywozą, wiecej nie potrzebuje. Najlepsze jest to ze to wodka z Polski, nie dostepna u nas, 2 razy tansza i 2 razy lepsza w smaku. Nie pijam takich ilości zeby zaraz wize wykupywac :)

?👈

niestety padło w lancerze do nich nie należy.

Mam nadzieję, że się przejęzyczyłeś.

 

a co do długości biegu... wybacz ale im dłuższe biegi tym gorsze wykorzystanie mocy silnika.

Przypominam, że cały czas rozmawiamy o ruchu ulicznym, a nie wyścigach( tych spod świateł też) i zimnych łokciach.

 

A i odnośnie cycatu, to o 1,4 tsi też znajdziesz podobne wpisy, tylko one prócz dynamiki mówią, qrde spaliłem 6L i to z klimatyzacją! jestem w szoku. 1,4 to przykład tego czym gardzisz, niestety od Twojego 1,8 lepszych czytać dynamiczniejszych i żwawszych oraz bardziej oszczędnych silników benzynowych jest bardzo wiele i spod wielu szyldów.

Nie wątpię, że są lepsze, silnik też nie jest najnowszy ( a może to teraz zaleta? bo co się dzieje z tymi nowinkami technicznymi? Padają jak muchy ), ja tylko uważam, że te benzyniaki w Lancerach wcale nie są takie do dupy, jak to usilnie chcesz nam tu nakreślić.

à propos, masz jakąś traumę? Jakiś lancer odjechał ci na światłach i w trakcie pogoni twoje 300PS dostało zadyszki ? :-)

 

Co do TSI to są bardzo efektowne autka, nie wątpię, tylko zobaczymy czy po paru latach będą takie efektywne. Fachowcy wypowiadają się o nich, że są tak wysilone, że po przejechaniu 150.000 km nie będzie co z nich zbierać, o kupnie używanego nie ma co mówić. Ot, atrakcyjne turbodoładowane zabawki na parę lat. I to by się zgadzało z obecną polityką VW. Dają gwarancję na 5 lat a potem mamy cię w dupie. Kupuj nowe auto- damy ci atrakcyjne zniżki.

Rotel A14, RCD-971 & Dynaudio Focus 140.

Gość cycus12

(Konto usunięte)

Mam nadzieję, że się przejęzyczyłeś.

nie.. a pisałem kilka razy... zluzuj...

 

Przypominam, że cały czas rozmawiamy o ruchu ulicznym, a nie wyścigach( tych spod świateł też) i zimnych łokciach.

lepsze wykorzystanie silnika => mniejsze spalanie, mniejsza emisja CO2 (lol :P), lepsza dynamika która w ruchu ulicznym jest bardzo ważna. Oczywiście jeśli jestem typem człowieka który na prostej drodze rozwija prędkość maksymalnie 50km/h .. to i rower starczy :)

 

Nie wątpię, że są lepsze, silnik też nie jest najnowszy ( a może to teraz zaleta? bo co się dzieje z tymi nowinkami technicznymi? Padają jak muchy ), ja tylko uważam, że te benzyniaki w Lancerach wcale nie są takie do dupy, jak to usilnie chcesz nam tu nakreślić.

à propos, masz jakąś traumę? Jakiś lancer odjechał ci na światłach i w trakcie pogoni twoje 300PS dostało zadyszki ? :-)

wszystko adekwatnie do ceny, tu się muszę przyznać że kiedyś sam planowałem to auto kupić... nie miałem zbytnio kasy i szukałem czegoś taniego. Jak pisałem konkurencja w tych cenach oferuje więcej... proste. Możliwe że starość jest zaletą bo się np nie popsuje... może trochę przepłacimy za paliwo ale jednak. Niestety jeśli chodzi o zalety to chyba jedyna.... auto samo w sobie jest bardzo słabe, jakość plastików, wygłuszanie (wogle jest?)... może dobre dla młodych.

 

Czas w końcu przejrzeć na oczy że mitsu pcha stare szroty na rynek europejski, wypycha to czego nie może sprzedać u siebie. Co by nie było ich innowacja i nowoczesność jest .. nie ma jej. Kolejny problem to blachy, ich korodowanie, niestety to nie tylko moje zdanie a PW pewna miła osoba napisała że nawet EVO ma z tym problem.

 

traumę.. raczej automatyczny wzrost Ciśnienia gdy czytam Twoje posty. Najpierw napęd 4x4 bez elektroniki kręci bączki bo jechać prosto nie potrafi, potem rzucasz jakiś syfny film z pseudo mechanikiem jako wyrocznię , potem chwalisz ASO a gdy inni mają inne zdanie bardzo zgrabnie dopasujesz swoje zdanie (przy okazji zaprzeczając samemu sobie). Teraz znowu, co z tą skrzynią ? gdzie te silniki turbo które głównie są produkowane ? czemu żadnego nie ma w ofercie ? itd....

 

w trakcie pogoni twoje 300PS dostało zadyszki ? :-)

zgrzać IC to żaden problem, wystarczy stać w korku w upalny dzień... ciężej go zgrzać na trasie gdy zasuwasz... więc nie wiem co rozumiesz przez zadyszkę. Ale tak, nie raz to i corsa 1.0 mnie objedzie, ja się lubię toczyć... nie mam ciśnienia.

 

Co do TSI to są bardzo efektowne autka, nie wątpię, tylko zobaczymy czy po paru latach będą takie efektywne

nie wiem jak brzęczący i wyjący 1,4 może być efektowny .. 1,4 i 2,0 wyprodukowanych po 2008 roku z przebiegami powyżej 100 tyś km nie brakuje, podobnie starszymi powyżej 200 tyś km. Jeżdżą... z resztą... odpal allegro ;]

 

Fachowcy wypowiadają się o nich, że są tak wysilone, że po przejechaniu 150.000 km nie będzie co z nich zbierać, o kupnie używanego nie ma co mówić

fachowcy czyli konkretnie kto ? i na jakiej konkretnie podstawie ? ilośc koni z litra ?

- B16A 1,6 litra i nawet 170 koni bez turbo wysliony ?

- S16 (PSA) w 207RC miał chyba 177 albo 180 koni bez turbo, wysilony ?

- 1,8T i nawet 220 koni... przebiegi rzędu 300-400 tyś km, dzisiaj te silniki to kult w świecie tuningu

- BMW, subaru itd...

 

proporcja 1:1 to jest standardowy przelicznik niemal z poprzedniej ery, jeśli silnik 1,4 posiada 140 koni to nie jest to niczym nadzwyczajnym i nie jest żadnym wysileniem. Owszem turbo a dokładniej mówiąc ciśnie to gorsze warunki w środku silnika i wyższa temperatura... ale nie czarujmy się to są bardzo małe sprężarki a ciśnienia są dość niskie. Turbo tylko pomaga, to dodatek podstawa to i tak silnik.

 

Ot, atrakcyjne turbodoładowane zabawki na parę lat. I to by się zgadzało z obecną polityką VW. Dają gwarancję na 5 lat a potem mamy cię w dupie. Kupuj nowe auto- damy ci atrakcyjne zniżki.

1,6 THP i 270ps... nie jest niemiecki.... ford też ostro gra. TSI/TFSI na rynku jest już 10 lat... skoro to takie padła to dziwne że nadal jeżdżą i się świetnie sprzedają, gdzie Ci fachowcy je zbierają ? tez pojadę... opłaci się na złomie.

cycus12 rany boskie?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Jak tu mam zluzować majty przy takich bredniach? Co ty gościu wygadujesz? Już chyba się pytałem, skąd ty tę wiedzę czerpiesz? Wyjdź z budy, przewietrz się, spojrzyj w niebo, przetrzyj szkiełka, popraw fartuch, spójrz w dal a zobaczysz tam na pewno inne auta, niż niemieckie cuda techniki TSI.

 

 

ASO to wróg? OK, mnie tam nic do tego.

Na temat 4x4 pisałem w innym kontekście, ale widocznie twoje fałdy i substancja szara zrobiły ci psikusa. Nie skumałeś.

1,4 l i 140 KM bez turbodoładowania to standard? Z jakiej choinki się mistrzu zerwałeś? Chyba ze swojego ulubionego Wunderbauma.

Cywilne Mitsu korodują? Chłopie zmień tabletki. Poczytaj o Mercedesach lepiej.

Ja pisałem że silniki turbo są masowo produkowane? Jezus Maria, masz jeszcze większy problem ze sobą.

VW na allegro to ma być argument? Hehe

 

Tutaj przykład cudownej i nowoczesnej niemieckiej myśli TSI ( ty raczej kolego nie czytaj, bo i tak nic nie skumasz)

 

 

Silniki TSI (jakby co na rynku są od 2006, to nie jest 10 lat)

Uważasz, że jest to bardzo dobry silnik?

Wystarczy poczytać

 

Niestety, Volkswagen nieco pospieszył się z wdrożeniem jednostki 1.4 TSI do produkcji wielkoseryjnej. Efekt? Duża liczba problemów. W starszych egzemplarzach (głównie z lat 2007-08) dość szybko rozciąga się łańcuch rozrządu. Problem dotyczy przede wszystkim wersji 140- i 170-konnej. Niektórzy mechanicy twierdzą co prawda, że można przedłużyć żywot napędu rozrządu, stosując rzadszy olej i zmieniając go co 15 tys. km, a nie – jak sugeruje producent – co 30 tys. km......Warto wspomnieć także o wadliwych napinaczach łańcucha oraz przestawiaczach faz (tzw. wariatory). W tym przypadku o usterce poinformuje nas charakterystyczne „dieslowskie” klekotanie, wyraźnie słyszalne np. porannym po uruchomieniu zimnego silnika.

 

Silnik 1.4 TSI kusi osiagami, ale grozi poważnymi awariami

 

Downsizing jest przyszłościową koncepcją, ale chyba jeszcze nie w pełni dopracowaną. Przykład? Benzyniak 1.4 TSI – nowoczesny silnik, który potrafi być bardziej kłopotliwy w eksploatacji niż... niejeden zajeżdżony diesel!

 

Jednostka 1.4 TSI pojawiła się w sprzedaży wiosną 2006 r. Zastosowano w niej bezpośredni wtrysk paliwa, łańcuch rozrządu, intercooler, turbinę oraz – co ważne – kompresor. Pomysł na tyle prosty, co genialny: dzięki mechanicznej sprężarce zjawisko turbodziury miało zostać wyeliminowane (wysokie ciśnienie doładowania dostępne już od najniższych obrotów), a zużycie paliwa – spaść do poziomu jednostek wolnossących o porównywalnej mocy.

 

Za najbardziej kłopotliwą uchodzi odmiana o mocy 160 KM. O ile charakterystyczne piszczenie pojawiające się przy mniej więcej 2,5-3 tys. obrotów na minutę (psuje się sprzęgiełko magnetyczne pompy wody odpowiedzialne za włączanie i odłączanie kompresora) można jeszcze uznać za drobną wadę, o tyle nagminnie pękające tłoki i pierścienie to już naprawdę duża wpadka.

 

Zaczyna się od nierównej pracy na wolnych obrotach, potem zapala się lampka awarii silnika, czemu towarzyszy wyraźny spadek mocy. Pomiar kompresji wykazuje w takim przypadku znaczne obniżenie ciśnienia (czasem nawet w dwóch cylindrach!). Uwaga: dość często problem z układem tłokowo-korbowym dotyczy też innych odmian spełniających normę Euro 5 – o mocy 122 i 125 KM – w których doładowanie realizowane jest wyłącznie za pomocą turbiny.

 

Znamy przypadki pęknięcia tłoka w autach, których licznik pokazywał ledwie 10 tys. km. Liczba silników wymienionych w ramach gwarancji w całej Europie jest zastraszająco duża.

 

Szkoda, bowiem podczas jazdy motor 1.4 TSI spisuje się świetnie. Jest dynamiczny (dotyczy to nie tylko podwójnie doładowanych odmian – z kompresorem)

i przy rozsądnym stylu podróżowania nie zużywa zbyt dużo paliwa – średnio niewiele ponad 8 l/100 km.

 

Najczęstsze usterki silnika 1.4 TSI

 

- awaria sprzęgiełka magnetycznego - W egzemplarzach wyposażonych w kompresor (140 KM i więcej) nagminnie dochodzi do awarii sprzęgiełka magnetycznego pompy wody. W 2010 r. producent wprowadził poprawiony element. NAPRAWA od 700 zł

- ukł. rozrządu - Problem dotyczy łańcucha (rozciąga się) oraz jego napinaczy. Posłuszeństwa potrafi odmówić przestawiacz faz rozrządu. Podany koszt dotyczy wymiany łańcucha. NAPRAWA ok. 3 tys. zł

- pękające tłoki - Problem jest znany przede wszystkim właścicielom odmiany o mocy 160 KM, choć może pojawić się także w słabszych wersjach (np. 122 KM). Znamy przypadki wymiany silnika (bez osprzętu) w ramach gwarancji. NAPRAWA od 4 tys. zł poza ASO

- ukł. Wtryskowy - Usterka wtryskiwaczy pojawia się sporadycznie, jednak warto o niej wspomnieć, ponieważ koszt wymiany okazuje się dość wysoki (wtrysk bezpośredni). Podana suma dotyczy ASO. NAPRAWA ok. 1300 zł

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

I jeszcze coś:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Rotel A14, RCD-971 & Dynaudio Focus 140.

Przeciez na te silniki to wszyscy biadola od lat. Temat ogolnie znany ze to najgorszy szajs ostatniego dziesieciolecía. Czekam jeszcze az te fordowski eco busty zaczna padac jak muchy od ciagania takiego c-maxa zdechna jak komar sprzegniety z plugiem.

?👈

Gość Gosc

(Konto usunięte)

cycus12 od dłuższego czasu próbuje uchodzić za znawcę w temacie motoryzacji. Niestety jego wiedza jest typowo gazetowa.

Nie ma zielonego pojęcia o serwisowaniu samochodów. Powtarza tylko za koncernami ich slogany reklamowe i przedstawia nam tu bełkot marketingowy.

Zero praktyki w temacie.

Poczytaj o Mercedesach lepiej.

 

Jest coś czego nie wiem? :)

Sorry ale używając takich argumentów niebezpiecznie zbliżamy się do poziomu Onetu...

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Gość cycus12

(Konto usunięte)

przetrzyj szkiełka, popraw fartuch, spójrz w dal a zobaczysz tam na pewno inne auta, niż niemieckie cuda techniki TSI.

od kiedy THP jest niemiecki ? od kiedy niemiecka motoryzacja to tylko VW ? gdzie twinpower od BMW ? gdzie tjet od fiata ? tam też jest 1,4 turbo z mocami większymi niż 150 koni.

 

Na temat 4x4 pisałem w innym kontekście, ale widocznie twoje fałdy i substancja szara zrobiły ci psikusa. Nie skumałeś.

I to nie ono rządzi w mieście, na normalnych drogach, a zaawansowane układy kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy.

 

Bez nich, nawet najbardziej zaawansowany AWD po dodaniu ostrego gazu, kręciłby radosne bączki.

to wyjaśnij mi jak miałem to "skumać", bo przesłanie dla mnie jest oczywiste, dla innych pewno też skoro Tobie zwrócili uwagę.

 

Z jakiej choinki się mistrzu zerwałeś? Chyba ze swojego ulubionego Wunderbauma.

Cywilne Mitsu korodują? Chłopie zmień tabletki. Poczytaj o Mercedesach lepiej.

http://forum.gazeta.pl/forum/w,20,30299184,30299184,Korozja_Mitsubishi_Lancer_1_6_Kombi_po_0_5_roku_ek.html

 

Jestem użytkownikiem Mitsubishi Lancer 1.6 Kombi od stycznia 2005. Mimo że

pojazd jest garażowany zaczął korodować po 0.5. roku (przebieg ok. 5000 km).

http://www.forumsamochodowe.pl/mitsubishi-typowe-usterki-vt71425.htm

Korozja nadwozia (różne modele), głośna praca zawieszenia (Colt VI, Lancer VII), nietrwałe tarcze hamulcowe (Mitsubishi Outlander II, L200), brudzi się przepustnica (Lancer VII), usterki łożysk skrzyni biegów (Galant VIII), problemy z radiem

http://tematy.moto.pl/temat/moto/mitsubishi+evo+korozja

W ubiegłym roku Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ogłosił 62 powiadomienia o niebezpiecznych samochodach i motocyklach, sprzedawanych w Polsce. Swoje modele wzywały m.in. firmy: Fiat, Lexus, Mitsubishi, Opel, Renault, Suzuki, Toyota i Volvo

i https://www.google.pl/#q=mitsubishi+korozja i ponad 200 tyś wyników typu "mitsubishi outlander korozja", "mitsubishi lancer kombi korozja".

 

Po skali problemu dochodzę do wniskou że dałem się zrobić w balona skoro tabelki są darmowe... a jak popularne.

BTW: nam się radio nie popsuło :D

 

Ja pisałem że silniki turbo są masowo produkowane? Jezus Maria, masz jeszcze większy problem ze sobą.

Mitsubishi to przede wszystkim silniki benzynowe, turbodoładowane

http://www.mitsubishi.pl/dane-techniczne/outlander-2014 - benzyn turbo => 0 !

http://www.mitsubishi.pl/dane-techniczne/Lancer-Sportback - benzyn turbo => 0 !

http://www.mitsubishi.pl/dane-techniczne/Colt-5D - benzyn turbo => 0 !

itd...

gdzie są te turbo w benzynie ?

 

VW na allegro to ma być argument? Hehe

dla mnie rynke to najlepszy argument. Nie gazety czy Tv.

 

Silniki TSI (jakby co na rynku są od 2006, to nie jest 10 lat)

od 2005

 

Uważasz, że jest to bardzo dobry silnik?

nie.. może wybrane modele. np 2,5 i 3,0.

 

Wystarczy poczytać

i co masz się zamiar licytować ? nie będę niczego szukał, wiesz dlaczego ? bo silnik przy zgnitej dupie Ci nic nie da, silnik naprawisz, wymienisz... korozji nie zwalczysz.. to jest koniec samochodzu chyba że decydujesz się na operacji wartości wyższej niż koszt nowego silnika.

 

Najśmieszniejsze jest to że gardzisz oficjalnymi danymi typu dokumentacja producneta, pomiary itd a podpierasz się opinią z sieci? żal dupe ściska. Zapomniałeś poszukać komenatrzy na temat kilku innych silników, z przedziałem 1,4 - 1,6.

 

BTW: pomieszali usterki, podstawa to napinacz w wersji 122, listawa w 160. Wersje 140 i 170 były bezpiecznie (golf v), koszt naprawy nie jest wysoki. Nowsze nie wiem bo tych nie miałem, słyszałem tylko że 2,0 211 ma problem z olejem (a potem cała resztą) ale to też się da zrobić.

 

zapomnieli napisać że nie wszystkie 1,4 mają kompresor ;] fajnie też się czyta o usterkach np zmiennych faz rozrządu skoro miały je tylko nieliczne modele...no ale nazwa jedna to co tam... pomijajać ten fakt to 1,4 to średniak zestawienie turbosprężarki i kompresora wyszło im bardzo słabo ale byli swego rodzaju pionierami. Dizisja jest to najmniej konkurencyjna jednostka, zdecydownie wolałbym 1,6 THP od PSA.

 

heh psuje się wszystko tylko nie turbo :)

 

cycus12 od dłuższego czasu próbuje uchodzić za znawcę w temacie motoryzacji. Niestety jego wiedza jest typowo gazetowa.

Nie ma zielonego pojęcia o serwisowaniu samochodów. Powtarza tylko za koncernami ich slogany reklamowe i przedstawia nam tu bełkot marketingowy.

Zero praktyki w temacie.

na bardziej merytoryczną wypowiedź Cie nie stać ? google zdechło czy co ?

.

Jest coś czego nie wiem? :)

Sorry ale używając takich argumentów niebezpiecznie zbliżamy się do poziomu Onetu...

Akurat co do korozji nowych modeli Mesiów nie na Onecie piszą, zresztą od paru lat gdy zeszli się z Faktem, unikam ich jak tylko mogę.

 

Lancery, to fakt, mają lakier do dupy, jest bardzo cienki i nijak można porównać go do modeli premium, na przykład aut z Niemiec. Ale jest to kilkukrotna różnica w cenie auta. Jednakże jeśli ktoś pitoli głupoty o korozji Lancerów i myli z grubością lakieru, a w szczególności jego "eco" miękkością, to nie wiem czy ratować go czy ten typ tak po prostu ma.

 

cycus12 gdybyś orientował się choć trochę wiedziałbyś, że nowe modele Lancera ( bo o nich tylko gadamy, nie o Coltach, L200 czy Outlanderach- pamiętasz?) pojawiły się w 2008 roku. A tak zarzucając koledze HQ150 sam bezmyślnie przepisujesz internet. Już ci sugerowałem, że jeżeli nie wsiądziesz do danego auta i nim się nie przejedziesz, będziesz tylko internetowym mądralą korzystającym z wyszukiwarki.

 

Zdolność przeinaczania moich wypowiedzi masz opanowaną do perfekcji, tylko założę się że sam już nie wiesz co pisałem. Musisz mi dosrać, bo ośmieliłem się napisać coś złego o trupach sprowadzanych z Niemiec i podważyłem solidność niemieckiej myśli technologicznej. Na tych markach to i może się znasz, ale o japońskich autach raczej gówno wiesz. Skoro uważasz się za wielkiego eksperta mógłbyś wysilić się poznać wrogą technologię, a tak poruszasz się wokół kilku marek za zachodniej granicy i myślisz że wiesz wszystko.

 

Mam nadzieję, że na takiego szpeca nigdy się nie nadzieję, po potem pretensje można mieć tylko do siebie, że było się głupcem, który zawierzył "fachowcowi" w jego cudownych poradach.

Rotel A14, RCD-971 & Dynaudio Focus 140.

Gość cycus12

(Konto usunięte)

Lancery, to fakt, mają lakier do dupy, jest bardzo cienki i nijak można porównać go do modeli premium, na przykład aut z Niemiec.

VW, skoda to nie klasa premium....

 

Ale jest to kilkukrotna różnica w cenie auta.

http://www.mitsubishi.pl/cennik/Lancer-Sportback - 69 tyś

http://www.skoda-auto.pl/documents/models/nowa-octavia/cenniki/o3xst14141402a.pdf - 1.4 TSI/103 kW (140 KM) 69 750

 

lancer ma rabat 7k więc wychodzi 62k, skoda nie wiem.. ale na forum mitsubishi bardzo polecają zbliżoną jednostkę od hondy, jest dynamiczniejsza i bardziej oszczędna, więc może ją warto by zastąpić skodą... albo jakimś citroenem z THP...

 

Co przekręciłem ? konkretnie ?

 

ponownie pytam o:

- fachowców

- silniki turbo od M

- zacznie bączków przy AWD

- kilkukrotną różnicę w cenie

- rozsypujące się 1,4 TSI

 

BTW: Outlander II był produkowany do 2012 roku... a o nim też było w "linkach"

 

I mistrzu, zanim mi coś zarzucisz to popatrz na siebie zwłaszcza jeśli chodzi o przepisanie internetu. Jedyne w czym masz rację to ta "jazda testowa", nie jechałem i nigdy nie pojadę, bo tym autem a zwłaszcza z tym silnikiem nigdy się nie interesowałem. To auto nie ma w sobie nic co by budziło moje zainteresowanie, za to ma potężną listę elmentów która mnie zniechąca. Pisałem Ci kilkukrotnie, podoba się Tobie... ok ! w sumie powoli zaczynam Cie podziwiać że potrafisz tak zażarcie tego auta bronić prawie nie mając argumentów... .

Nadal uparcie trzymasz się tego, że Lancery KORODUJĄ ? :-)

 

I mistrzu, zanim mi coś zarzucisz to popatrz na siebie zwłaszcza jeśli chodzi o przepisanie internetu. Jedyne w czym masz rację to ta "jazda testowa", nie jechałem i nigdy nie pojadę, bo tym autem a zwłaszcza z tym silnikiem nigdy się nie interesowałem. ...! w sumie powoli zaczynam Cie podziwiać że potrafisz tak zażarcie tego auta bronić prawie nie mając argumentów... .

Jeżeli jakość sprzętu audio oceniasz po tabelkach i przypadkowych wpisach w internecie, tak jak autorytatywnie wypowiadasz się o tej marce, to faktycznie nie mamy o czym dalej rozmawiać. Po prostu znam tę markę i nie pozwolę aby jakiś forumowy oszołom wypisywał na jej temat brednie. Na zasadzie: nie znam, nie chcę poznać, a bo tak.

Rotel A14, RCD-971 & Dynaudio Focus 140.

Gość cycus12

(Konto usunięte)

Po prostu znam tę markę i nie pozwolę aby jakiś forumowy oszołom wypisywał na jej temat brednie.

to dalej czekam na:

- silniki turbo od M

- kod skrzyni z evo

 

oraz nie związne z M

- fachowców

- zacznie bączków przy AWD

- kilkukrotną różnicę w cenie

- rozsypujące się 1,4 TSI

 

Na zasadzie: nie znam, nie chcę poznać, a bo tak.

to przekonaj mnie bym ją chciał poznać... przecież wiesz o niej wszystko... nie powinno Ci brakować argumentów.

Najpierw piszesz że Skoda to nie klasa premium ( z czym się zgadzam, choć posiadacze Superba by mnie chyba rozszarpali) a potem przyrównujesz tę Octavię TSI do Lancera 1,8 ?

 

Z 4x4 nie skumałeś ( i dalej ciągniesz temat)

THP mylisz z TSI ( bo daty przyznania im nagród w internecie ci się porąbały- nawet ani słowa o THP nie napisałem);

O przeciążonych silnikach TSI pracujących na granicy swoich możliwości nigdy nie słyszałeś;

O lancerach rozprawiasz jak ekspert a widziałeś je tylko na obrazkach;

W osiągasz porównujesz bezpośrednio zwykłą benzynę do doładowanych jednostek ( bo cena podobna);

cienki lakier mylisz z korozją nadwozia;

pisząc o skrzyniach w cywilnych Lancerach zasugerowałem, że wzorowane były na tych od EVO ( sięgnij do oficjalnych materiałów Mitsubishi- wiadomo, że nie będzie to NIGDY ta sama skrzynia), a ty mi wciskasz jakieś kity, że są może identyczne;

 

I jak mam z tobą człowieku gadać?

Rotel A14, RCD-971 & Dynaudio Focus 140.

Gość cycus12

(Konto usunięte)

Nadal uparcie trzymasz się tego, że Lancery KORODUJĄ ? :-)

 

http://www.magazynauto.pl/uzywane/opinie/news-uzywany-mitsubishi-lancer-2007,nId,982940

 

Na elementach zawieszenia i ramach pomocniczych pojawia się korozja.

http://www.autocentrum.pl/autorentgen/mitsubishi/lancer/ix/korozja-podwozia-523373495/

Po 4 sezonach zimowych korozja podwozia: powierzchniowa korozja podłogi bagażnika i elementów zawieszenia. Do tego bardziej zaawansowana korozja dolnej części tylnego pasa.

 

Po 3 latach niestety pojawiła się niesamowicie silna korozja całego podwozia a wydech to już już niżej krytyki.SPRAWDZAJCIE STAN PODWOZIA! K L Ę S K A !

 

zgadnij.... swoją drogą pogratulować panu redaktorowi skoro korozja elementów nośnych auta to pikuś. Nic tylko kupić i od razu pokryć wszystko barankiem

 

Najpierw piszesz że Skoda to nie klasa premium ( z czym się zgadzam, choć posiadacze Superba by mnie chyba rozszarpali) a potem przyrównujesz tę Octavię TSI do Lancera 1,8 ?

i co w tym złego ? albo gdzie jest płęta bo chyba za tępy na to jestem.

 

I ponownie, tym razem jaśniej:

- czekam na kod skrzyni 5G z silnika 1,8 w celu weryfikacji czy była montowana w EVO

- Czekam na listę / nazwy/ kody cokolwike silników benzynowych turbo produkowanych przez Mitsubishi

- czekam na listę fachowców na których się powołujesz

- Proszę o wyjaśnienie znaczenia Twojej wypowiedzi na temat elektroniki i napędu na 4buty

- proszę o wskazanie kilkukrotnej różnicy w cenie porównywanych aut

- proszę o wskazanie rozsypujących się 1,4 TSI (w końcu ich żywot to max 15 0kkm)

 

oraz:

- Proszę o wskazanie gdzie podawałem datę otrzymania nagrody silnika THP lub TSI

- proszę o wskazanie w którym miejscu popełniłem błąd i pomyliłem TSI z THP.

- proszę o wskazanie gdzie pisałem / wypowiadałem się o lakierze w Mitsubishi lancer sugerując że może to być winą korozji

 

BTW: nie wiedziałem że wydech i inne elementy zawszenia się lakieruje :) widać kasy nie oszczędzają. Ale widze że Ty taki zorientowany (w przeciwieństwie do mnie) że nawet nie wiesz gdzie auto najszybciej zaczyna korodować.

 

 

 

-

zgadnij.... swoją drogą pogratulować panu redaktorowi skoro korozja elementów nośnych auta to pikuś. Nic tylko kupić i od razu pokryć wszystko barankiem

Swoją wiedzę o samochodach czerpiesz z kilku listów przypadkowych osób ( kłania się wiarogodność takich wpisów- może sam je pisałeś) oraz jednego artykułu, w którym tylko wspomniano o pojawiającej się rdzy na elementach zawieszenia i ramach pomocniczych? Nie podano po jakim okresie to się dzieje. W takim razie patrząc na usterki samochodów francuskich czy też i niemieckich fabryki te powinno dawno się zamknąć.

 

O Evo nie gadamy, bo to wóz sportowy, ale o turbodoładowanym modelu Ralliart ( Lancer, Colt) naprawdę nie słyszałeś?

 

- proszę o wskazanie w którym miejscu popełniłem błąd i pomyliłem TSI z THP.

Dyskutowaliśmy o TSI a ty wyskoczyłeś z THP i ten silnik porównywałeś, więc nie kumasz o co chodzi? Porąbały ci się silniki sugerując mi, ze to ja o nim pisałem.

 

To auto nie ma w sobie nic co by budziło moje zainteresowanie, za to ma potężną listę elmentów która mnie zniechąca.

Pokaż mi tę potężną liczbę elementów zniechęcających do zakupu !

 

Przed chwilą sam wstawiłeś też link do ostatecznej oceny auta, gdzie napisano: ".....Używanego Lancera w dowolnej, benzynowej wersji można śmiało polecić. To wyjątkowo niezawodny samochód.

 

Głupio ci?

 

Czytaj więcej na

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Rotel A14, RCD-971 & Dynaudio Focus 140.

Gość cycus12

(Konto usunięte)

Dyskutowaliśmy o TSI a ty wyskoczyłeś z THP i ten silnik porównywałeś, więc nie kumasz o co chodzi? Porąbały ci się silniki sugerując mi, ze to ja o nim pisałem.

THP mylisz z TSI ( bo daty przyznania im nagród w internecie ci się porąbały- nawet ani słowa o THP nie napisałem);

(zdecyduj się!)

1,6 THP i 270ps... nie jest niemiecki.... ford też ostro gra. TSI/TFSI na rynku jest już 10 lat...

nie porównywałem i nie wyskoczyłem, na samym końcu napisałem Ci że 1,4 TSI jest wykręcony słabo w stosunku do 1,6THP. Muszę cie rozczarować ale TSI które tak szkalujesz mają chyba najmniejszy stosunek koni z litra.

 

BTW: napisz coś sam...

 

Zostało:

- czekam na kod skrzyni 5G z silnika 1,8 w celu weryfikacji czy była montowana w EVO

- Czekam na listę / nazwy/ kody cokolwike silników benzynowych turbo produkowanych przez Mitsubishi RA to ten sam silnik co w Evo, co prawda nie jest to nawet 50% produkcji silników ale niech Ci będzie że generalnie je produkują.

- czekam na listę fachowców na których się powołujesz

- Proszę o wyjaśnienie znaczenia Twojej wypowiedzi na temat elektroniki i napędu na 4buty

- proszę o wskazanie kilkukrotnej różnicy w cenie porównywanych aut

- proszę o wskazanie rozsypujących się 1,4 TSI (w końcu ich żywot to max 15 0kkm)

- Proszę o wskazanie gdzie podawałem datę otrzymania nagrody silnika THP lub TSI

- proszę o wskazanie w którym miejscu popełniłem błąd i pomyliłem TSI z THP. (nadal czekam)

- proszę o wskazanie gdzie pisałem / wypowiadałem się o lakierze w Mitsubishi lancer sugerując że może to być winą korozji

 

szkoda mi na to czasu więc będę ustosunkowywał się tylko do powyższej listy

Gdybyś się pogubił:

 

- proszę o wskazanie w którym miejscu popełniłem błąd i pomyliłem TSI z THP. (nadal czekam)

Pisałem o TSI a ty napisałeś nagle, nie wiadomo skąd:

od kiedy THP jest niemiecki ? od kiedy niemiecka motoryzacja to tylko VW ?

Wykreśl więc sobie z listy.

 

Widzisz, mi też jest szkoda czasu,poza tym wszystko mam ci wskazywać palcem?

 

I na koniec mam małe wątpliwości co do twojej wiarygodności,; że nie masz nic wspólnego z naprawami aut.

Sam niedawno napisałeś:

.

jak do ASO to się nie dziwie. W końcu cena 400% plus wymiana tego co działa to standard.

BTW: pomieszali usterki, podstawa to napinacz w wersji 122, listawa w 160. Wersje 140 i 170 były bezpiecznie (golf v), koszt naprawy nie jest wysoki. Nowsze nie wiem bo tych nie miałem, słyszałem tylko że 2,0 211 ma problem z olejem (a potem cała resztą) ale to też się da zrobić.

Nadal uważasz, że nie zajmujesz się naprawami samochodów? Mam rozumieć, że mając taką specjalistyczną wiedzę popołudniami tylko dla hobby dłubiesz sobie śrubokrętem w swoim autku?

Rotel A14, RCD-971 & Dynaudio Focus 140.

Gość cycus12

(Konto usunięte)

Pisałem o TSI a ty napisałeś nagle, nie wiadomo skąd:

a nie o nagrodach :P ?? bo nie wiem którą wersję przyjąć.

 

Widzisz, mi też jest szkoda czasu,poza tym wszystko mam ci wskazywać palcem?

ponieważ mnie oskarżasz tak masz wskazywać palcem.

 

- czekam na kod skrzyni 5G z silnika 1,8 w celu weryfikacji czy była montowana w EVO

- czekam na listę fachowców na których się powołujesz

- Proszę o wyjaśnienie znaczenia Twojej wypowiedzi na temat elektroniki i napędu na 4buty

- proszę o wskazanie kilkukrotnej różnicy w cenie porównywanych aut

- proszę o wskazanie rozsypujących się 1,4 TSI (w końcu ich żywot to max 15 0kkm)

- Proszę o wskazanie gdzie podawałem datę otrzymania nagrody silnika THP lub TSI (mam gest)

- proszę o wskazanie w którym miejscu popełniłem błąd i pomyliłem TSI z THP. (nadal czekam)

- proszę o wskazanie gdzie pisałem / wypowiadałem się o lakierze w Mitsubishi lancer sugerując że może to być winą korozji

 

że mając taką specjalistyczną wiedzę

to jest wiedza ogólna, którą znajdziesz na każdym forum użytkowników danych aut /silników. Gdybym miał wiedzę specjalistyczną to byś takie litanie dostał że temat by się skońćzył jeszcze przed jego rozpoczęciem.

 

dla hobby dłubiesz sobie śrubokrętem w swoim autku?

już nie, nie mam czasu. (dom, rodzina etc).

 

Ciekawe czy wszyscy z DiY robią to zawodowo...

i co w tym złego ? albo gdzie jest płęta bo chyba za tępy na to jestem.

Ktoś kto tak pisze słowo peunta do tytanów intelektu raczej nie należy.

 

Przyglądam się tej dyskusji od samego początku i uważam,że gdyby user cycus12 nie był tak arogancki rozmowa toczyłaby się zupełnie inaczej. Ale to tylko moje zdanie.

 

Ps. Jakby co jestem właścicielem Lancera Evo i opowieści usera cycus12 są sporo przesadzone. Jeżeli ktos wrzuca swoje mody musi liczyć się z wszystkim, nawet z rozwałką powera. Cywilne wersje nie mają tych wad.

Akurat co do korozji nowych modeli Mesiów nie na Onecie piszą, zresztą od paru lat gdy zeszli się z Faktem, unikam ich jak tylko mogę.

 

Jakich NOWYCH??? O czym Ty mówisz człowieku???

Widziałem skorodowane W123 i W124 ale ILE LAT ONE MAJĄ??? W210 też widziałem - produkcję zakończono... 11 lat temu!!!

Więc o czym mówisz???

Co ma do ch*** korodować w autach gdzie błotniki masz z tworzywa a klapę bagażnika i silnika z aluminium???

Od 10 z górą lat problem korozji autach osobowych MB NIE ISTNIEJE ale onetowa tłuszcza swoje wie i dalej pier*oli jak potłuczony zomowiec...

Zgroza.

Zamiast wiedzy - miejskie legendy.

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Gość wieslaw119

(Konto usunięte)

Co ma do ch*** korodować w autach gdzie błotniki masz z tworzywa a klapę bagażnika i silnika z aluminium???

Od 10 z górą lat problem korozji autach osobowych MB NIE ISTNIEJE ale onetowa tłuszcza swoje wie i dalej pier*oli jak potłuczony zomowiec...

 

Używanie słów powszechnie uznanych za obraźliwe i mowa nienawiści - a gdyby to Wasza Matka była ZOMOwcem na Onecie?!

 

Sam się zakapujesz do moderacji, spodziewam się.

a gdyby to Wasza Matka była ZOMOwcem na Onecie?!

 

Matka siedzi z tyłu.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Ja bym powiedział,że ten problem u MB nie istnieje dopiero od 5-6 lat.A samochód nie składa sie tylko z błotników i klapy bagażnika.Podobne problemy miał Ford,Mazda i Honda.

Ja widziałem okulara, zadbanego lepiej niż kochanka, a rdza pojawiła się na dachu!

 

Okulara skończyli produkować 11 LAT TEMU!!!

Ogarnij się człowieku, nie rób tu onetu.

 

Ja bym powiedział,że ten problem u MB nie istnieje dopiero od 5-6 lat.A samochód nie składa sie tylko z błotników i klapy bagażnika.Podobne problemy miał Ford,Mazda i Honda.

 

Następny z onetu przywędrował: 5-6 lat temu w produkcji była: A-klasa, B-klasa, C czyli W204 i E czyli W211 oraz S, modele sportowe pomijam...

To pytam spokojnie i konkretnie: CO NIBY RDZEWIAŁO 5-6 lat temu? Który z tych modeli?

Nie opowiadaj nonsensów, człowieku...

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.