Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki samochód?


grishnack

Rekomendowane odpowiedzi

No to teraz fetek ci da :)

Głupota – niedostatek rozumu przejawiający się brakiem bystrości, nieumiejętnością rozpoznawania istoty rzeczy, związków przyczynowo-skutkowych, przewidywania i kojarzenia. Charakteryzuje się pychą, śmiałością, podejrzliwością, niskim lub nieistniejącym samokrytycyzmem, niezdolnością do zdziwienia, dążnością do ekspansji.

Dawałem jak byłem mały, teraz musisz zapłacić :P

 

Śmietnik nie śmietnik trochę tego jeździ, przebiegi też robią. 1,4 160 które zostały wymieniona na gwaranci (pękające tłoki) jeżdżą a ich właściciele nie narzekają. Ogarnięcie rozrządu (łańcuch) to nie problem i nawet rolnik w stodole to wymieni pod warunkiem że ktoś sypnie kasą, nastawnik niestety tani nie jest.Po 2009 wiele usterek wyeliminowano (wałek, pompa etc), po 2011 mamy silniki z paskiem o zmienionej konstrukcji. Programowo silniki też przeszły bardzo duże zmiany, optymalizacja jest potężna (soft napisany praktycznie od nowa), inaczej opierdalają (dopalanie kata), Zmienili troszkę charakterystykę macową (silnik mocniejszy na górze, bardziej płasko, niższe spalanie), chodzi też jakby troszeczkę płynniej i ciszej.

 

Nie ma się co czarować, kupno TSI do 2009 roku to ryzyko, jak brać to 2011+ nie mają już wad poprzedników, Osoby wtajemniczone wiedzą co kupić i robić, nie boją się starszych wersji. Tak samo jak 2.0 TDI który miał być legendą awaryjności jest do ogarnięcia i to w rozsądnej kasie (tylko znowu trzeba wiedzieć...).

 

Silniki moim zdaniem nie są złe, pojechali po jakości materiałów co się zemściło. Wszystkie potężne uszkodzenia zwłaszcza przy niskich przebiegach producent brał na siebie, tylko nie każdy o tym wiedział a ASO PL jakąś się nie kwapiło by o tym informować... Nawet po gwarancji wymiana rozrządu miała refinansowanie 50-70%. 1,4 w najsłabszej opcji to fajny kompromis (zwłaszcza na sofcie z tego roku), nawet mocniejsze wersje są mniej "wysilone" niż ta dwulitrowa benzyna mazdy. Zobaczymy ile ten alu blok wytrzyma, w dieslach się rozpadały...

 

w TSI trzeba trochę uważać na jakość paliwa, ale to przypadłość praktycznie każdej nowej benzyny turbo.

Nie ma się co czarować,

nie ma co się czarować, to są silniki dobre dla mechaników, bo dają im utrzymanie, robiąc to udowodniono, że można benzynę schrzanić do granic absurdu, a że się komuś do końca pozajączkowało z elementami z plasteliny to musieli wprowadzić akcje serwisowe....ciekawe, że TDS-a z BMW nazywa się w Polsce 'awaryjnym' przy tych śmieciach...

Home is where the needle marks try to heal my broken heart...

Póki co jeszcze się nie rozpadły,a trochę tego już chyba jeździ.

silnik miał swoją premierę w 2011 roku...w sprzedaży od 2012. Od grudnia 2014 do maja 2015 sprzedano 6128 pasków, M6: 2674 sztuk

 

Mazda (2012+):

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - 30 tyś km

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - 50 tyś km

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - 35 tyś km

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - 38 tyś km

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - 30 tyś km

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - 36 tyś km...

 

itd.. kolejno.. praktycznie jedna pod drugą, swoją drogą zastanawia mnie dlaczego tyle "atrakcyjnych autek" jest na sprzedaż.

 

VW passat TSI (2012+):

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - 125 tyś km

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - 120 tyś km

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - 178 tyś km

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - 126 tyś km

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - 91 tyś km

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - 186 tyś km..

 

Oczywiśćie z niższymi też są.

 

nie ma co się czarować, to są silniki dobre dla mechaników, bo dają im utrzymanie, robiąc to udowodniono, że można benzynę schrzanić do granic absurdu, a że się komuś do końca pozajączkowało z elementami z plasteliny to musieli wprowadzić akcje serwisowe....ciekawe, że TDS-a z BMW nazywa się w Polsce 'awaryjnym' przy tych śmieciach...

wielu mechaników tych silników nie ogrania (z autopsji), może gdyby było inaczej to by nie miały takiej renomy.

 

Po za tym (sytuacja z zeszłego tygodnia) Ktoś zatankował istne siki, paliwo jest na tyle słabe że kąt wyprzedzenia wtrysku najprawdopodobniej powoduje wypadanie zapłonów, od spalania stukowego silnik gra jakby latała w nim metalowa kula, która zaraz zrobi dziurę i wyleci. Mimo to pali na dotyk, nie robi problemów podczas jazdy, spalanie nie wzrosło jedynie można wyczuć lekkie osłabienie i nierówną pracę. Większość normalnych użytkowników (w tym właściciel auta) nawet nie zauważył że coś jest nie tak. Auto 5 letnie (85 tyś km), dla porównania nowy fiat (~15 tyś km) z bardzo prostym wolnossącym silnikiem benzynowym na tym paliwie tak samo klekocze o ile odpali... bo musi kręcić by zaskoczyć, nawet 5 razy.

 

Jaki jest efekt dłużej jazdy ze spalaniem detonacyjnym niech każdy sobie doczyta.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Trzy letnie mazdy kombi poflotowe od handlarza z przebiegami 30-40tyś....chyba sam w to nie wierzysz.Po za tym to żaden dowód że posiadają wadliwe silniki.Było by o tym głośno na forum mazdy.

Ale czy ja napisałem że silniki są wadliwe ? Wqrwia mnie tylko pierdolnie że nie kupie benzyny turbo bo jest wysilona ale kupie sobie wolnossącą mazdę z silnikiem o rekordowym stopniu sprężania i przyspieszonych obrotach (zmienne fazy).

 

Trzy letnie mazdy kombi poflotowe od handlarza z przebiegami 30-40tyś....chyba sam w to nie wierzysz

cofali mazdy a VW nie ? wymyśl coś co się bardziej trzyma kupy.

 

tam masz jaszcze auta na gwarancji, odstąpienie leasingu i krajowe od pierwszych właścicieli, VW nie przeglądałem ale wnioskuje że większość jest z importu.

 

Może wolą sprzedać niż stracić :P szóstkę przecież można ukraść w parę sekund, nawet ASO o tym wie..

Gość NEWNEW

(Konto usunięte)

W Mazdzie serii 6 rozsypywały się głównie diesle 2.0 z pierwszego okresu produkcji i to te w wersji 136KM. Benzynowe od początku są w zasadzie bezawaryjne. Najnowszy diesel 2.2 jest znakomitym silnikiem, na pewno bardziej udanym niż analogiczny produkt Toyoty D4-CAT. Co do porównania z Hondą Accord 2.2 I-CTDI tu już zdania są podzielone. Jeździłem zarówno Hondą jak i Mazdą w wersjach 180-185KM, zdecydowanie wolę silnik Mazdy, to jak chodzi o walory trakcyjne. Co do niezawodności nie mam bladego pojęcia;-)

Chłopaki, a napiszcie czy ASO w każdym przypadku MUSI zawiadamiać o akcjach serwisowych, kiedy to zagrożone jest bezpieczeństwo? W jaki sposób ma to robić? Ponoć wystarczy podjechać, podać VIN, i będzie wszystko wiadomo? Jak długo w ASO znajdują się rekordy o takich akcjach?

Rotel A14, RCD-971 & Dynaudio Focus 140.

ale kupie sobie wolnossącą mazdę z silnikiem o rekordowym stopniu sprężania i przyspieszonych obrotach (zmienne fazy).

te silniki są bezawaryjne w porowaniu do TSI więc źle trafileś z krytyką, awaryjne są dwa litry dyzle z mazdy, to wiedzą doskonale ci co brali do firm taksowkowych i flot chcąc oszczednego dyzla....

Home is where the needle marks try to heal my broken heart...

cofali mazdy a VW nie ? wymyśl coś co się bardziej trzyma kupy.

 

Bo szmaciarze handlarze wyszli z założenia że w niski przebieg aut z grupy Vag nikt już nie uwierzy a w japońca jak najbardziej.Większość mazd to też auta z importu,nie brakuje także aut z usa.

Chłopaki, a napiszcie czy ASO w każdym przypadku MUSI zawiadamiać o akcjach serwisowych, kiedy to zagrożone jest bezpieczeństwo? W jaki sposób ma to robić? Ponoć wystarczy podjechać, podać VIN, i będzie wszystko wiadomo? Jak długo w ASO znajdują się rekordy o takich akcjach?

Chciałoby się powiedzieć że obligatoryjnie, ponieważ dana marka popsuła by sobie reputację narażając klientów na niebezpieczeństwo. Ale nie w dzisiejszych czasach, kiedy media publiczne i prywatne są sponsorowane bezpośrednio, albo pośrednio przez duże korporacje, powinieneś się raczej sam zatroszczyć o własne bezpieczeństwo i interes.

To nie ASO a importer marki na dany kraj ma taki obowiązek. Wszelkiego typu akcje serwisowe zgłasza się do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Jaki to niby ma obowiązek ?

 

W jaki sposób ma to robić? Ponoć wystarczy podjechać, podać VIN, i będzie wszystko wiadomo? Jak długo w ASO znajdują się rekordy o takich akcjach?

Jak ma to zrobić... bardzo dobre pytanie.. Co do ogólnych akcji serwisowych i weryfikacji po VIN;ie to na podstawie własnego doświadczenia radzę sprawdzać samemu. Według ASO nie było żadnych akcji serialowych i wszystko jest ok, na szczęście VW DE umożliwia sprawdzenie po VIN'ie, jak podałem konkretne oznaczenia .. nagle zapraszają.. to na zamię oprogramowania, oleju w skrzyni itd.

 

te silniki są bezawaryjne w porowaniu do TSI więc źle trafileś z krytyką, awaryjne są dwa litry dyzle z mazdy, to wiedzą doskonale ci co brali do firm taksowkowych i flot chcąc oszczednego dyzla....

Po pierwsze nie ma silników bezawaryjnych

Po drugie na jakiej podstawie twierdzisz że silnik który w sprzedaży jest troszkę ponad 2 lata jest bezawaryjny ?

Po trzecie nie krytykuję silnika tylko ludzi którzy łyknęli marketingowy bełkot.

Po czwarte, wolę TSI który rozkraczy się na gwarancji niż wyżyłowany blok który mikropęknięcia może dostać z wiekiem i przebiegiem (TSI naprawiasz, tu jak Cie sieknie wymieniasz silnik).

Po piąte jak sam twierdzisz silniki wysokoprężne na ropę im nie wyszły, teraz robią silniki wysokoprężne na benzynę a nawet kolorowa prasa troszkę zwraca uwagę na blok aluminiowy.. ale bądźmy optymistami :)

 

Pogadamy jak te silniki zrobią przebiegi i upłynie parę lat. Dla porównania pierwsza generacja TFSI w takim okresie eksploatacji miała tylko problem z zaworem DV i też połowa ludu uważała że silniki są fajne.

 

Bo szmaciarze handlarze wyszli z założenia że w niski przebieg aut z grupy Vag nikt już nie uwierzy a w japońca jak najbardziej.Większość mazd to też auta z importu,nie brakuje także aut z usa.

Faktycznie, pierwszy właściciel, gwarancja salon PL.. import jak cholera.

 

wiaviqdp2yge.jpg

 

Zaraz mi zaczniesz udowadniać że ufo istnieje.

Gość NEWNEW

(Konto usunięte)

Jaki to niby ma obowiązek ?

 

Wynika z przepisów o ochronie konsumentów, chcesz to znajdę w LEXie stosowny paragraf. Chodzi o to, że każda akcja serwisowa musi być zgłoszona do UOKiK. Oczywiście akcję serwisową ogłasza się w sytuacji, kiedy awaria może mieć wpływ na bezpieczeństwo użytkowników, środowiska, itp.

 

Mam: art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów, Dz.U. 2003 nr 229 poz. 2275 w poniższym brzmieniu:

 

"Producent i dystrybutor, którzy uzyskali informację, że wprowadzony na rynek produkt nie jest bezpieczny, są zobowiązani powiadomić o tym niezwłocznie organ nadzoru."

Wynika z przepisów o ochronie konsumentów, chcesz to znajdę w LEXie stosowny paragraf. Chodzi o to, że każda akcja serwisowa musi być zgłoszona do UOKiK. Oczywiście akcję serwisową ogłasza się w sytuacji, kiedy awaria może mieć wpływ na bezpieczeństwo użytkowników, środowiska, itp.

wieżę na słowo, dobrze wiedzieć. Ciekawe czy gdzieś to można sprawdzić.

 

GS Skyactiv

Year : 2012

ODO: 16000km

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

mazda 6 kombi 2.2 skyactiv-d

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Gość NEWNEW

(Konto usunięte)

Ciekawe czy gdzieś to można sprawdzić.

 

Wkleiłem powyżej treść aktu prawnego.

 

GS Skyactiv

Year : 2012

ODO: 16000km

 

Faktycznie brzmi jak snopowiązałka... A na tym drugim filmie to rozumiem, że nie wchodzi na obroty i cały czas jest w trybie awaryjnym? Ja to miałem na okrągło w Volvo V70, nawet gorzej bo się przestawiał w ten tryb podczas jazdy i jechał maksymalnie 110...

"Producent i dystrybutor, którzy uzyskali informację, że wprowadzony na rynek produkt nie jest bezpieczny, są zobowiązani powiadomić o tym niezwłocznie organ nadzoru."

Z tym, że nie każda akcja serwisowa spełnia cech niebezpiecznego produktu. Na przykład obecnie w Mitsubishi trwa wymiana modułu ETACS, jednakże UOKIK nie musi być powiadamiany, gdyż usterka ta nie ma wpływu na bezpieczeństwo utraty życia czy zdrowia.

Rotel A14, RCD-971 & Dynaudio Focus 140.

Gość NEWNEW

(Konto usunięte)

Z tym, że nie każda akcja serwisowa spełnia cech niebezpiecznego produktu.

 

Dokładnie tak. Obowiązek istnieje tylko w przypadkach opisanych ogólnie w ustawie czyli mających wpływ na bezpieczeństwo.

Faktycznie brzmi jak snopowiązałka...

No a z komentarzy wynika że wielu tak ma... chociaż tyle samo userów nie odrażania tego wlania od dźwięku wtrysku paliwa (regularne cykanie).

 

A na tym drugim filmie to rozumiem, że nie wchodzi na obroty i cały czas jest w trybie awaryjnym?

tryb awaryjny powinien być sygnalizowany, trudno powiedzieć, widać że się cała buda trzęsie

 

Z zagranicznych artykułów (głównie US) wynika że taka kompresja troszkę się mści, lejemy BP98 :)

wieżę na słowo, dobrze wiedzieć. Ciekawe czy gdzieś to można sprawdzić.

 

GS Skyactiv

Year : 2012

ODO: 16000km

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

mazda 6 kombi 2.2 skyactiv-d

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Czy rozmawiamy o dieslach?

 

a jak teraz japonczyki blacharsko stoją? cynkują blachę czy tylko sporadycznie?

Z pewnością i tak lepiej stoją jak poniemiecki złom klepany w stodołach.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
a czy "2 Liter gasoline direct injection engine" (czyli ten pierwszy klekot) to diesel ?

A czy 2,2 skyaktiv d z drugiego linka to benzina??? Znalazłeś jakiś filmik na yutubie z durnej hameryki i siejesz panikę.Gdzie ta panika np.na forach mazdy?I na pierwszym filmiku mamy mazdę 3 poprzedniej generacji a nie nową 6 o której temat!

Dane z naszego allegro: mazda 6(ostatni model) auta używane 81 sztuk z tego 62 benzyniaki

vw golf 7 używane 251 sztuk z tego 72 ropniaki i a 178 sztuk benzyna!!

bmw 3 F30 używane 410sztuk z tego 285 ropa i 124 szt benzyna

mercedes C-klasa W205 (od 2014r !!) 98sztuk z tego 78 benzyna przebiegi nawet poniżej 5000km,też się sypią??

Cynkują.

audi, BMW, VW też cynkują a się zdarza że niczym kameleon zmienia kolor :P

 

A czy 2,2 skyaktiv d z drugiego linka to benzina???

a co japońskie hiper precyzyjne rączki potrafią wyprodukować tylko jeden silnik ?

 

Znalazłeś jakiś filmik na yutubie z durnej hameryki i siejesz panikę

wklejałem pierwsze lepsze które mi się nawinęły, patrz jeden film i już sprzedajesz auto... daj linka panikarzu.

 

Gdzie ta panika np.na forach mazdy?I

a gdzie panika na forach audi / seat / skoda / VW ?

 

Zaraz zrobi się z Ciebie drugi Kukiz, przeczytałem w internecie i c...

 

na pierwszym filmiku mamy mazdę 3 poprzedniej generacji a nie nową 6 o której temat!

mazda modelowo produkowana do 2008-2013 roku, od 2012 sprzedawana silnikami SkyActiv, w USA premierę miała w lutym 2011. No tak SkyActiv w M3 to zupełnie inny silnik niż ten SkyActiv z M6, co za SZOK!

 

Dane z naszego allegro: mazda 6(ostatni model) auta używane 81 sztuk z tego 62 benzyniaki

vw golf 7 używane 251 sztuk z tego 72 ropniaki i a 178 sztuk benzyna!!

bmw 3 F30 używane 410sztuk z tego 285 ropa i 124 szt benzyna

mercedes C-klasa W205 (od 2014r !!) 98sztuk z tego 78 benzyna przebiegi nawet poniżej 5000km,też się sypią??

a co to q.. niby ma do tematu ?

 

BTW: gratuluje bystrzaku, odkryłeś że "autoryzowany dostawca" ma dojście do salonów. Wiesz jest drobna różnica między duża firmą importującą auto lekko używane często nawet przez salony, a pierwszym właścicielem, krajowym.. osobą prywatną..

Gość NEWNEW

(Konto usunięte)

Z innej beczki, jak ktoś jest zainteresowany to sprzedaję swojego Passata. Rocznik 2009 czyli B6, wersja kombi czyli Variant, specyfikacja Comfortline, silnik 2.0 TDI Common Rail, 140KM. Przebieg 199.200km udokumentowany. Super auto, w efekcie swojego zadowolenia zamówiłem B8... Na razie jeżdżę Skodą Superb, ale oceniam ją jako słabsze niż VW auto.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.